Permalänk
Medlem

Mus med liknande model som Razer Imperator?

Har använt Imperator ett tag nu och gillade verkligen den, den hade vissa problem dock och nu är den helt förstörd. Så jag undrade om det finns någon annan mus som har ungefär samma modell för inte så jättemycket pengar helst.

Permalänk

@Rodde92: du har lite grammatik fel som du kanske borde fixa?

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HickeHiskelig:

@Rodde92: du har lite grammatik fel som du kanske borde fixa?

Jag vet inte om han har fixat lite men man förstår ju vad han menar. Så då kan även du jobba på dina under tiden eftersom du verkar ogilla grammatiska fel.

Permalänk
Medlem

@HickeHiskelig: bryr mig inte tillräckligt mycket. Tänker inte skriva om hela skiten för att du inte förstår vad jag skriver.

Permalänk
Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand

Permalänk
Medlem

@gothenburg: tack men jag menade runt 400-700kr något sånt. Tror jag ska beställa den här ändå o ha den som backup

Permalänk

Razer Naga 2014 är sjukt bra, massa knappar på sidan är bra för all spel typ.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

@blue eyed devil: gillar inte naga så mycket faktiskt, jag spelar mest fps spel så jag gillar inte knapparna på sidan. Men tack för förslaget

Permalänk
Medlem

Finalmouse har en mus som bygger på samma skal som Imperator, men med bättre sensor:

https://www.amazon.co.uk/FinalMouse-FM2015-Finalmouse-2016-Cl...

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-A GAMING | PowerColor Radeon RX 7800 XT 16GB Hellhound | AMD Ryzen 7 5800X3D | Arctic Liquid Freezer II 280mm | Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600 MHz LPX | Corsair 780T Big Tower Vit | Pure Power 12 M 1000W 80 Gold | WD BLACK SN750 SE 1TB NVMe™ SSD | Kingston NV2 2TB | Segate Barracuda 3TB | Alienware AW2721D 27" G-Sync 1440P@240hz |
It aint about power, it's about balance!

Permalänk

deathadder?

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk
Medlem