Permalänk
Medlem

zowie ec2 prediction?

Hej! Ska köpa en ny mus men vill bara försäkra mig innan. På gamla zowie mössen så var det ju mouse prediciton men gäller detta verkligen på den nya? Är ju samma sensor som på andra populära möss såsom rival, zowie za, zowie fk, xtrfy mg2.

http://www.teknikmagasinet.se/produkter/dator-o-tv-spel/moss/...

är från teknikmagasinet jag kommer köpa den

En fråga till, brukar ni tvätta era gamingmöss? Jag har någon vana att ofta (nästa dagligen) tvätta musen med ett litet småfuktigt papper och så torkar jag rent det efteråt. Är det bra att göra så eller ska man helst tvätta den på något annat sätt? Tänker så man inte förstör materialet eller så

Permalänk
Medlem

Tjosan!

Nej då det är ingen "angle snapping" eller de som folk även kallar prediction på dagens Zowie möss med PMW 3310 =). Vart så många som ville bli av med denna funktion när det begav sig så de flesta tillverkarna har valt att ha det avstängt, även om funktionen finns där.

De fåtal möss som erbjuder det, har det oftast inställbart i mjukvaran för musen. Oftast gäller de dock på de dyrare segmentet av sensorer som tex, S3988 och PMW 3366/3360 på senare tid.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-A GAMING | PowerColor Radeon RX 7800 XT 16GB Hellhound | AMD Ryzen 7 5800X3D | Arctic Liquid Freezer II 280mm | Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600 MHz LPX | Corsair 780T Big Tower Vit | Pure Power 12 M 1000W 80 Gold | WD BLACK SN750 SE 1TB NVMe™ SSD | Kingston NV2 2TB | Segate Barracuda 3TB | Alienware AW2721D 27" G-Sync 1440P@240hz |
It aint about power, it's about balance!

Permalänk
Medlem

@StarCroW:

Tack! Då åker jag ner imorgon och köper en ec2a!