Återskapa raderade mejl från Telia

Permalänk
Medlem

Återskapa raderade mejl från Telia

Hej
Raderade ett mejl från telias webmail som jag behöver jättemycket nu. Någon som vet hur kan jag återskapa det ?

Permalänk
Medlem

Förmodligen inte, om du inte kan få företaget/personen att skicka om det?

Har du kollat i mappen raderade med?

Fråga telia annars jag tror att det är kört tyvärr

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Problemet är att jag har raderat ett mejl som jag har skickat till någon som säger att han har inte fått något mejl. Mejlet som jag raderade hamnar i papperskorg som är även den raderad

Permalänk
Medlem

Dessutom tar Telia 399:- för det så det är inte värt. På chatten sa de att det vore bäst att fråga någon som kan sådant

Permalänk
Medlem

Kanske finns program för sånt men brukar vara åbäkigt

Permalänk
Medlem

Eftersom det handlar om webmail är det ingen lokal fil på datorn som kan återskapas, så Telias kundtjänst tänkte nog lite fel med att du skall "fråga någon som kan sådant". Högst eventuellt kan du hitta någonting i din webbläsares cache, men det givna svaret är annars att skriva om mailet och lära sig av misstaget.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde34:

Hej
Raderade ett mejl från telias webmail som jag behöver jättemycket nu. Någon som vet hur kan jag återskapa det ?

Du kan inte återskapa det. Telia kan såklart rent tekniskt men erbjuder inte den tjänsten.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Tänkte höra om det gick men tyvärr inte ser det ut som men tack för hjälpen ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde34:

Tänkte höra om det gick men tyvärr inte ser det ut som men tack för hjälpen ändå

Och nu bör du börja ta backup på din email.
Lite olika sätt :
http://www.howtogeek.com/howto/44791/how-to-backup-your-web-b...
http://apple.stackexchange.com/questions/9210/how-can-i-back-...

Permalänk
Medlem

Telias premiumsupport erbjuder hjälp med mailärenden. 399kr för att återskapa mail från backup, max 14 dagar har jag för mig att det är.