Headset för spel - 500-700kr

Permalänk
Medlem

Headset för spel - 500-700kr

Hej!
Tänkte kika efter nytt headset endast för spel, har just nu logitech g430 men börjar hata dom mer och mer för varje dag som går.
Som sagt tittar inte direkt efter något dyrt och det viktigaste är dom skall vara komfortabla. Förstår att det kan skilja från person till person när det gäller hur headsetet sitter på huvudet, har haft siberia v2 innan och funderar på att gå tillbaka till dom om inget annat bättre finns.
Tack.

Permalänk
Inaktiv

Du får nog inte mer värde för pengarna än HyperX Cloud i den prisklassen.

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna rekommendera Qpad qh-90, ligger runt den prisklassen.
Lurarna är prisvärda, bra ljud, sitter perfekt.
Känns riktigt gedigen, har sådana lurar själv och tycker dem funkar riktigt bra.

Permalänk
Medlem

jag köpte precis Hyper X Revoler och kostade 1290:- älskar dom.. som att sitta i en studio så bra är ljudet du kan alltid få mera bas via ljudkortet om du vill.

bra ljud i cs och andra spel.
musik är perfekt ljud.
kollar på blu-ray med bra balans mellan bas och diskant.

riktigt sköna att bära och de är inte tunga och kan bäras långastunder.

enda nackdelen jag ser är lite väl plastiga bara annrs inget och klaga på.

Jag äger 20-30 headset.. aldrig hittar nån 100% jag gillar. få se nu om hitttat den rätte.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem

Hyper X Cloud är väl typ det bästa mid-range headsetet du kan få idag