Oneplus 3 lanseras till sommaren

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Apr 2003

@eXtranj3rO: Jag kör cyanogen det är det som telefonen kommer förinstallerad med. Oxygen kommer tvåan förinstallerad med. Vill man ha något annat är det bara att byta med deras OFFICIELLA guide. Garantin gäller även efter Root. självklart har jag rootat

i7 7700K @ 5GHZ <> Asus STRIX Z270E <> Corsair LED 2*8GB 3200Mhz <> GeForce 1070 <> Intel 335 RAID0 <> Acer X34A <> LG27EA73 <> Ducky Shine 4 brown <> Zowie ec2-a <> Phanteks primo <> EVGA T2 850W <> Ekwb & alphacool custom loop

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingfors
Registrerad
Jan 2013

4.

he he.

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2014

ONEPLUS 3 ÖNSKELISTA:

1. Bättre mjukvara/uppdateringar med mindre buggar

2. Förbättrad Fingeravtryckare

3. Uppdaterade specs

Bonus: OLED skärm, men det kanske är för dyrt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jun 2009

ONEPLUS 3 ÖNSKELISTA:

1. Bättre mjukvara/uppdateringar med mindre buggar.

Not likely, då den får marshmallow i oxygen form.

2. Förbättrad Fingeravtryckare.

-Det blir defintivt detta iom marshmallow, OP kommer köra med 6.0 API för fingerläsaren.

3. Uppdaterade specs.

-Det blir det, vill själv se riktiga USB-C(inte som 1+2 där man enbart körde formfaktorn usbc men var gamla skiten i övrigt utan chargeboost)
NFC är avgörande för min del, eller ja usb c också.
Sedan får man gärna hoppas på en 5" som bygger på tjocklek där man trycker in fett batteri istället för 6" å tunn.

Bonus: OLED skärm, men det kanske är för dyrt.

-Blir nog lite dyrt men om det skall va ett flaggskepp, why not.

Skickades från m.sweclockers.com

fd. Forumnick - djaxxo
Nick BF3/4 - Pompe90

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Har haft Oneplus One som jag har varigt nöjd med förutom att den inte hade stöd för bandet för "landsbygds 4G". Jag hade alltså bara 4G i större städer/tätbebyggt området. Har 3an stöd för alla 4G band i Sverige?

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2011
Skrivet av Sweede:

Har haft Oneplus One som jag har varigt nöjd med förutom att den inte hade stöd för bandet för "landsbygds 4G". Jag hade alltså bara 4G i större städer/tätbebyggt området. Har 3an stöd för alla 4G band i Sverige?

Ja, det är bara OnePlus One som har haft det problemet. Både OnePlus X och Two samt Three har stöd för alla EU band, om du köper Europeiska/asiatiska versionen, vilket du gör om du är inne på oneplus.net/se

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: Asus Maximus VI Hero CPU: Intel Core i5-4670K @ 3.4GHz Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB RAM: Crucial Ballistix Sport DDR3 16GB 1600MHz SSD: Intel 520 SSD 180GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och HP EliteBook 8470p. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig