Permalänk
Medlem

Gratis webbhotell .Net

Finns det något gratis webbhotell för .Net?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

Vad menar du? Vill du ha ett gratis webbhotell dit du kan peka en .net-domän? Eller vill du ha ett webbhotell för... .NET?

Permalänk

Azure är gratis om du inte behöver databas.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

AppHarbor kan du köra mindre .NET siter på om jag inte minns fel.

https://appharbor.com/pricing

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrNilsson:

Vad menar du? Vill du ha ett gratis webbhotell dit du kan peka en .net-domän? Eller vill du ha ett webbhotell för... .NET?

Jag menar att om man har en ASP.NET-applikation så kan man lägga den på ett webbhotell.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeVVa:

AppHarbor kan du köra mindre .NET siter på om jag inte minns fel.

https://appharbor.com/pricing

Har använt Hostinger innan och Filezilla för att ladda upp filer men fattar inte hur man ska göra med appharbour.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

@Larsp777: Jag har bara kört AppHarbor med GIT - så för varje commit så gör den en deploy av min applikation.

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem
Skrivet av KeVVa:

@Larsp777: Jag har bara kört AppHarbor med GIT - så för varje commit så gör den en deploy av min applikation.

Aha, ok.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10

Permalänk
Medlem

hostinger.se erbjuder gratis webbhotell med domän. Dock de domäner man får brukar vara "spam markerade", om du inte köper en ordentlig

Länk
Visa signatur

Back from the shadows pray for survival...

Permalänk
Medlem
Skrivet av volfi2:

hostinger.se erbjuder gratis webbhotell med domän. Dock de domäner man får brukar vara "spam markerade", om du inte köper en ordentlig

Fast de har inte .NET vad jag förstår.

Har själv använt dom för PHP.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Skärm:Samsung Odyssey G9 || Windows 10