Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Ett av få spel jag spelar. Skyrim ser fortfarande bra ut efter 5 år med lite moddar så

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Lite bilder på en av dom nya bilarna i Project Cars.
Chevrolet Corvette C7.R
Har nog ett av dom grymmaste soundtracken i spelet.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

DCS World

Permalänk
Inaktiv

Far Cry: Primal

Permalänk
Medlem

Börjat lira lite Black Desert Online, har nyss nått Calpheon och gick genast till det höga tornet för att kolla in utsikten!

Spelet är riktigt vackert! Och det är så kul att många spelar det också. Världen känns levande på något sätt.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Exanima, på väg mot 4:e & sista mappen atm!

Permalänk
Inaktiv

Stardew Valley

Spelet jag fastnat med den senaste tiden. Troligen det bästa jag spelat hitills i år.
99 timmar senare så är det nog dags för ett inlägg antar jag.

Äventyret börjar.

Vacker pixlig vårdag, körsbärsbladen följer med vinden.

Min lilla bonde har troligen fått napp i den lokala baren.

Nedan följer ett par bilder från spelet senare under året. Då inte allt är synligt från början så får det bli spoilertaggat, även om det mest är små spoilers om ens det.

Dold text
Permalänk
Medlem

Moddat Fallout New Vegas

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Medlem

Shadow of Mordor

Permalänk
Medlem

Vet inte hur många timmar jag har lagt ner på detta. Men damm vad jag inte kan sluta älska Carmageddon: Reincarnation.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Lite off-topic, men Nvidia har skapat ett API för skärmbilder kallat Nvidia Ansel för spelutvecklare som gör att de kan inkludera avancerade Photo-mode funktioner i spel som stöjder det. Det kommer fungera på kort från 600-serien och uppåt. Kräver att spelet stöjder funktionen. Men med stödjet kan man ta 360 skärmbilder, använda HDR, skärmbilder i extrem upplösning, lägga på filter, flytta kameran fritt.

http://www.geforce.com/hardware/technology/ansel
https://blogs.nvidia.com/blog/2016/05/06/nvidia-ansel-game-ca...
Längst ner ser man att det snart kommer stöd i några spel och motorer, som Witcher 3, The Division, No Mans Sky t.ex.

Lite trist att det verkar vara Nvidia-specifikt, men ändå en intressant funktion för oss som gillar ta skärmdumpar.

Edit: Här är exempel på 360-screenshots från Witcher 3
http://www.geforce.com/hardware/technology/ansel/ansel-image-...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Buio:

Lite trist att det verkar vara Nvidia-specifikt, men ändå en intressant funktion för oss som gillar ta skärmdumpar.

Allt annat än oväntat, Nvidia trots allt. Men en öppen lösning borde nog kunna dyka upp om det anses vara något vettigt skulle jag tro.

Permalänk
Medlem

Några bilder från nya Forza Motorsport 6 Apex (beta). Bättre ögongodis får man leta efter.

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Inaktiv

Skyrim! (har nåt vajsing med gräset...)

Permalänk
Inaktiv

Final Fantasy X (PC)

Några bilder från början av spelet. 2560x1440 som vanligt.

Permalänk
Medlem

Uncharted 4: A Thief's End

Permalänk
Skrivet av Buio:

Lite off-topic, men Nvidia har skapat ett API för skärmbilder kallat Nvidia Ansel för spelutvecklare som gör att de kan inkludera avancerade Photo-mode funktioner i spel som stöjder det. Det kommer fungera på kort från 600-serien och uppåt. Kräver att spelet stöjder funktionen. Men med stödjet kan man ta 360 skärmbilder, använda HDR, skärmbilder i extrem upplösning, lägga på filter, flytta kameran fritt.

http://www.geforce.com/hardware/technology/ansel
https://blogs.nvidia.com/blog/2016/05/06/nvidia-ansel-game-ca...
Längst ner ser man att det snart kommer stöd i några spel och motorer, som Witcher 3, The Division, No Mans Sky t.ex.

Lite trist att det verkar vara Nvidia-specifikt, men ändå en intressant funktion för oss som gillar ta skärmdumpar.

Edit: Här är exempel på 360-screenshots från Witcher 3
http://www.geforce.com/hardware/technology/ansel/ansel-image-...

Supersnyggt!

/JP

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 4670 3,4 Ghz MB: MSI Z87I AC mITX GPU: ZOTAC Geforce GTX 9.70 RAM: Corsair Vengeance 2x4GB PSU: Fractal desing 650W 80+ Bronze

Permalänk
Medlem

Tre från Elite Dangerous Horizons 2.1

Jag använder min Vulture för att utforska ställen jag åker runt till. Den här gången hade jag också sålt sköldarna för att kunna ta 40 ton last för ett lukrativt uppdrag. Kanske inte helt optimerat, men rätt kul ändå.

Permalänk

DCS World

Permalänk
Medlem

Ett par till från Elite Dangerous, de flesta med UI den här gången.

Jett Ring

Entering Witch Space

Scanning Gustav

Salvage Mission

SRV + Vulture

Permalänk
Medlem

Tog lite bilder i Assetto Corsa som jag sedan lekte lite med i paint.net.

Här går det undan! Riktigt rolig liten kärra den där.

936 vilda hästar under huven!

Mustangen kändes som en sten efter Ferrarin, men visst var det krut i den.

Hoppas ni tyckte om mina bilder!

Mvh
Hugo

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Custom vattenkylning | Intel Core I5 3570K @ 4.4GHz | ASUS Sabertooth Z77 | Sapphire R9 Fury | 24 GB 1600MHz | Corsair RM 750x | Samsung 830 128 GB | Crucial BX100 500GB |

| Egenbyggd DAC: MINI4396, moddad | --> | Fostex TH-X00 |

Permalänk

DCS World (med mods)

Bonus: Hearts Of Iron 4 kaos

Permalänk
Inaktiv

Everybody's Gone to the Rapture (PC)

2560x1440, bör vara max inställningar:

Permalänk
Medlem

Spelar Vampire Counts i Total War: Warhammer. Nedan bilder från ett känt slag som ingår i kampanjen (om man vill).

Battle of Hel Fenn

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Subnautica

2560x1440 och maximala grafikinställningar:

Permalänk
Medlem

Gissa spelet.

Fuskis.

Det är Gran Turismo 6. Fysiken är annorlunda mot GT5, bättre i GT6 så att säga.

Dold text

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

ARMA III Apex släpptes igår. Ett par bilder från första delen i kampanjen.

Permalänk
Medlem

"Lite" motorproblem i Star Citizen

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Tänkte man skulle ta och se om man kunde nå 400 km/h med Mclaren P1, och det gick! Tog sin lilla tid med lite ändringar i utväxling och dylikt, men sen så!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR