Permalänk

Garanti/öppet köp dålig mic? Headset.

Tja

köpte ett Steelseries Siberia 200 idag. Jag älskar allt förutom micen. Kan man lämna tillbaka headsetet för att micen är för dålig? Har tagit bort plast osv, paketet är dock fint uppbrutet. Har testat det hela dagen idag men gillar verkligen inte micen. Har garanti i ett år och öppet köp i 30 dagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emaelisthashit:

Tja

köpte ett Steelseries Siberia 200 idag. Jag älskar allt förutom micen. Kan man lämna tillbaka headsetet för att micen är för dålig? Har tagit bort plast osv, paketet är dock fint uppbrutet. Har testat det hela dagen idag men gillar verkligen inte micen. Har garanti i ett år och öppet köp i 30 dagar.

Vad är det som är dåligt med micen?
Av erfarenhet är det många som glömmer att öka dB på sin mic under win-inställningarna om man tycker den är för låg.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Har du köpt dem i butik, så du betalade i affären?

Eftersom det är ett par hörlurar och så, så är butiker inte glada till att ta tillbaka såna saker på grund av hygien (bara svaret jag fick från en butik när jag själv köpte ett par hörlurar, som jag ville lämna tillbaka)

Däremot om du köpt dem online och betalat online så har butiken inget val, och måste ta emot dem, men butiken lär ju mest troligen inte få dem hörlurarna sålda igen

Permalänk
Skrivet av griid:

Vad är det som är dåligt med micen?
Av erfarenhet är det många som glömmer att öka dB på sin mic under win-inställningarna om man tycker den är för låg.

Den är inte låg. Det brusar bara mycket liksom

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Exeo:

Har du köpt dem i butik, så du betalade i affären?

Eftersom det är ett par hörlurar och så, så är butiker inte glada till att ta tillbaka såna saker på grund av hygien (bara svaret jag fick från en butik när jag själv köpte ett par hörlurar, som jag ville lämna tillbaka)

Däremot om du köpt dem online och betalat online så har butiken inget val, och måste ta emot dem, men butiken lär ju mest troligen inte få dem hörlurarna sålda igen

Köpte tyvärr i butik, media Markt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emaelisthashit:

Den är inte låg. Det brusar bara mycket liksom

Skickades från m.sweclockers.com

Ok, hoppas det går att reklamera.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Hedersmedlem

Brusande mic borde gå att reklamera tycker jag.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Emaelisthashit:

Köpte tyvärr i butik, media Markt

Skickades från m.sweclockers.com

MediaMarkt brukar vara väldigt stränga när det kommer till öppetköp. Försök att reklamera hörlurarna och se vad de säger!

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Kote:

MediaMarkt brukar vara väldigt stränga när det kommer till öppetköp. Försök att reklamera hörlurarna och se vad de säger!

Gör det imårn!
Tack

Skickades från m.sweclockers.com