Letar efter tre spelare att spela ranked med (vi är bara två atm) Dota 2

Permalänk
Medlem

Letar efter tre spelare att spela ranked med (vi är bara två atm) Dota 2

Hej,
jag och min kompis (27 år gamla) söker lite spelare att spela med. Vi ligger på 1900-2000 mmr, men jag har spelat det mycket förr men glömt bort mycket så är rostig (700+ hours played).
Vi vill helt enkelt spela mer så att vi kan träna och bli bättre, och det är svårt när man blir i ett team där det alltför ofta är tre som inte ens pratar engelska så svårt med att spela som ett lag då.
Ni får gärna vara 20 år eller äldre. Vi kommunicerar över Mumble där min vän hostar servern.

Det är Dota 2 det gäller glömde jag nämna.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

dota 2

22åring som spelar ganska sällan men gärna med ibland, också rostig men spelat en del förr! mmr 3000 på solo ungefär adda klumssen på steam, ni kör inte skype alls elr?

Permalänk

Ligger på ca 3500 mmr. Adda gärna, spelat en del och kanske kan komma med lite tips! Alltid trevligt att spela med trevliga svenskar 😊

Permalänk

Letar också några att lira med, men inget jätte seriöst. 27 bast, kollar ganska ofta på pro matcher så kan taktikerna och så har inte jätte bra MMR runt 1900-2000 men då brukar jag randoma hjältar.

Permalänk
Medlem

Jag och en polare har spelat länge tillsammans men kommit till en punkt där vi borde vara fem om vi ska fortsätta spela. Vi ligger runt 2500mmr och spelat för många timmar. Vi är runt 35. Add mig: willhaven1980 på Steam (heter A. som displaynamn).

Visa signatur

Intel Core i7 6700k - MSI SLI PLUS - EVGA GTX 970 SC ACX - EVGA 750 G2 - Corsair Vengance LPX 8gb DDR4 2666MHz x 2

Permalänk
Medlem

Lite gammal tråd, men ni som skrivit i den verkar va det jag söker.
Kille på 30 år som kollar väldigt mycket Dota 2, inte spelat hälften av vad jag tittat. Spelar väldigt sällan numera då jag saknar folk att lira med, men vill gärna komma igång igen om man hittar lite vettigt folk.

Spelade bara mina placements när jag körde rankat och hamnade då på 2700 nånting. Ganska säkert sämre än så nu då jag är ringrostig.

Men iaf, om ni fortfarande letar efter folk att spela med så kan ni gärna adda mig: boboinho, men heter Big B och har en bild på bender från Futurama.

Permalänk
Medlem

Battle Cup drar igång i helgen (Lördag). Kanske ska försöka dra ihop 5 st och va med?

Jag är själv 28 år och det är alltid kul att spela med folk i sin egen ålder.

Permalänk
Medlem

jag är gärna med och kör lite grupp spel, är inte jätte hög mmr, mellan 2-2,5k

http://steamcommunity.com/profiles/76561198016297818 är min steam profil