Permalänk
Medlem

ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync

Har provat denna skärm nu ett par timmar, och det ända jag kan säga WOW . grym skärm.
knappt ingen "bleeding" som folk verkar ha problem med!

Permalänk
Skrivet av jojje123:

Har provat denna skärm nu ett par timmar, och det ända jag kan säga WOW . grym skärm.
knappt ingen "bleeding" som folk verkar ha problem med!

Är själv på jakt efter ny skärm då jag beställt ett 1080 kort. Utveckla gärna i vilket syfte du använder skärmen och hur du upplever den nu efter ett par dagars användande.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Vintagext: Skärmen är mestadels för spel... har nu ett 780 och väntar även jag på ett 1080....
Skärmen verkar tyvärr vara lite av ett lotteri när man beställer den ... dock har jag haft turen och fått en "bra" skärm! Jag kan inte göra annat en rekommendera denna. Som jag sa väldigt fin o bra skärm färgerna e grymma...... Hade en benq 24" innan men den här slår den med hästlängder... Dock är den ju ganska dyr med...

Permalänk
Skrivet av jojje123:

@Vintagext: Skärmen är mestadels för spel... har nu ett 780 och väntar även jag på ett 1080....
Skärmen verkar tyvärr vara lite av ett lotteri när man beställer den ... dock har jag haft turen och fått en "bra" skärm! Jag kan inte göra annat en rekommendera denna. Som jag sa väldigt fin o bra skärm färgerna e grymma...... Hade en benq 24" innan men den här slår den med hästlängder... Dock är den ju ganska dyr med...

Tack för svaret, tar och chansar tror jag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Vintagext: Tror o hoppas du blir nöjd!:)