The Witcher 3 New Game +

Permalänk
Medlem

The Witcher 3 New Game +

Körde precis klart Hearts of Stone DLCn och funderar starkt på att göra en New Game +, men jag är också extremt sugen på att spela Blood and Wine men har dessvärre inte pengar till det den här månaden.

Hur som helst.. Kommer Blood and Wine DLCn också bli anpassad efter min New Game + eller kommer allt vara low level för mig när jag väl kör det sen?

Permalänk
Medlem

@obnoXIuz: Fanns det inte något i en uppdatering så man kan justera så att mobbsen håller mer lik nivå som ens gubbe genom spelet eller har jag misstolkat det?

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

Det är rekommenderat att börja B&W när man är lvl 34 eller högre eftersom det kommer vara högre lvl på monsters och bandits. Samt så kommer du inte kunna använda svärd/armour du hittar för att de flesta kräver lvl 40+.

Visa signatur

[ i7 3930k @ 4,1GHz. Asrock x79 Extreme4. Team Group Red 16gb DDR3 2133MHz. EVGA GTX 1070 Hybrid. Adata 120gb SSD. Corsair AX850. Be Quiet! Dark Base Pro 900. Asus ROG Swift PG279Q. Harman Kardon 730. Fostex T20RP. Technics SL-1200MK3D]

Permalänk
Medlem
Skrivet av NatureBoyyy:

@obnoXIuz: Fanns det inte något i en uppdatering så man kan justera så att mobbsen håller mer lik nivå som ens gubbe genom spelet eller har jag misstolkat det?

WOAH!! Tack för informationen hade ingen aning! Witcher 3 blev aningen lite roligare med den optionen. Tack!

Permalänk
Medlem

Dög inte din tråd på Flashback, eller? Det finns en officiell tråd på Flashback och på Sweclockers.
#16214309
Både på Flashback och här skapar du en identisk tråd, för din simpla fråga. Svara i de befintliga trådarna, för fan.

Visa signatur

It’s more fun to compute.