Fixat ett Svenskt språkpaket för klassikern Black & White. Var laddar jag upp?

Permalänk
Medlem

Fixat ett Svenskt språkpaket för klassikern Black & White. Var laddar jag upp?

Hej! Efter mycket möda hittade jag en snubbe med en svensk installation av klassikern!! Jag tog och gjorde ett språkpaket av det som konverterar din engelska installation...Men vart tusan ska jag ladda upp någonstans?? Idéer?? Och var ska jag länka till det? Här på forumet, kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gladast:

Men vart tusan ska jag ladda upp någonstans?? Idéer?? Och var ska jag länka till det? Här på forumet, kanske?

Ladda upp filerna var som helst, gärna på flera olika siter så att det finns någon form av backup (det finns vissa tjänster som automatiskt laddar upp dina filer till flera olika siter). Därefter är det bara att länka till filerna här i forumet förutsatt att det inte bryter mot regeln om piratkopiering förstås.

Intresset är förmodligen inte jättestort men om du bara skriver en ordentlig beskrivning till filerna så går de alltid att hitta via Google ifall någon skulle vara intresserad.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Det vore väldigt schysst att kunna byta ut språket till Svenska. Rösterna må låta lite löjliga men de har ett otroligt stort nostalgivärde för mig iallafall. Jag börjar nästan bli desperat sedan jag upptäckte att min gamla skiva med Svenska versionen var repad bortom räddning.

Hur står det till med språkpaketet? Finns det att hitta någonstans?