Fråga angående byta telefon på COmviq!

Permalänk

Fråga angående byta telefon på COmviq!

Hej Swecklockers!

De är så att jag tänkte byta till mig en S7 Edge på Comviq och jag har redan ett abonnemang där med en gammal telefon.

Men eftersom comviqs support inte är uppe tänkte jag fråga här!

Jag har ju då fastpris 195 som ger mig 6gig och fritt allt de andra, och när jag går in på hemsidan kan jag logga in och välja beställ ny telefon. Men där finns inte studentpriserna!

Om jag där emot söker upp studentpriset så finns dom såklart men de jag undrar är.
Om jag skriver in mitt gamla nummer som jag har nu kommer jag bara få en faktura då fast högre? eller kommer de gamla kontot fortfarande stå och ticka samtidigt som de nya kommer igång?

Jag vill som sagt ha mitt gamla nummer för de har jag haft för evigt. Men förs då "användaren" på Comviq över till den nya telefonen också? eller blir de ett nyttskapande med en massa krångel! tack på förhand!
Sebastian Andreasson

Permalänk
Medlem

@Superpunken:

Kan man inte logga in på comviqs hemsida?

Tror dock du behöver ringa dom om du ska förlänga för att det ska gå så smidigt som möjligt.

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk

@moonblase: Jo alltså jag kan logga in, men jag vet ej om jag får två fakturor och ett till simkort eller om jag kan använda de jag redan har. Såklart ringer jag och pratar med dem ifall jag inte får något svar nu men tänkte ifall någon kan något om saken så kanske de bara är att beställa och hämta den!

Permalänk
Medlem

@Superpunken:
Men om du utför en nummerflytt och skaffar nytt så ska det gå utan problem, i värsta fall kan du avbryta det gamla abbonnemanget samtidigt

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Superpunken:

Hej Swecklockers!

De är så att jag tänkte byta till mig en S7 Edge på Comviq och jag har redan ett abonnemang där med en gammal telefon.

Men eftersom comviqs support inte är uppe tänkte jag fråga här!

Jag har ju då fastpris 195 som ger mig 6gig och fritt allt de andra, och när jag går in på hemsidan kan jag logga in och välja beställ ny telefon. Men där finns inte studentpriserna!

Om jag där emot söker upp studentpriset så finns dom såklart men de jag undrar är.
Om jag skriver in mitt gamla nummer som jag har nu kommer jag bara få en faktura då fast högre? eller kommer de gamla kontot fortfarande stå och ticka samtidigt som de nya kommer igång?

Jag vill som sagt ha mitt gamla nummer för de har jag haft för evigt. Men förs då "användaren" på Comviq över till den nya telefonen också? eller blir de ett nyttskapande med en massa krångel! tack på förhand!
Sebastian Andreasson

Kör allt via chatten så ska det gå bra, några timmar kan du allt vänta

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3