HTC Vive dominerar Oculus Rift på Steam

Permalänk
Avstängd
Skrivet av affero:

Steamvr har faktiskt support för razer hydra

Skickades från m.sweclockers.com

Jo @MrJB svarade det, förstår inte riktigt var ditt inlägg ska tillföra? Men har min vive fortfarande på öppet köp så därför jag var nyfiken om man kan få bättre bild med en oculous, googlade på dendär hydra men endast den kostar 5000 spänn fråm amazon?!????, och verkar fungera sämre än vive-kontrollen, inget för mig tror jag behåller min vive då

Permalänk
Medlem

@Klubba: Fast det som mitt inlägg medför är ju att steamvr har nativ support for razer hydra, vilket betyder att man inte behöver något hack för att använda dem till steamvr.

Visa signatur

RTX 3060m, i5-11300H 3,1 GHz, 16 GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

För mig just nu blir det dock...
http://adock.se/users/upload/files/acharinaroom.jpg
A Chair in a Room : Greenwater
http://store.steampowered.com/app/427760/?l=swedish

Köpte det precis och har hört MYCKET gott om det...
... dock så hatar jag skräckspel (då jag blir skiträdd och skriker som en liten flicka på 10år..) men jag filmar det hela och lägger upp på YouTube

Måste ju fråga om du spelat nått ännu och vad du tycker ?
Sitter själv och funderar på ett köp men jag vet inte om mina nerver klarar av detta
Mvh

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | Asus ROG Maximus Z690 Hero | Intel I9 12900K | DDR5 32Gb Corsair 5200Mhz | M2. WD SN850 2TB | Corsair HX1200W | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | Corsair iCUE H150i Elite Capellix | 34" Alienware QD-OLED 3423DW

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av jiimpan:

Måste ju fråga om du spelat nått ännu och vad du tycker ?
Sitter själv och funderar på ett köp men jag vet inte om mina nerver klarar av detta
Mvh

Har faktiskt inte hunnit spela det mer ännu - än när jag spelade in detta.
Sitter nog med en total speltid på ~15-20min, men tänkte försöka hinna med lite mer denna veckan

Så ännu kan jag inte säga varken bu eller bä !

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

trevligt att höra att anti-konsument metoder möts med motstånd. Hoppas på ännu mer konkurrens i framtiden

Visa signatur

AMD FX-8320 | Asus M5A97 R2.0 | Sapphire Radeon HD 7950 Boost Dual-X 3GB | Corsair XMS3 2x4GB 1333Mhz CL9 | 4X Noctua NF-A14 | Noctua NH-U12s | Evga Supernova 750 G2 | Fractal Design Arc Midi R2 | Western Digital Green WD20EZRX 2TB | Crucial MX100 256GB | Microsoft Windows 8.1 |