Vindrensning 14: Moderkortsplåtar & I/O-plåtar

Permalänk

Vindrensning 14: Moderkortsplåtar & I/O-plåtar

Nu börjar sakerna på vinden äntligen ta slut. Dags för moderkortsplåtar jag inte använder och några I/O-plåtar som jag hittade.

Vänligen fråga inte om jag har I/O-plåt till X moderkort, då jag inte vet.

Kan hämtas i Malmö eller skickas för fraktkostnad och gärna en pizzapeng men inget krav.

Kommer att avsluta allt senast söndag kväll så jag kan skicka på måndag. Kanske avslutar tidigare.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Schysst att ni skänker sakerna kan gärna ta I/O plåtarna och betalar självklart frakten!

Permalänk
Medlem

Tar gärna en moderkortsplåt, den högra.

Betalar såklart frakt.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av taquiyt:

Schysst att ni skänker sakerna kan gärna ta I/O plåtarna och betalar självklart frakten!

Jag har också 2 I/O-plåtar jag vill bli av med. Jag kan lämna dem till Nietszche då jag ska dit och hämta andra grejer

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk

skulle man kunna få en moderkorts plåt?

Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Skrivet av taquiyt:

Schysst att ni skänker sakerna kan gärna ta I/O plåtarna och betalar självklart frakten!

Om ingen annan vill ha nån plåt under dagen så är de dina. Nån speciell du annars vill ha om de delas upp?

Skrivet av Dennisen:

Tar gärna en moderkortsplåt, den högra.

Betalar såklart frakt.

Den är preliminärt tagen redan. Vill du ha den andra?

Skrivet av JacobsDator:

skulle man kunna få en moderkorts plåt?

Båda tagna men om nån ångrar sig så kan du få en.

Permalänk
Medlem

@GilbertG: låter riktigt nice!

Permalänk
Medlem

Ni får splittra upp det hur ni vill har lite olika moderkort där hemma så något kommer säkert att fungera !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nietszche:

Den är preliminärt tagen redan. Vill du ha den andra?

Hej ja om den är kvar.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Skrivet av JacobsDator:

skulle man kunna få en moderkorts plåt?

Skrivet av Dennisen:

Hej ja om den är kvar.

Den som hann först vill inte längre ha en plåt så ni får varsin. Jag pmar er snart.

Permalänk
Medlem

Tjena!

De jag ringat in behöver jag och ifall någon som @GilbertG liknar dessa behöver jag dem också.
Jag har en snarlik men audiohålen passade inte riktigt så kan ta med och skänka den till dig men kan inte förrän på måndag såvida inte @GilbertG kan hämta åt mig, känner honom och har eventuellt träffat dig också eftersom det är en gemensam kompis.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Skrivet av Nietszche:

Den som hann först vill inte längre ha en plåt så ni får varsin. Jag pmar er snart.

gör så

Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Skrivet av Calle2003:

Tjena!

De jag ringat in behöver jag och ifall någon som @GilbertG liknar dessa behöver jag dem också.
Jag har en snarlik men audiohålen passade inte riktigt så kan ta med och skänka den till dig men kan inte förrän på måndag såvida inte @GilbertG kan hämta åt mig, känner honom och har eventuellt träffat dig också eftersom det är en gemensam kompis.

http://i63.tinypic.com/i2mykl.jpg

Du kan få de två du ringat in.
GilbertGs liknade inte dem så jag skickar hans till @taquiyt

Måndag funkar, PMa när du vill bestämma tid.