Tre medlemmar vinner priser i CDON.coms Green Friday-tävling

Permalänk
Melding Plague

Tre medlemmar vinner priser i CDON.coms Green Friday-tävling

Efter hård gallring har juryn utsett tre vinnare i CDON.coms Green Friday-tävling, där uppgiften var att på finurligast sätt klimatkompensera.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

<3 Halldins bidrag.

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem

Grattis alla vinnare. Verkligen roliga bidrag denna gång, precis som det ska vara :D.

Permalänk
Medlem

Grattis till er vinnare, har själv varit taggasd på se vilka de vinnande bidragen var. Ni tre förtjänade eran vinst.

Permalänk
Medlem

grymma priser. Grattisar!

Visa signatur

Gaming: i7 8700k@4.9Ghz | MSI Z370 Tomahawk | 3080 Tuf oc | Gskill 4X4gb@3Ghz | 1.2 TB med ssd's | Evga 1000 P2

Permalänk
Medlem

Verkligen värdiga vinnarbidrag tycker jag Grattis!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk

Stort grattis till vinnarna!

Permalänk

Grattis till vinnarna och kan definitivt säga att jag fick mig ett gott skratt!

Permalänk
Medlem

Jag får i stort sett alltid tävlingshybris och blir tvärsäker på att jag har vunnit, men denna gången kändes det extra mycket så. Har vart inne och kollat Sweclockers många gånger om dagen och bokstavligen hållit andan... Skoj att äntligen vinna något!

Som kuriosa har jag idag ett 770 Windforce 3X 2GB.

Permalänk
Medlem

Halldins bidrag tyckte jag om. I övrigt verkar det bara som att dom ibland lottar fram bidragen istället för att välja det bästa....

Permalänk
Medlem

1 och en halv månad senare? Herre jessus vad dessa tävlingar tar länge att avslutas nu mer..

Permalänk
Medlem

Jag förstod inte det där med att det alltid blåser på västkusten? :/

Grattis

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

Jag får i stort sett alltid tävlingshybris och blir tvärsäker på att jag har vunnit, men denna gången kändes det extra mycket så. Har vart inne och kollat Sweclockers många gånger om dagen och bokstavligen hållit andan... Skoj att äntligen vinna något!

Som kuriosa har jag idag ett 770 Windforce 3X 2GB.

Grattis till oss!
Trodde själv inte jag skulle vinna något men är så jävla glad nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halldin:

Jag får i stort sett alltid tävlingshybris och blir tvärsäker på att jag har vunnit, men denna gången kändes det extra mycket så. Har vart inne och kollat Sweclockers många gånger om dagen och bokstavligen hållit andan... Skoj att äntligen vinna något!

Som kuriosa har jag idag ett 770 Windforce 3X 2GB.

Det var underbart nördigt bidrag i sann Sheldon anda!

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem

Fan vad roliga ni är Grattis till de fantastiska priserna.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Kunde ha vunnit denna tävling lätt.
För någon månad sedan "uppfann" jag den ultimata miljöanpassningen då jag tydligen slängde min helt nyinköpta SSD tillsammans med paketet den kom med. "sadsmiley"

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?