Någon som vet vad det är för spel jag tänker på?

Permalänk

Någon som vet vad det är för spel jag tänker på?

Har ett svagt minne av ett spel jag spelade när jag var mindre. Det enda jag minns av spelet var att spelplanen var en riktig karta. Man kunde typ dra in på hotel om jag minns rätt och om man inte sov på natten/när man var trött så kunde en tjuv komma och sno ens pengar. Som sagt jätte svagt minne kommer inte ens ihåg vad spelet gick ut på har stört mig så förbannat på att jag inte kan komma på vad spelet heter.

Någon som vet vad jag tänker på för spel?

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Medlem

Kan det vara något ur backpacker serien?

Visa signatur

Var god citera mig så jag vet om ni svarar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av warmerspy:

Har ett svagt minne av ett spel jag spelade när jag var mindre. Det enda jag minns av spelet var att spelplanen var en riktig karta. Man kunde typ dra in på hotel om jag minns rätt och om man inte sov på natten/när man var trött så kunde en tjuv komma och sno ens pengar. Som sagt jätte svagt minne kommer inte ens ihåg vad spelet gick ut på har stört mig så förbannat på att jag inte kan komma på vad spelet heter.

Någon som vet vad jag tänker på för spel?

Globetrotter 2 kanske?

Visa signatur

i5 10600K, Z490 Tomahawk, Corsair RMX750, GTX 1060 6GB

Permalänk
Skrivet av Anders9110:

JA!! Det är det spelet tack äntligen. Har grubblat över detta allt för länge på sistone.

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|