Säljes & skänkes. MSI Z77-S01, FD Define R4, CM Seidon 240m skänkes!!

Permalänk
Medlem

Säljes & skänkes. MSI Z77-S01, FD Define R4, CM Seidon 240m skänkes!!

Vill börja med att säga förlåt för de usla bilderna, de är tagna med en gammal mobiltelefon.
Jag säljer detta då det bara ligger i mitt rum och måste bort då jag ska flytta utomlands för studier.

SÄLJES
Börjar med MSI Z77-S01 moderkortet.
Inga fel eller konstigheter, i fullt normalt skick. Tyvärr ingen "socket-cap" men det finns inga böjda pins, kan givetvis skicka bild på detta när det kommer till köp. Skickas i en annan kartong som tillhör annat moderkort. Endast moderkort och IO-shield medföljes.
Startbud: 200kr, kan skickas för 65kr normalt brev eller 99kr spårbart.

Fractal Design R4. Dammigt och har ej borstats av men kan säljas billigt för den som är på en budget. Finns tyvärr inga hårddiskvaggor då de är borttagna och antagligen slängda av föräldrarna. Följer med 3 fläktar av Fractal Design. Kan även skickas med en 5.25" till 3.5" adapter.
Startbud: 150kr. Skickas ej.

Samsung GEAR VR. Följde med när jag köpte telefon. Provades 2-3 gånger inom familjen och har därefter legat på hyllan. Originalkartong finns samt alla tillbehör.
Startbud: 250kr. Kan skickas men osäker på pris just nu, bör ligga runt 52kr ospårbart och ca 99kr spårbart.

En Sweex 7.1 USB-ljudkort. Väldigt bra ljud, dock hade jag dålig erfarenhet av mikrofonkvalitet. En fröjd att lyssna på musik med denna. Originalkartong finns samt usb-kabel.
Startbud: 150kr. Kan skickas vanligt 39kr eller spårbart 59kr

SKÄNKES
Cooler Master Seidon 240m. Köptes av en annan medlem ett tag sedan. Funkade som vanligt sist den togs ur bruk. Kan saknas 2-3 skruvar för att fästa fläktarna eller liknande, fästen finns för intel.
Denna skänkes och helst till någon som faktiskt är aktiv på sweclockers. Sist jag la upp en annons att jag ville ge bort denna så var det bara massa medlemmar som hade registrerad sig för 10 år sedan och hade totalt 50 inlägg (typ) som hörde av sig. Du får gärna även ge en motivering varför just du skall ha den. Skänkes mot den som ger mig Godis! (Jag gillar lakrits och choklad). Den som hämtar prioriteras och jag hör av mig i PM ifall ni får den.

Allting finns att hämta i Göteborg och då får ni komma hem till mig eller bo nära. Tänker inte köra ut till andra sidan Göteborg för att lämna. Är en fattig student med lite bensinpengar :(.
Tar helst swish då det går snabbast. Även kontant vid avhämtning.
Jag reserverar mig att sälja till vem jag vill oavsett bud.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem
Skrivet av breakwin:

Samsung GEAR VR. Följde med när jag köpte telefon. Provades 2-3 gånger inom familjen och har därefter legat på hyllan. Originalkartong finns samt alla tillbehör.
Startbud: 250kr. Kan skickas men osäker på pris just nu, bör ligga runt 52kr ospårbart och ca 99kr spårbart.

Läs hela annonsen här

Bjuder 300 kr plus farkt så vi säger 400 jämt

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Hade gärna tagit Seidon 240m, alltid velat pröva en AIO, kan ge dig en slant så kan du köpa en mängd godis för den behöver nog skickas

Permalänk
Medlem

Samma som ovan. Intresserad av 240m, kan skick lakrits i postens brev

Permalänk
Medlem

Köper gärna Z77 moderkortet, men "sockel-cap" är ett måste då det finns risk att pinnarna böjer sig under frakten om något skulle slå till mot det! Har du möjlighet att skaffa någon?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Äsch vafan, varför inte, vill ha Vattenkylningen Har en dator med en stockfläkt som halvt faller av i olika vinklar på mitt moderkort (920 i7) och har frenetiskt letat efter en fläkt i begagnatdelen eftersom jag ska ge den till min bror som vill ha en tyst dator, gärna med en fläkt som iaf fungerar. Skulle precis köpa en Be Quiet på Inet för 269kr imorgon vare bestämt men detta verkar ju lite roligare och bättre får jag säga.

Bor i GBG kan hämta vartsomhelst, närsomhelst och kan nog köpa dig något gott för upp till den hiskeliga summan av 150kr. Brukar har lite roliga grejer liggandes men inte för ögonblicket. 14st 200grams marabou chokladkakor? (25kr på ica focus tror jag för 2st)

Permalänk
Medlem
Skrivet av QnoX:

Bjuder 300 kr plus farkt så vi säger 400 jämt

Skrivet av Karazhan:

Hade gärna tagit Seidon 240m, alltid velat pröva en AIO, kan ge dig en slant så kan du köpa en mängd godis för den behöver nog skickas

Skrivet av seraj5:

Samma som ovan. Intresserad av 240m, kan skick lakrits i postens brev

Skrivet av Icte:

Köper gärna Z77 moderkortet, men "sockel-cap" är ett måste då det finns risk att pinnarna böjer sig under frakten om något skulle slå till mot det! Har du möjlighet att skaffa någon?

Har letat och letat men hittar ingen. Provade en från mitt "nya" z77 matx moderkort men den passar inte.

Skrivet av Lolle:

Äsch vafan, varför inte, vill ha Vattenkylningen Har en dator med en stockfläkt som halvt faller av i olika vinklar på mitt moderkort (920 i7) och har frenetiskt letat efter en fläkt i begagnatdelen eftersom jag ska ge den till min bror som vill ha en tyst dator, gärna med en fläkt som iaf fungerar. Skulle precis köpa en Be Quiet på Inet för 269kr imorgon vare bestämt men detta verkar ju lite roligare och bättre får jag säga.

Bor i GBG kan hämta vartsomhelst, närsomhelst och kan nog köpa dig något gott för upp till den hiskeliga summan av 150kr. Brukar har lite roliga grejer liggandes men inte för ögonblicket. 14st 200grams marabou chokladkakor? (25kr på ica focus tror jag för 2st)

Alla noterade

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem

Hur länge har du tänkt hålla budgivningen öppen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Hur länge har du tänkt hålla budgivningen öppen?

Har ju bara fått bud på Gear VR än så länge så svårt att säga. Allting annat har inga bud

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem
Skrivet av breakwin:

Har ju bara fått bud på Gear VR än så länge så svårt att säga. Allting annat har inga bud

Var moderkortet jag syftade på, tolkade Icte's post som startbud.

Permalänk
Medlem

Cooler Master Seidon 240m skulle sitta fint i min datorn som jag plockat ihop! (Saknar i dagsläget CPU-kylare,moderkort och chassi) Inte den mest aktiva här, men försöker ändra på det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Var moderkortet jag syftade på, tolkade Icte's post som startbud.

Japp, borde ha skrivit det! D.v.s. startar med 200 kr + frakt

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

300kr + frakt för Z77 kortet

Permalänk
Medlem

300kr för moderkortet, student så kan hämta när som helst.

Skrivet av Mackey:

300kr + frakt för Z77 kortet

EDIT: 400kr du bjöd över mig medans jag skrev.

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk
Medlem
Skrivet av facit:

Cooler Master Seidon 240m skulle sitta fint i min datorn som jag plockat ihop! (Saknar i dagsläget CPU-kylare,moderkort och chassi) Inte den mest aktiva här, men försöker ändra på det

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Icte:

Japp, borde ha skrivit det! D.v.s. startar med 200 kr + frakt

Skrivet av Mackey:

300kr + frakt för Z77 kortet

Skrivet av bjinko:

300kr för moderkortet, student så kan hämta när som helst.

EDIT: 400kr du bjöd över mig medans jag skrev.

noterade
Låter den gå över helgen och avslutas vid måndag klockan 12. Skickas samma dag om man är snabb med att swisha så får man MB på tisdagen med posten.
edit: (om man inte hämtar den istället då)

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem

450kr + frakt för moderkortet

Permalänk
Medlem

Edit: Ändrade mig och drar mig ur, carry on as you were.

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!

Permalänk

Har ljudkortet optisk ut? Har problemet du haft med mikrofonen varit på grund av ljudkortet? Om svaret är ja på fråga 1 så bjuder jag 500kr för ljudkort + Gear VR, kan hämta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

150 för chassiet, hämtas!

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av BigBengtsson:

Har ljudkortet optisk ut? Har problemet du haft med mikrofonen varit på grund av ljudkortet? Om svaret är ja på fråga 1 så bjuder jag 500kr för ljudkort + Gear VR, kan hämta

Skickades från m.sweclockers.com

yesbox! Här är produktsidan. Finns både optiskt ljud in och ut http://www.sweex.com/en/notebook-pc-accessoires/geluidskaarte...
Angående mikrofonen var att alla tyckte jag lät väääldigt lågt på skype och jag lyckades aldrig lösa detta, när jag använde programvara för att höja mikrofonljudet så blev kvaliten istället dålig. Det är inte heller mikrofonens fel då jag använder ett internt ljudkort nu och det funkar perfekt. Använder steelseries siberia elite.

mvh

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem
Skrivet av broschi:

150 för chassiet, hämtas!

noterat

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk

175kr för chassiet, hämtas!

Visa signatur

/O\ TmC

Permalänk
Skrivet av breakwin:

yesbox! Här är produktsidan. Finns både optiskt ljud in och ut http://www.sweex.com/en/notebook-pc-accessoires/geluidskaarte...
Angående mikrofonen var att alla tyckte jag lät väääldigt lågt på skype och jag lyckades aldrig lösa detta, när jag använde programvara för att höja mikrofonljudet så blev kvaliten istället dålig. Det är inte heller mikrofonens fel då jag använder ett internt ljudkort nu och det funkar perfekt. Använder steelseries siberia elite.

mvh

Drar tillbaka mitt bud då tror jag, såg att den bara klarade 16bit/48khz över spdif med vilket är lite lågt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Cooler Master Seidon 240m
'cause I have a long sommar break and I am bored...
Check my profile yo

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av breakwin:

Höjer till 250kr, hämtas fortfarande!

Visa signatur

Stationär: i7 11700K | 64GB Corsair LP Vengeance 3000Mhz CL15 | Gigabyte Z590 Vision G | KFA2 RTX 3070 | 8TB SSD | Corsair 220T Airflow | Seasonic Focus Plus 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av broschi:

Höjer till 250kr, hämtas fortfarande!

Gött gött. Bjuder ingen högre vid tisdag får du det

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk

När är sluttiden för moderkortet.
Är det uppe i 450kr eller har jag missat något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nr1strange:

När är sluttiden för moderkortet.
Är det uppe i 450kr eller har jag missat något.

450kr är högsta bud och sluttiden är imorgon eftermiddag

Visa signatur

Dator: CPU: Intel Core i5 8600k @4.3GHz | Kylare: Noctua NH-L12 | Moderkort: Gigabyte Z370n WiFi | GPU: EVGA GTX 1080ti FTW3 | RAM: Corsair LPX 16GB 3000MHz | Chassi: Louqe Ghost S1 | Lagring: SAMSUNG 960 Evo m.2 512GB | PSU: Corsair sf600

Permalänk
Medlem
Skrivet av breakwin:

450kr är högsta bud och sluttiden är imorgon eftermiddag

Kan detta tolkas som att moderkortet är sålt?

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk

Om r4 chassit är kvar bjuder jag 200 kr och hämtning.