Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Batteriet är bara på 2660mAh och processorn betydligt slöare av vad jag förstår.

Permalänk
Medlem

Har en Doogee F5 liggandes och jag måste säga att det är oerhört mycket telefon för pengarna. Varje gång jag slå igång den har det kommit någon typ av uppdatering (verkar jobba väldigt med det). För pengarna kan man inte få så mycket bättre.

Dock är den väldigt "kantig" och vass. Min skärm är inte helt jämn heller men aldrig stött på något problem. Smider på bra.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem
Skrivet av paltkoma:

Har en Doogee F5 liggandes och jag måste säga att det är oerhört mycket telefon för pengarna. Varje gång jag slå igång den har det kommit någon typ av uppdatering (verkar jobba väldigt med det). För pengarna kan man inte få så mycket bättre.

Dock är den väldigt "kantig" och vass. Min skärm är inte helt jämn heller men aldrig stött på något problem. Smider på bra.

Va får du uppdateringar?? Det har inte jag fått på min, vilken version har du på programvaran? Jag har basband och kernel från 20150813 och version 20160303.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem

Har en Xiaomi Redmi Note 3 Pro och för 1300-1400kr kan man nog inte få mycket bättre lur.
Stort batteri, bra SoC och bra kvalite. Det enda negativa för mig var mjukvaran då jag inte gillar MIUI så mycket. Men besitter kunskap nog för att låsa upp bootloadern och fixa custom roms.
Så nu kör jag CM13 och kunde inte vara nöjdare. Så mycket lur för pengarna.
Och klarar mig utan LTE Band 20 då 3G räcker till gott och väl för mina behov på telefon och förstår inte varför folk vill ha snabbare då jag hellre skulle vilja ha bättre täckning och stabilare uppkoppling.

Visa signatur

▐ AMD Ryzen 5 5600X @4,725GHz 1,285V▐ PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 @2,12GHz▐
▐ MSI MPG B550 Gaming Plus▐ Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB (2x16GB) @3800MT/s▐
▐ Transcend 128GB SSD▐ Intel SSD 660p 1TB▐ 2,5" SSD 1,5TB▐ Fractal Design Integra M 650W▐

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Va får du uppdateringar?? Det har inte jag fått på min, vilken version har du på programvaran? Jag har basband och kernel från 20150813 och version 20160303.

Så fort jag slog igång den kom en uppdatering (dock kan det vara gamla saker så jag inte har igång den) ska se vad jag har efter denna är klar.

Jag har haft min sedan releasedagen, kanske därav den stora mängden uppdateringar. Men det är samma som du har nu ser jag nu.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guybrush82:

Folk som vill ha en telefon som garanterat fungerar utan "krångel" (med olika ROM's, band osv.), och bra garantier som ger en "trygghet".

Ja jag gillar verkligen min Samsung, de vet hur man tar hand om sina kunder. Min Alpha kom med en bra och stabil version av Kitkat 4.4.4. Idag 1.5 år senare har jag fått en buggig version av Lollipop 5.0.2 som slukar batteri och en ny app, Smart Manager, som inte går att avinstallera. Denna app lägger sig i allt min telefon gör och är nog anledningen till att den emellanåt känns som ett strykjärn trots att jag inte gör något på mobilen. Hemknappen började glappa lite efter ungefär ett år. Det hade varit bättre om de inte släppte en enda "uppdatering". Att säga att jag är besviken skulle vara en stor underdrift.

Med det sagt så tycker jag inte att de stora tillverkarna är ett dugg bättre än t.ex. Oppo, OnePlus och Xiaomi.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Jag var i Kina precis och kollade in Xiaomi Mi 5! Det är en riktigt fin telefon. Självklart betalar man lite extra om man beställer den på Internet. Nu finns det ju också Le Max Pro med Snapdragon 820 - världens första telefon på marknaden med Snapdragon 820. Riktigt spännande telefon!

Samsung är ju helt hopplösa med sina uppdateringar. Det räcker att kolla hur länge den officiella svenska Marshmallow-firmware för Note 4 har dröjt. Ja, faktiskt så har den inte ens släppts ännu! Och jag har aldrig tyckt att alternativa ROMS på Note 4 har fungerat speciellt bra. Det är oftast att fingerprint-sensorn inte fungerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balor08:

Jag var i Kina precis och kollade in Xiaomi Mi 5! Det är en riktigt fin telefon. Självklart betalar man lite extra om man beställer den på Internet. Nu finns det ju också Le Max Pro med Snapdragon 820 - världens första telefon på marknaden med Snapdragon 820. Riktigt spännande telefon!
Samsung är ju helt hopplösa med sina uppdateringar. Det räcker att kolla hur länge den officiella svenska Marshmallow-firmware för Note 4 har dröjt. Ja, faktiskt så har den inte ens släppts ännu! Och jag har aldrig tyckt att alternativa ROMS på Note 4 har fungerat speciellt bra. Det är oftast att fingerprint-sensorn inte fungerar.

Le Max Pro är ju en phablet med en skärmstorlek på 6,33 tum men visst har den intressanta specifikationer och en väldigt bra kamera om man ser till antalet megapixlar. Mi5 är nog snäppet smidigare som telefon dock, däremot är den inte vattentät eller speciellt hållbar om man försöker böja den, börja att kolla från 1:50.
https://www.youtube.com/watch?v=d2jav7UdQtE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fire_Ice:

Ja jag gillar verkligen min Samsung, de vet hur man tar hand om sina kunder. Min Alpha kom med en bra och stabil version av Kitkat 4.4.4. Idag 1.5 år senare har jag fått en buggig version av Lollipop 5.0.2 som slukar batteri och en ny app, Smart Manager, som inte går att avinstallera. Denna app lägger sig i allt min telefon gör och är nog anledningen till att den emellanåt känns som ett strykjärn trots att jag inte gör något på mobilen. Hemknappen började glappa lite efter ungefär ett år. Det hade varit bättre om de inte släppte en enda "uppdatering". Att säga att jag är besviken skulle vara en stor underdrift.

Med det sagt så tycker jag inte att de stora tillverkarna är ett dugg bättre än t.ex. Oppo, OnePlus och Xiaomi.

Håller med. Dessutom får man ju garanti när du handlar utomlands, det är bara att det kan ta längre tid att få grejjerna fixade. Tog ca 1 månad från när jag skickade min tablet tills jag fick tillbaka den, men det var ingen big deal för mig. Och mjukvarusupporten från de stora märkerna är ju närmast ett skämt förutom från Apple. Det enda som är värt att köpa i mina ögon är kina telefoner, Motorola eller iphone. Det andra är mest överprisat skräp, speciellt Samsung.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeg:

Har en Xiaomi Redmi Note 3 Pro och för 1300-1400kr kan man nog inte få mycket bättre lur.
Stort batteri, bra SoC och bra kvalite. Det enda negativa för mig var mjukvaran då jag inte gillar MIUI så mycket. Men besitter kunskap nog för att låsa upp bootloadern och fixa custom roms.
Så nu kör jag CM13 och kunde inte vara nöjdare. Så mycket lur för pengarna.
Och klarar mig utan LTE Band 20 då 3G räcker till gott och väl för mina behov på telefon och förstår inte varför folk vill ha snabbare då jag hellre skulle vilja ha bättre täckning och stabilare uppkoppling.

Telefonen har LTE band 8 som borde fungera typ lika bra som 20 om du har Tele2 eller Telenor. Möjligt att det inte fungerar med CM dock.

Sen är det ju bättre täckning och stabilare uppkoppling du får av band 20 och 8, med 3G kommer du inte ens i närheten. Alternativet till band 20/8 brukar vara GSM-täckning och inte 3G-täckning.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Håller med. Dessutom får man ju garanti när du handlar utomlands, det är bara att det kan ta längre tid att få grejjerna fixade. Tog ca 1 månad från när jag skickade min tablet tills jag fick tillbaka den, men det var ingen big deal för mig. Och mjukvarusupporten från de stora märkerna är ju närmast ett skämt förutom från Apple. Det enda som är värt att köpa i mina ögon är kina telefoner, Motorola eller iphone. Det andra är mest överprisat skräp, speciellt Samsung.

Det är så tråkigt att man alltid blir misstänktliggjord när man nämner telefoner från Kina, vilket till och med sker i Kina, när man nämner att man är intresserad av en Kina-telefon. Det är alltid Samsung och iPhone som gäller. Samsung har både jag själv och alla jag känner hemska erfarenhet av, men tyvärr fortsätter de att köpa deras telefoner. iPhone kanske är bättre, men enligt min mening kostar de alldeles för mycket. Kina-telefonerna ger däremot enormt mycket valuta för pengarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Balor08:

Det är så tråkigt att man alltid blir misstänktliggjord när man nämner telefoner från Kina, vilket till och med sker i Kina, när man nämner att man är intresserad av en Kina-telefon. Det är alltid Samsung och iPhone som gäller.

iPhone tillverkas i Kina och Samsung-telefoner tillverkas i Vietnam och Kina.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av mfm:

iPhone tillverkas i Kina och Samsung-telefoner tillverkas i Vietnam och Kina.

Jo, det vet väl de flesta. Inte tillverkar Sony sina telefoner i Japan, ej heller Samsung i Sydkorea, men det är ändå skillnad på telefonerna. Något okänt kinesiskt företag kan ju inte ta ut 6000 kr för en telefon och konkurrera med Apple, utan de måste konkurrera på helt andra kriterier, och då är det oftast priset. Vissa företag kan däremot vara väldigt innovativa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mfm:

Telefonen har LTE band 8 som borde fungera typ lika bra som 20 om du har Tele2 eller Telenor. Möjligt att det inte fungerar med CM dock.

Sen är det ju bättre täckning och stabilare uppkoppling du får av band 20 och 8, med 3G kommer du inte ens i närheten. Alternativet till band 20/8 brukar vara GSM-täckning och inte 3G-täckning.

Har Halebop så telias nät. Och dom använder band 20 på mindre orter. Bland andra i den lilla byhåla jag bor.

Visa signatur

▐ AMD Ryzen 5 5600X @4,725GHz 1,285V▐ PNY GeForce RTX 3070 8GB XLR8 @2,12GHz▐
▐ MSI MPG B550 Gaming Plus▐ Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB (2x16GB) @3800MT/s▐
▐ Transcend 128GB SSD▐ Intel SSD 660p 1TB▐ 2,5" SSD 1,5TB▐ Fractal Design Integra M 650W▐

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeg:

Har Halebop så telias nät. Och dom använder band 20 på mindre orter. Bland andra i den lilla byhåla jag bor.

Där min mamma bor (ort med 10000 invånare) så slog Telia även på band 3 från att bara ha kört band 20 innan.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem

Blev Oneplus 3 till sambon nu. Aningen dyr kanske, jämfört med andra kina telefoner men man får ju vettig mjukvara iaf. Jag har inte ork och tid att roota och flasha hennes mobiler också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeg:

Har en Xiaomi Redmi Note 3 Pro och för 1300-1400kr kan man nog inte få mycket bättre lur.
Stort batteri, bra SoC och bra kvalite. Det enda negativa för mig var mjukvaran då jag inte gillar MIUI så mycket. Men besitter kunskap nog för att låsa upp bootloadern och fixa custom roms.
Så nu kör jag CM13 och kunde inte vara nöjdare. Så mycket lur för pengarna.
Och klarar mig utan LTE Band 20 då 3G räcker till gott och väl för mina behov på telefon och förstår inte varför folk vill ha snabbare då jag hellre skulle vilja ha bättre täckning och stabilare uppkoppling.

Köpte en sådan till frugan som fick den i fredags eller måndags eller när det nu var. Riktigt trevlig grym batteritid och riktigt kvick även fast i benchmarks min oneplus one ska vara snabbare så känns den där kvickare även fast jag totalt gjorde ny installering på min i förrgår Sen känns den mkt mer kvalite än vad man betalar för den. Vart posetivt överaskad och frun som hade en iphone 5s innan är iallafall toknöjd kändes som rätt storlek tänkte köpa s2an men då hade vi inte haft den till vår prag resa. Jag kan iaf inte klaga på den och toutchen känns underbar, Sen hon som har svårt med min mobil hade mkt lättare att lära sig miui 7 iaf. Enda nackdelen är att nu saknar jag en ny telefon inget fel på min oneplus one men känns lite stor sen jag pratar knappt i telefon använder den till minnes saker o mer allt mest. Men små sugen på m5an den är ju bara 0.15tum större.
Men för under 2 papp hittade jag inte en bättre telefon när jag sökte iallafall sålänge man inte skall spela då gpun kanske inte är sådär överdrivet bra men annars kvick telefon

Visa signatur

Main:Gammalt x58 system = Mobo: Asus Rampage 3 Ex. CPU: Xeon 5660 2.6@4.4ghz GPU: Asus 290x Matrix Platinum, 1 ssd 120gb 2st wd blue 1tb 1st wd green 1tb 1st backup+ usb3 1tb. Corsair HX 650w. Fractal design R4, 24gb DDr3 1600mhz. Creative sb Z, Marshall major v,2. Phillips brilliance 29". Steambox + controller + 3 xbox 360kontroller. Netgear wndr4200 router. Noname mekaniskt tb + R.A.T 5 mus
Laptop Asus i3 2350 4gb ram o msi i5 450m 8gb 5870m, macbook 13,3 c2d 2,4ghz 4gb

Permalänk
Medlem

Någon som vet om dessa banden fungerar med operatören 3 i Sverige:
4G LTE: 1800, 2100, 2600, 800 MHz. 3G: 2100, 900 MHz. 2G: 1800, 1900, 850, 900 MHz.

Telefonen det handlar om är en Vernee Thor http://www.aliexpress.com/item/Vernee-Thor-Mobile-phone-LTE-A...

Permalänk
Medlem
Skrivet av stelex:

Någon som vet om dessa banden fungerar med operatören 3 i Sverige:
4G LTE: 1800, 2100, 2600, 800 MHz. 3G: 2100, 900 MHz. 2G: 1800, 1900, 850, 900 MHz.

Telefonen det handlar om är en Vernee Thor http://www.aliexpress.com/item/Vernee-Thor-Mobile-phone-LTE-A...

Ehh, hört talas om google??
http://www.induowireless.com/s/g/gsm-3g-4g-frekvensband/

Prova att googla frekvens mobil sverige, så enkelt är det.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Ehh, hört talas om google??
http://www.induowireless.com/s/g/gsm-3g-4g-frekvensband/

Prova att googla frekvens mobil sverige, så enkelt är det.

Google används flitigt, men tänkte att någon här hade riktigt bra koll på frekvensbanden.
Tack för länken.

Då fungerar ju Vernee Thor perfekt i Tre´s nät

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sea_man:

Köpte en sådan till frugan som fick den i fredags eller måndags eller när det nu var. Riktigt trevlig grym batteritid och riktigt kvick även fast i benchmarks min oneplus one ska vara snabbare så känns den där kvickare även fast jag totalt gjorde ny installering på min i förrgår Sen känns den mkt mer kvalite än vad man betalar för den. Vart posetivt överaskad och frun som hade en iphone 5s innan är iallafall toknöjd kändes som rätt storlek tänkte köpa s2an men då hade vi inte haft den till vår prag resa. Jag kan iaf inte klaga på den och toutchen känns underbar, Sen hon som har svårt med min mobil hade mkt lättare att lära sig miui 7 iaf. Enda nackdelen är att nu saknar jag en ny telefon inget fel på min oneplus one men känns lite stor sen jag pratar knappt i telefon använder den till minnes saker o mer allt mest. Men små sugen på m5an den är ju bara 0.15tum större.
Men för under 2 papp hittade jag inte en bättre telefon när jag sökte iallafall sålänge man inte skall spela då gpun kanske inte är sådär överdrivet bra men annars kvick telefon

Jo, jag har en X Rm Note 3 pro själv. Sanslöst mycket telefon för pengarna 1200 kostar den nu hos Ali.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zeg:

Har en Xiaomi Redmi Note 3 Pro och för 1300-1400kr kan man nog inte få mycket bättre lur.
Stort batteri, bra SoC och bra kvalite. Det enda negativa för mig var mjukvaran då jag inte gillar MIUI så mycket. Men besitter kunskap nog för att låsa upp bootloadern och fixa custom roms.
Så nu kör jag CM13 och kunde inte vara nöjdare. Så mycket lur för pengarna.
Och klarar mig utan LTE Band 20 då 3G räcker till gott och väl för mina behov på telefon och förstår inte varför folk vill ha snabbare då jag hellre skulle vilja ha bättre täckning och stabilare uppkoppling.

Jag kör 4g på min rmn3. Funkar hur bra som helst men bor och jobbar iofs hyffsat centralt. Har hört att det är på landsbygden de använder band 20.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Vet inte om jag hade kollat på Xiaomi Redmi Note 3 istället, samma specc men 4050mAh batteri istället. Kostar 1450kr.

Farsan har fått hem sin lur nu, han hade hittat en Ulefone med hela 6000mAh, och luren klarade 2 dagar av mycket användande (surf, nedladdning, benchmark och lite spel). Kostade ca 1600kr

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Friterad:

Farsan har fått hem sin lur nu, han hade hittat en Ulefone med hela 6000mAh, och luren klarade 2 dagar av mycket användande (surf, nedladdning, benchmark och lite spel). Kostade ca 1600kr

Ulefone power har bra batteri men det är dålig kvalitet på den telefonen. Hoppas han fått ett bra ex.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remmerline:

Jag kör 4g på min rmn3. Funkar hur bra som helst men bor och jobbar iofs hyffsat centralt. Har hört att det är på landsbygden de använder band 20.

Skickades från m.sweclockers.com

Som sagt så använder Telenor och Tele2 band 8 på landsbygden som stöds av redmi note 3 pro.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera denna sida http://willmyphonework.net
Bara välja modell och operatör så ser ni vilka band som fungerar

Visa signatur

|MOBO:Asus Z170-Pro Gaming|PSU:EVGA SuperNOVA G2 750W|CASE: Fractal Design Define R5 |CPU:Intel Core i7-6700K|GPU: Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 |RAM: 8GB x 2 Corsair Vengeance LPX|HDD:Intel 535 series 480GB + SAMSUNG HD753LJ 750GB + WDC WD5000AAKS-00A7B0 500GB |COOLING:Noctua NH-D15 + 2x 140mm Front fans

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mfm:

Som sagt så använder Telenor och Tele2 band 8 på landsbygden som stöds av redmi note 3 pro.

Vilka är det och var som har band20 ,som n3 saknar!?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remmerline:

Ulefone power har bra batteri men det är dålig kvalitet på den telefonen. Hoppas han fått ett bra ex.

Skickades från m.sweclockers.com

Det är väldigt bra, vad menar du med dålig kvalité? Har inte märkt av något fel alls på den.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Friterad:

Det är väldigt bra, vad menar du med dålig kvalité? Har inte märkt av något fel alls på den.

Många som fått ex som inte funkar vid leverans och andra som klagar över att komponenter pajat vid vanligt användande.

För den som vill ha superbatteri skulle jag istället tipsa om Oukitel k6000.

Annars finns ju Redmi Note 3 pro för den som nöjer sig med mycket bra batteritid.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Remmerline:

Många som fått ex som inte funkar vid leverans och andra som klagar över att komponenter pajat vid vanligt användande.

För den som vill ha superbatteri skulle jag istället tipsa om Oukitel k6000.

Annars finns ju Redmi Note 3 pro för den som nöjer sig med mycket bra batteritid.

Skickades från m.sweclockers.com

Då ska man få ny om man skickar tillbaka dock. Men kinalurar har ju högre risk för defekta enheter då dom säkert sparar in pengar på kontroller.