Permalänk
Skrivet av Gtoxed:

jag fixade precis 250mbit ner/10mbit upp bredband inkl. modem för 230kr i månaden. testade nu precis, 270mbit ner o 15 mbit upp. bra comhem!

Bra pris. Hur fick du det? Student? Eller är det ett tillfälligt pris?

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Asus Z97-PRO (Wi-fi) | Corsair Carbide 330R | Fractal Design Newton R3 600W | 12GB Corsair Dominator 1600MHz | MSi GTX 1060 GamingX | Samsung 960 EVO 500 GB + Samsung 830 SSD 256 GB + Intel 520 SSD 160 GB + Western Digital Red 3 TB | LG 24" IPS 16:10 | Windows 10 Ultimate

Permalänk
Skrivet av stimy09:

Ja, det tycker jag du ska göra. Vill verkligen @comhem fläcka ner sitt varumärke på detta viset?

Många skulle nog säga att comhems varumärke redan är nog nedfläckat
Men de jobbar ju på att bättra på det, så jag håller med om att de nog är intresserade av att veta detta.

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Asus Z97-PRO (Wi-fi) | Corsair Carbide 330R | Fractal Design Newton R3 600W | 12GB Corsair Dominator 1600MHz | MSi GTX 1060 GamingX | Samsung 960 EVO 500 GB + Samsung 830 SSD 256 GB + Intel 520 SSD 160 GB + Western Digital Red 3 TB | LG 24" IPS 16:10 | Windows 10 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanruda:

Får jag fråga hur du lyckades skala bort isoleringen utan att skada kopparn? Jag är bara nyfiken! Bra gjort hur som helst

Ja du, som med allt annat, 100% våld
Ingen aning om hur det gick till, kabeln kommer upp genom golvet igenom golvlisten som de borrat rätt igenom. Förmodligen var kabeln fastlimmad i hålet i listen så när våld brukades och golvlisten lossades så blev det helt clean cut av kabeln

Visa signatur

it's true
we're howling forever

Permalänk
Medlem
Skrivet av distortion10000:

Som student kan man bl.a. få 250/10 för 250kr i månaden det första året inkl router exkl frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qom:

Ringde igår redan, kommer en tekniker på tisdag för att utvärdera skadan.
Kundtjänst gav mig en eloge för att jag hörde av mig självmant, hehe

Däremot kunde de inte se någon direkt störning när jag ringde, men det är klart det ska fixas.

Går det skarva kabeln måntro? Eller måste hen ned i källaren och dra om kabeln? Gissar att fastighetsskötaren måste blandas in då, tror inte jag har access till rummet med utrustningen.

Blir att dra om båda, kanske tillfälligt skarva för att Få igång grannarnas nät, med störst sannolikhet har deras modem gått ner.

Skarvar är ett jäkla ofog, 1-10 år kan dom sitta innan någon pajjar den på något vis. Ibland blir det ju skarvat ändå va och det funkar ju men ingenting som föredras i en fast installation genom lägenheter. Gränsfall på längden att kunna kontaktera den där bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Operativsystem: En bootbar Linux-container baserad på Fedora Kinoite som byggs av Github actions och kontrolleras av bootc på host! ---> github.com/sleepyoh/divine-desktop

Permalänk
Medlem

Enligt Comhem så blir mitt område åtgärdat 1:a Maj... Det har ju bara tagit över 1 år nu Kan inte kolla på Netflix ens på kvällarna samt Viaplay när sporten går.. Var bra struligt att stänga av abbonemangen på samtliga leverantörer!

Permalänk
Medlem

Visste inte att det fanns en tråd dedikerad till Com Hem problem när jag skapade denna tråd: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1423832-com-hem-felakti...

Ni som ändå är Com Hem kunder, har ni stött på något liknande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av distortion10000:

Allt går att förhandla om, varje år när min bindning går ut så ringer jag och hotar med att säga upp, helt plötsligt finns det finfina erbjudaden.
Bara ringa och klicka sig fram till "uppsägan" i deras support.
I år gick det riktigt enkelt att förhandla då jag haft en 4-5 felanmälningar under det gågna året.

Jag pröjsar just nu 180:- i mån för 100/10, den hastigheten räcker bra för mig. Dom försökte sälja upp mig till 250 eller 500, men har inget behov av dom hastigheterna, ett lägre månadspris är viktigare för mig.

Men 230:- för 250/10 var också ett niice pris!

Edit:
Okej, inte "allt", jag har försökt få dom att sälja mig -enbart- HD-kanaler i drygt 2 år nu, men inte lyckats.
Deras tv-abb är ett skämt, man måste ju pröjsa för allt från TiVO till nån streamingtjänst i det dyraste paketet för att få loss HD-kanalerna, riktigt jäkla illa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philippk:

Enligt Comhem så blir mitt område åtgärdat 1:a Maj... Det har ju bara tagit över 1 år nu Kan inte kolla på Netflix ens på kvällarna samt Viaplay när sporten går.. Var bra struligt att stänga av abbonemangen på samtliga leverantörer!

Hade lika problem i vår förening, vi hade tur att det var en som loggade hastigheterna under 2 veckors tid som vi kunde använda mot comhem.
Flera gånger som dom sa att vi inte hade kapacitetsproblem innan han visade upp sina resultat. (hastigheten gick ner till 1mbit mellan 17-23 varje dag). Vilket vi påpekade men hade inga bevis innan.

Nu fungerar det dock kanon men drygt när man är mitt uppe i det. Tog lite över 1 år från första felanmälan till åtgärd.

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebben89:

Hade lika problem i vår förening, vi hade tur att det var en som loggade hastigheterna under 2 veckors tid som vi kunde använda mot comhem.
Flera gånger som dom sa att vi inte hade kapacitetsproblem innan han visade upp sina resultat. (hastigheten gick ner till 1mbit mellan 17-23 varje dag). Vilket vi påpekade men hade inga bevis innan.

Nu fungerar det dock kanon men drygt när man är mitt uppe i det. Tog lite över 1 år från första felanmälan till åtgärd.

Jo jag gjorde likadant, men dom visste direkt att vi hade belastningsproblem i vårat område, då det var Stockholm samt Göteborg som hade det samtidigt.

Nackdelen är bara att det har tagit dom över 1 år att åtgärda problemet. Antingen har dom en väldigt dålig projektplanerare eller så bryr dom sig inte om kunderna helt enkelt.

Första gången i Oktober skulle det varit löst, funkade sisådär 3 arbetsdagar innan nätet dök igen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philippk:

Jo jag gjorde likadant, men dom visste direkt att vi hade belastningsproblem i vårat område, då det var Stockholm samt Göteborg som hade det samtidigt.

Nackdelen är bara att det har tagit dom över 1 år att åtgärda problemet. Antingen har dom en väldigt dålig projektplanerare eller så bryr dom sig inte om kunderna helt enkelt.

Första gången i Oktober skulle det varit löst, funkade sisådär 3 arbetsdagar innan nätet dök igen!

Ja det är väldigt dåligt att det ska behöva ta sån tid. Iaf när problemet blev åtgärdat efter två dagar när dom var och fixade det sista gången. Men känns som att dom hellre satsar på och bygga ut sitt nät än att se till att det befintliga fungerar som det ska.

Visa signatur

fujitsu u572

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Allt går att förhandla om, varje år när min bindning går ut så ringer jag och hotar med att säga upp, helt plötsligt finns det finfina erbjudaden.
Bara ringa och klicka sig fram till "uppsägan" i deras support.
I år gick det riktigt enkelt att förhandla då jag haft en 4-5 felanmälningar under det gågna året.

Jag pröjsar just nu 180:- i mån för 100/10, den hastigheten räcker bra för mig. Dom försökte sälja upp mig till 250 eller 500, men har inget behov av dom hastigheterna, ett lägre månadspris är viktigare för mig.

Men 230:- för 250/10 var också ett niice pris!

Edit:
Okej, inte "allt", jag har försökt få dom att sälja mig -enbart- HD-kanaler i drygt 2 år nu, men inte lyckats.
Deras tv-abb är ett skämt, man måste ju pröjsa för allt från TiVO till nån streamingtjänst i det dyraste paketet för att få loss HD-kanalerna, riktigt jäkla illa.

Bra pris ja.
Själv får jag pröjsa mitt eget 100 / 10 för 349:-. Plus mitt ex 100/10 och tivo box abbonemang jag fick på något sätt när jag ringde för att försöka sänka priset på mitt gamla olåsta som blev låst trots att jag sade minst 10 ggr att jag INTE ville ha låst det, liksom varför skulle jag vilja ha ny bindningstid?

Vid varje vidare kontakt i detta ärende där jag försökt komma tillrätta med detta, så har det blivit värre och värre, tex nu senast i måndags den 18/04 bad jag om att bli uppringd dagen efter vid 15-tiden av uppsägningstjänsten, vilket de faktiskt gjorde och ringde exakt vid 15 00 efter en belevad konversation med damen som faktiskt tycktes förstå och tyckte att jag borde kontakta något som hette reklamation eller liknande för att få rättelse, så trodde jag att jag äntligen kunde få detta, jag hittade dock aldrig denna sida på comhem.se och började nästan gråta när jag fick se att jag fått detta kl 14 36, dvs en halvtimma innan samtalet med den förstående damen
"Följande avtal hos Com Hem har sagts upp. Rörliga avgifter, till exempel samtalsavgifter och avgifter för hyrda filmer, debiteras i efterskott och du kan därför komma att faktureras för dessa efter att uppsägningen trätt i kraft.
Eventuell uppsägningsavgift som specificeras nedan avser avgift för kvarvarande bindningstid på uppsagt avtal. Vi önskar dig välkommen tillbaka i framtiden"

Dvs "uppsägan utav avtalet" går ut på att jag skall fortsätta pröjsa för detta till dec 2017 samtidigt som jag skall skicka in utrustningen jag pröjsar för typ 349:- i månaden för och redan fått betala ett par tusen för.

Behöver hjälp med det här, är det någon som har en länk till den reklamationsidan på comhem som damen pratade om?
Det här börjar kännas som Kafka (http://www.synonymer.se/?query=kafkaartad)

Det enda jag fått utav detta är mer gråa hår och räkningar och mardömmar.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bogey:

Bra pris ja.
Själv får jag pröjsa mitt eget 100 / 10 för 349:-. Plus mitt ex 100/10 och tivo box abbonemang jag fick på något sätt när jag ringde för att försöka sänka priset på mitt gamla olåsta som blev låst trots att jag sade minst 10 ggr att jag INTE ville ha låst det, liksom varför skulle jag vilja ha ny bindningstid?

Vid varje vidare kontakt i detta ärende där jag försökt komma tillrätta med detta, så har det blivit värre och värre, tex nu senast i måndags den 18/04 bad jag om att bli uppringd dagen efter vid 15-tiden av uppsägningstjänsten, vilket de faktiskt gjorde och ringde exakt vid 15 00 efter en belevad konversation med damen som faktiskt tycktes förstå och tyckte att jag borde kontakta något som hette reklamation eller liknande för att få rättelse, så trodde jag att jag äntligen kunde få detta, jag hittade dock aldrig denna sida på comhem.se och började nästan gråta när jag fick se att jag fått detta kl 14 36, dvs en halvtimma innan samtalet med den förstående damen
"Följande avtal hos Com Hem har sagts upp. Rörliga avgifter, till exempel samtalsavgifter och avgifter för hyrda filmer, debiteras i efterskott och du kan därför komma att faktureras för dessa efter att uppsägningen trätt i kraft.
Eventuell uppsägningsavgift som specificeras nedan avser avgift för kvarvarande bindningstid på uppsagt avtal. Vi önskar dig välkommen tillbaka i framtiden"

Dvs "uppsägan utav avtalet" går ut på att jag skall fortsätta pröjsa för detta till dec 2017 samtidigt som jag skall skicka in utrustningen jag pröjsar för typ 349:- i månaden för och redan fått betala ett par tusen för.

Behöver hjälp med det här, är det någon som har en länk till den reklamationsidan på comhem som damen pratade om?
Det här börjar kännas som Kafka (http://www.synonymer.se/?query=kafkaartad)

Det enda jag fått utav detta är mer gråa hår och räkningar och mardömmar.

Jag föreslår att du går in på Comhems sida och klickar på kundservice/ kontakta oss
Där kan du klicka på "Fråga kundservice". Då får du upp en ruta där du skriver in "reklamation" och kickar på nästa.
Om du sedan klickar på "Hur gör jag en reklamation?" får du upp ett formulär. Fyll i det.

Permalänk
Medlem

@Hubertus: Tack så mycket, det var mycket vänligt utav dig, jag hittade inte dit själv.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har 100/10 för 100kr/månaden (gammalt studenterbjudande), och fick det här mailet igår.

Citat:

Vi hoppas att du är nöjd med Sveriges snabbaste bredbandstjänst från oss på Com Hem. Du har idag ett studentabonnemang som ger dig ett förmånligt pris på ditt bredband. Om du fortfarande studerar ska du givetvis behålla ditt studenterbjudande så att pengarna räcker till mer än bara nudlar.

Nytt pris från den 1 juni 2016 för dig som inte längre studerar
Om det är så att du inte längre studerar kommer vi att justera ditt pris till 199 kr/mån från och med den 1 juni 2016. Du får detta rabatterade pris som en examenspresent under 12 månader innan du börjar betala ordinarie pris, 349 kr/mån.
För att validera att du fortfarande studerar ringer du bara till oss på Kundservice, telefon 90 222. Kom ihåg att du behöver ett giltigt Student- eller Mecenatkort för att fortsätta med ditt studentabonnemang.
Vill du säga upp din bredbandstjänst till följd av prisjusteringen behöver du kontakta oss senast den 31 maj 2016.
Tack för att du är kund hos Com Hem!

Jag är fortfarande student och tolkar detta som att jag fortfarande kan ha 100/10 för 100kr/månaden? Men när jag ringer för att "validera att jag fortfarande studerar" säger Comhem att priset oavsett kommer att justeras till 199kr/månaden. Tolkar jag galet? Kan de göra så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Santrium:

Har 100/10 för 100kr/månaden (gammalt studenterbjudande), och fick det här mailet igår.

Jag är fortfarande student och tolkar detta som att jag fortfarande kan ha 100/10 för 100kr/månaden? Men när jag ringer för att "validera att jag fortfarande studerar" säger Comhem att priset oavsett kommer att justeras till 199kr/månaden. Tolkar jag galet? Kan de göra så?

Det är alltid svårt att läsa sådant här utan att bli irriterad. Till exempel att man skriver justera priset när det gäller att höja.

Det som står är att om du inte längre studerar kommer priset att höjas till 199 kr per månad från 1 juni 2016 för att höjas ytterligare 1 juni 2017 till 349 kr.

Det står INGET om någon förändring för den som fortfarande studerar! Du bör läsa på vad som står i ditt avtal om prisjusteringar. Det är tänkbart att Comhem bryter mot någon regel i detta avtal.

Permalänk
Medlem

@bogey Om det blir total låsning i ärendet så testa kontakta dessa: http://telekomradgivarna.se/kontakta-oss/kontaktuppgifter/

Permalänk
Medlem

@BasseBaba: Haha så gör jag med varje år:) Ger 250kr/månad för 250/10.
Jag har även gjort klart för dom att vid prishöjning så säger jag upp det. Och i år fick jag bara ett brev med texten att inga prishöjningar görs.
Jag är faktist nöjd med comhem gällande bredband. Deras TV är dock ren skit:)

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

@bogey Om det blir total låsning i ärendet så testa kontakta dessa: http://telekomradgivarna.se/kontakta-oss/kontaktuppgifter/

Tack så mycket Bassebaba.

Jadu mer än total låsning är det väl när de inte ens bevarar när jag skrev till reklamationen som nämndes ovan för en vecka sedan. Skrev ändå lite mer om hur det gått till och tycker att vem som helst borde kunna se att Comhem har kört över kund fullkomligt.
Får se om jag orkar ta itu med Comhem, pga allvarlig sjukdom är orken begränsad för sånt här, men visst retar det gallfeber på mig, de har redan fått ut ett antal tusen och innan de verkar lösa mig, så lär det bli totalt över 10 papp i ocker.

Alltså de är helt sanslösa, de tom avslutar det bredband och Tivo abb jag tydligen stod för hos exet och vill ha in hårdvaran som de samtidigt vill ha betalt för i ett och ett halvt år till. Jag hörde av mig för att få råd om hur jag skulle gå till väga och gav inget klartecken till avslut.... och efter samtalet ser jag att jag fått en bekräftan på avslutat abb cirka en halvtimma INNAN samtalet jag bad om så skedde.

Hela detta ärendet har varit på detta absurda sätt.

Läser man här : https://se.trustpilot.com/review/www.comhem.se?page=2 så inser man att man inte är ensam om att tycka illa om Comhem och anse dom vara lurendrejare och värsta sortens bedragare i ett IT samhälle.

Har haft comhem i ca 10 år på min hemadress och i princip varje gång jag ringt supporten, så har jag råkat illa ut eller fått utstå tjat om "nya,bättre, större, bättre än ...."

Fytefan för comhem.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hubertus:

Det är alltid svårt att läsa sådant här utan att bli irriterad. Till exempel att man skriver justera priset när det gäller att höja.

Det som står är att om du inte längre studerar kommer priset att höjas till 199 kr per månad från 1 juni 2016 för att höjas ytterligare 1 juni 2017 till 349 kr.

Det står INGET om någon förändring för den som fortfarande studerar! Du bör läsa på vad som står i ditt avtal om prisjusteringar. Det är tänkbart att Comhem bryter mot någon regel i detta avtal.

Tack för svaret!

I telefon säger de bara att priset för studenterbjudandet är 199kr/månaden nu, och inte 100kr som det var förut. Enligt mailet jag fick är det en justering från priset för studenterbjudandet till 199kr/månaden, _om jag inte längre studerar_, vilket jag faktiskt gör. De kan ju knappast justera priset från 199kr/månaden till 199kr/månaden.

Så jävla vidrigt av Comhem. Överväger att byta leverantör oavsett, jävla as.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

Jag börjar verkligen undra vad dom gör på comhem supporten. Jag felanmälde ett cg3100 modem som jag var tvungen att starta om dagligen för att ens kunna komma ut på nätet för 4 månader sedan, blev sedan uppringd av någon från deras tekniska avdelning och efter ett långt samtal kom vi fram till att dom skulle lägga bevakning på modemet. Sedan hörde jag inget mer. Problemen fortsatte ändå. I mitten på december hoppade jag på tivo tåget och fick det nya cg3700 modemet i samma veva. efter det fungerar internet klockrent. I går 15/1 ringde en man upp och sa att dom tagit emot en order på bevakning av det gamla modemet. What? 4 månader !!!! Finns nog en hel del att förbättra hos dom kan jag nu tycka.
Han som ringde upp blev tyst då jag sa att det var 4månader för sent.

ComHem's support sköts inte av ComHem utan av något annat företag som sitter med mallar för vilka steg de ska ta i felsökningen. Välj annan operatör om du kan.

Permalänk
Medlem

Idag är en bra dag.

Äntligen fick jag svar ifrån en som kunde bestämma och var tänkande.

Tack så mycket Christer Wiklund Kundrelationer Com Hem AB som befriade mig ifrån det jag råkat ut för (se tidigare inlägg)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

ComHem's support sköts inte av ComHem utan av något annat företag som sitter med mallar för vilka steg de ska ta i felsökningen. Välj annan operatör om du kan.

Det är inte stor skillnad mellan de stora leverantörerna. Det är inte grönare gräs på andra sidan. Det kan finnas en del lokala operatörer som har bra personlig support, men då är de små och kanske har andra problem (priser, peering etc).

Bahnhof brukar få mycket beröm, men jag kollade in deras kundsida hos en som hade dem som ISP och den var väldigt dålig. Fanns väldigt lite info, FAQ m.m. Comhems websida är i alla fall hyfsat vettig numera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Det är inte stor skillnad mellan de stora leverantörerna. Det är inte grönare gräs på andra sidan. Det kan finnas en del lokala operatörer som har bra personlig support, men då är de små och kanske har andra problem (priser, peering etc).

Bahnhof brukar få mycket beröm, men jag kollade in deras kundsida hos en som hade dem som ISP och den var väldigt dålig. Fanns väldigt lite info, FAQ m.m. Comhems websida är i alla fall hyfsat vettig numera.

Kollar man upp ISP'er med hjälp av Robtex så är ju ComHem's peering katastrofal, det är nästan uteslutande andra småskuttar i branchen man peerar med. T1-kartellen har ingen öppen peering med ComHem.

Telia har särklass bäst support, de flesta andra lejer ut sin support till 3:e part och då får man bara hjälp av folk som oftast har noll kunskap om nätverk. 😊

Permalänk
Medlem

Vad har Comhems peering att göra med kvaliteten på supporten?

Skrivet av Dem8n:

Kollar man upp ISP ER med hjälp av Robtex så är ju ComHem's peering katastrofal, det är nästan uteslutande andra småskuttar i branchen man peerar med. T1-kartellen har ingen öppen peering med ComHem.

Telia har särklass bäst support, de flesta andra lejer ut sin support till 3:e part och då får man bara hjälp av folk som oftast har noll kunskap om nätverk. 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dem8n:

Stämmer inte, jag känner flertalet personer som jobbar på supporten. Det är en funktion som är del av Com Hem.

Mallar jobbar nog de flesta med. Du skulle nog förvånas om du visste hur många ärenden som löstes med standardsvar. Tack vare att dessa klaras av snabbt så kan man ha en support där man också har tid att ta hand om lite krångligare case. Jag tror inte att du hade velat ringa till en support som är nedlastad av att varje samtal tar en halvtimme. Det skulle bli bra långa köer

Visa signatur

Dator 1: 5800x | 4070 GTX | 2x16gb | 1xSamsung 980 Pro 2TB NVME
Dator 2: 9700k | 1080 GTX | 2x8gb | 1xSamsung Pro NVME
Dator 3: 6700k | 1070 GTX | 2x8gb | 1xSamsung Evo 830, 2x1TB, 1x750GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hubertus:

Vad har Comhems peering att göra med kvaliteten på supporten?

Läs inlägget jag citerade så ser du att han nämnde peering.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da MusH:

Stämmer inte, jag känner flertalet personer som jobbar på supporten. Det är en funktion som är del av Com Hem.

Mallar jobbar nog de flesta med. Du skulle nog förvånas om du visste hur många ärenden som löstes med standardsvar. Tack vare att dessa klaras av snabbt så kan man ha en support där man också har tid att ta hand om lite krångligare case. Jag tror inte att du hade velat ringa till en support som är nedlastad av att varje samtal tar en halvtimme. Det skulle bli bra långa köer

Jo visst finns det mallar med standardgrejer, men när jag hade ComHem och pratade med deras support om ett krångligt fel så löste de aldrig det trots att talade om för dem vad felet berodde på. De förstod inte heller om man pratade tekniskt med dem utan man fick prata som att man pratade med någon som var totalt okunnig om nätverk. Så var det samtliga gånger jag var i kontakt med dem.

Medans när jag hade problem med Telias ADSL en gång i tiden så skickade man ut en tekniker ganska snabbt som efter ett par besök hos mig och i stationen löste problemet. Samt att supporten hos Telia förstod när man började prata invecklad nätverksteknik med dem.

Baserat på det så uppfattar jag det som att det finns stora skillnader mellan olika bolags support.

Permalänk
Medlem

Vi har precis tecknat 250/10 via Comhems FiberKoax. Vad för svarstider har ni som använder detta Fiberkoax?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kote:

Vi har precis tecknat 250/10 via Comhems FiberKoax. Vad för svarstider har ni som använder detta Fiberkoax?

Svarstider mot vad?
Jag har ofta 5-6ms i CS:GO.