[WoW] Vilka heirlooms för att levla en Warlock?

Permalänk

[WoW] Vilka heirlooms för att levla en Warlock?

Vad för heirlooms ska man ha på warlock när man levlar?

Rubrik förtydligad //mod
Visa signatur

//mrkjellman

Permalänk
Medlem

Vilka har du, och vilka tror du?

Här är en lista på alla (antar jag) Heirlooms som finns. http://www.wowhead.com/guides/heirloom-list

Tattered Dreadmist setet, Dignified Headmaster's Charge, Ancient Bloodmoon Cloak, Eternal Horizon Choker, Dread Pirate Ring, Signet of the Third Fleet, 2x Discerning Eye of the Beast
Skulle jag ha kört, om du har allt. Annars ta det du har.

Permalänk
Medlem

Discerning eye of the beast x 2 för trinkets. Antingen Headmaster's charge eller orb + dagger som vapen samt dreadmist armor. http://blizzardwatch.com/2015/06/06/blood-pact-warlock-heirlo...

Permalänk
Medlem
Permalänk

hur uppgraderar jag dom så dom blir lv 90 gear då?

Visa signatur

//mrkjellman

Permalänk
Entusiast

@Mr_Kjellman: Du köper en item i samma vendor som du köper dina Heirlooms, som du redan använder på valfri Heirloom.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk

@Jonssown: aha ok då är jag med, men är uppgradera SB lr kan ja köpa med en annan char?

Visa signatur

//mrkjellman

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Mr_Kjellman:

@Jonssown: aha ok då är jag med, men är uppgradera SB lr kan ja köpa med en annan char?

Det spelar ingen roll vilket karaktär du köper uppgraderingen på. När du högerklickar på uppgraderingsobjektet så får du välja Heirloom i tab-systemet, den du sedan trycker på blir sedan permanent uppgraderad, bara att logga in på valfri karaktär och skapa en ny Heirloom.

Det var så det fungerade sist jag kollade, i alla fall!

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Kjellman:

@Jonssown: aha ok då är jag med, men är uppgradera SB lr kan ja köpa med en annan char?

Köp uppgraderingsgrejen med vilken karaktär som helst.
Vendorn för dem står i Undercity (klargör eftersom det går att köpa grundversioner av heirlooms på fler ställen med olika valuta)

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk

Okey men de verkar löst sig bra nu uppgraderade o fixade lite har man inget bättre o spendera gold på så varför inte:P

Visa signatur

//mrkjellman