Permalänk

Poker3 Tangentbord

Hej!

Jag har verkligen fattat tycke för Poker3 tangentbordet när jag läst recensioner om det. Jag skulle vlija beställa ett med svarta switchar men har än så länge haft svårt att hitta något alls. Har någon sweclockare något tips om var man kan köpa denna sorts tangentbord, helst såklart från en "säker" försäljare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jens Kronqvist:

Hej!

Jag har verkligen fattat tycke för Poker3 tangentbordet när jag läst recensioner om det. Jag skulle vlija beställa ett med svarta switchar men har än så länge haft svårt att hitta något alls. Har någon sweclockare något tips om var man kan köpa denna sorts tangentbord, helst såklart från en "säker" försäljare?

Tror inte pok3r görs med svarta brytare. Vill du ha det får du löda själv eller kolla på andra 60%are.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Skrivet av Heinel:

Tror inte pok3r görs med svarta brytare. Vill du ha det får du löda själv eller kolla på andra 60%are.

Skickades från m.sweclockers.com

Ah, det var tråkigt att höra. Har du några tips på var man kan köpa ett?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jens Kronqvist:

Ah, det var tråkigt att höra. Har du några tips på var man kan köpa ett?

Ett pok3r? Säkrast är nog att köpa av corus-kb via amazon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heinel:

Tror inte pok3r görs med svarta brytare. Vill du ha det får du löda själv eller kolla på andra 60%are.

Skickades från m.sweclockers.com

Här fanns ANSI Pok3r med svarta brytare.
https://mechanicalkeyboards.com/shop/index.php?l=product_deta...

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Inaktiv

@Jens Kronqvist: tänk även på att om du köper med "backlight" är det ABS keycaps. (Utan backlight= PBT).
Bara så du är medveten om det och inte blir överraskad. J

Det går att löda dit (valfri kulör på) dioderna på den utan backlight och dioderna är nästan gratis (även om det är aningens pillrigt att suga bort lödtennet), inte svårt om man har sett en lödkolv förut och inte har helt centrerade tummar...

P.S. väljer du att handla på amazon så är det såklart amazon.co.uk eller amazon.de som du ska välja (för att slippa extra moms och tull) d.s.

Ps
Permalänk
Skrivet av anon257891:

@Jens Kronqvist: tänk även på att om du köper med "backlight" är det ABS keycaps. (Utan backlight= PBT).
Bara så du är medveten om det och inte blir överraskad. J

Det går att löda dit (valfri kulör på) dioderna på den utan backlight och dioderna är nästan gratis (även om det är aningens pillrigt att suga bort lödtennet), inte svårt om man har sett en lödkolv förut och inte har helt centrerade tummar...

P.S. väljer du att handla på amazon så är det såklart amazon.co.uk eller amazon.de som du ska välja (för att slippa extra moms och tull) d.s.

Tack så mycket för hjälpen, beställde ett igår och ska få det idag. Det blev med blåa switchar och backlight, får köra med ABS-tangenter ett litet tag och kanske sen skaffa PBT nånstans när jag hittar några bra.

Ha en toppen dag!