Tävla och vinn VIP-biljetter för biovisning av finalen i ESL One med Inet

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn VIP-biljetter för biovisning av finalen i ESL One med Inet

Årets final i CS:GO-turnering ESL One kommer direktsändas på en biograf i centrala Stockholm, någonting som anordnas av Inet och Logitech. Nu har du och en vän chansen att vinna biljetter till tillställningen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tycker det är riktigt coolt att vi kommer ha esport på bio här i Sverige, men själv kommer jag vara på plats i arenan själv i Köln och se det live. Kommer bli hur hype som helst!

Permalänk
Medlem

sjukt grymt, synd bara att biografen är så otroligt obekväm att sitta i

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

Ser fram emot att se detta på TVn hemmifrån som amn kunde göra förra året. Har för mig att det var Sexan då och hoppas att det blir samma.

Edit: inte för att det är så stor skillnad att se från datorn, men jag tycker att det känns 'mäktigare' om ni förstår, att se favoritdataspelet ta upp flera timmar av en tv kanal.

Visa signatur

Specs: kretskort, koppar, plast, flaskhalsar & spindelnät (yuck!)

Permalänk
Medlem

Ny till CS:GO men tycker det är jädrans kul, synd att jag inte är så värst bra bara.