Musmatta: Infensus OP+! Någon som testat denna? Är den bra?

Permalänk
Medlem

Musmatta: Infensus OP+! Någon som testat denna? Är den bra?

Är sugen på denna musmatta eftersom den är väldigt stor + att den är tillverkad i något speciellt material som ska vara bra!

Lite information:

Infensus OP skiljer sig från de flesta mjuka musmattor. Den är tillverkad av en speciell högkvalitativ tät mikrofiber som gör att laser och optiska möss kan läsa av ytan med otrolig precision. Som annars bara är möjligt på hårda musmattor. Man får då enligt oss det bästa av två världar, det gör OP till den ultimata musmattan.

Infensus OP har även sydda kanter för att skydda musmattan från slitage och ge en grym finish. Baksidan är av gummi som får musmattan att bli orörlig oavsett omständigheter. OP är gjord för hardcore Gamers och passar perfekt i alla spelmiljöer.

Storlek 900 x 440 mm

Min fråga är nu om någon äger eller har testat den och kan rekommendera den?

Tacksam för svar!

Edit: En länk ska ni ha också:

http://www.maxgaming.se/musmattor/infensus/op-10

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Gjorde en beställning! Ska prova den så fort jag fått min nya mus.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Lite sent på pucken då du redan köpt en, men jag har den och tycker den fungerar väl. Perfekt storlek för mig också. Haft den ett par år nu (2?) och tycker fortfarande den är väldigt välbehållen. Om den superfantastiska ytan som är skitbra för optiska möss är bättre än nån annan musmatta kan jag inte svara för.. Har inte varit med om att musen har haft svårt att läsa underlaget på många år nu..

Visa signatur

i5 2500K @ 4.2Ghz | 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Asus R9 290X DirectCU II 4GB @ 1060/5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av inkräktare:

Lite sent på pucken då du redan köpt en, men jag har den och tycker den fungerar väl. Perfekt storlek för mig också. Haft den ett par år nu (2?) och tycker fortfarande den är väldigt välbehållen. Om den superfantastiska ytan som är skitbra för optiska möss är bättre än nån annan musmatta kan jag inte svara för.. Har inte varit med om att musen har haft svårt att läsa underlaget på många år nu..

Får hoppas att jag blir nöjd med mitt köp.
Japp storleken är perfekt. Tycker djupet på min Razer är för kort.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Blev du nöjd med den? Funderar på att köpa den.