Permalänk

Android launchers.

Tjena, sitter och kollar lite på android launchers. Men hittar ingen riktigt bra, jag är ute efter en snabb launcher men måste även se bra ut, vill helst ha andra ikoner som liknar ikonerna på Samsung s7 då jag har fäst mig vid dom, skit snygga! Sen får de inte vara någon onödig bloatware. Kom gärna med lite tips, kan även tänka mig att använda nova launcher eller liknande om ni har något snyggt icon pack att kombinera med. Som sagt kom med tips!

Visa signatur

PC: 5800X3D | ASUS CROSSHAIR VI HERO | ASUS 1080ti Turbo | 32GB CORSAIR VENGEANCE PRO 3000mhz
Laptop: MSI Modern 15 | R7 7730u | 16GB RAM | SSD 512GB
Lur: XIAOMI MI 10T PRO

Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av BiggieLiten:

Tjena, sitter och kollar lite på android launchers. Men hittar ingen riktigt bra, jag är ute efter en snabb launcher men måste även se bra ut, vill helst ha andra ikoner som liknar ikonerna på Samsung s7 då jag har fäst mig vid dom, skit snygga! Sen får de inte vara någon onödig bloatware. Kom gärna med lite tips, kan även tänka mig att använda nova launcher eller liknande om ni har något snyggt icon pack att kombinera med. Som sagt kom med tips!

Jag kör med Smart launcher 3, tycker det är snyggt och smidigt, går att ha icon pack till det, kör själv med Marshmallow.

Permalänk
Medlem

Har prövat många launchers under åren men kommer alltid tillbaka till Smart launcher. På andra plats placerar jag Lucid launcher, mest för att den påminner en aning om smart launcher fast med aningen bättre widget hantering(gridless resizing/placement t.ex.).