Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010

Nexus 7 Gen1 32GB Wifi

Hej!

Har en Asus (Google) Nexus 7 som inte används sedan jag skaffade en Lenovo-platta.

Ingen doldis till platta direkt men summerar lite ändå:
Quadcore Tegra 3, Android 5.1.1, 32GB lagring, 1GB internminne, WIFI, läderfodral från Targus medföljer, köpt på Swec. Det sitter ett skärmskydd på med ett par små bubblor, inget jag någonsin stört mig på men givetvis bra att informera om och kan såklart bytas ut om man bryr sig.
Såklart inte längre något kraftpaket med dagens mått om man kör tunga mobilspel (om det nu finns sådana?) men räcker fint för mycket.

Möte prioriteras men frakt mot förskott inkl fraktkostnaden ska nog gå att lösa.

Bilden blev något missvisande, ränderna är givetvis ett foto-fenomen och inte i verkligheten.

Mvh

Läs hela annonsen här

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Timrå
Registrerad
Feb 2011

Bjuder 300 plus frakt

Dator: Goodbody's Node
Kringutrustning: Samsung SyncMaster BX2331 24" LED 1080p, Logitech C910 Pro Webcam, Corsair Vengence K90, Mionix Naos 5000, Roccat Taito mousemat

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av cybermas:

Bjuder 300 plus frakt

Sett både defekta och 16GB-versionen gå för mer än vad jag begärt så jag tror jag håller mig till det utsatta priset för tillfället.

(Fodralet räknar jag inte med i priset, blir på köpet )

Nytt namn, samma bismak.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mitt i Skåne
Registrerad
Apr 2002

Jag tar den för utsatt pris + frakt.

Define R5 Titanium | EVGA SuperNOVA 750 G2 | ASRock Z77 Extreme4 | Intel i5 3750k @ 4Ghz | Cooler Master 212 Evo | 16GB Corsair XMS3 PC12800 | Gigabyte GTX1070 | Intel SSD 530 120Gb | Asus VG248QE | Win 7 Ultimate x64

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av PointMan:

Jag tar den för utsatt pris + frakt.

En annan medlem hann före i PM tyvärr.
Skulle det av någon anledning inte bli av så hojtar jag till.

Edit: Pengarna inne så är klart, sorry!

Nytt namn, samma bismak.