Permalänk
Medlem

Relaxing by Erik Edgren, on Flickr

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Tog den här bilden under senaste övningen på Gotland. Två soldater bedriver spaning, uppgiften var att indikera all aktivitet på stranden. FI identifierades under kvällen, och jakten var ett faktum. Min grupp skar av lede FIs framryckning och kunde framgångsrikt gripa två individer. Blev ganska snyggt tycker jag. Taget med en vanlig Sony Z5.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk

Jag såg denna fina gatukonsten i Ystad. Synd att den är målad framför en lyktstolpe bara!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Testade mest mitt nya objektiv litegrann.

nejlikor1 by Anton Ahlström, on Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Jag såg denna fina gatukonsten i Ystad. Synd att den är målad framför en lyktstolpe bara!

http://i.imgur.com/g0wW5lJ.jpg

Äh den går att trolla bort.
LÄNKTEXT

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzie:

Fin bokeh. Vilket objektiv är det ?.

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke7406:

Fin bokeh. Vilket objektiv är det ?.

Tack! Sigma 17-50mm f/2.8

Permalänk
Medlem

Duva och Saab

Birding 160708 - Dove

Vintage Saab - 160708 Red

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

DSC_3306 by Joakim Överström, on Flickr

Var i Västerås i helgen och kikade in Power Meet. Finns bilder från både utställningen och cruisingen på min Flickr om ni vill kika!

Visa signatur

D600 | D7200
8mm Fisheye | 10-24mm | 24-70mm | 35mm | 70-200mm | 150-600mm |

Permalänk
Medlem

Gick på stan.

Gollum? by Mattias Burling, on Flickr

Under the sun. by Mattias Burling, on Flickr

Im gonna head out and watch a movie. by Mattias Burling, on Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atenza:

https://c4.staticflickr.com/9/8850/28160759011_7ac0349fea_c.jpgDSC_3306 by Joakim Överström, on Flickr

Var i Västerås i helgen och kikade in Power Meet. Finns bilder från både utställningen och cruisingen på min Flickr om ni vill kika!

Haha glad att du inte fick min bil på bild! Fick turboras så åkte runt i Västerås och skämdes i min gula saab haha. Snygga bilder på din flickr!

Permalänk
Medlem

Kullaberg

Visa signatur

Kamera: Nikon D810 & D800, DJI Mavic 2 Pro, Nikon 14-24, Nikon 28-300
Hemsida Instagram Facebook

Permalänk
Medlem

Boat by ImpulsNio, on Flickr

Permalänk
Medlem

Dammade av mitt gamla 70-200 under semestern. Fotade en tiger!

Tiger by Erik Nyberg, on Flickr

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Jag snubblade över en bild på Gåsevadholms slott på Flickr och fick för mig att åka dit för att "kolla läget" och ta lite bilder.

_DSC4226 by Robert Petersson, on Flickr

_DSC4244 by Robert Petersson, on Flickr

_DSC4266 by Robert Petersson, on Flickr

Permalänk
Medlem

Action by Joakim Bomanson, on Flickr

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk

Från en rastplats efter vägen i Resele

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Jag var en sväng till Vallda Sandö. Det såg lovande ut för en spektakulär solnedgång, men molnen tunnade ut lite väl mycket och solen försvann bakom en "ridå" vid horisonten innan den riktigt hann börja lysa upp de moln som fanns kvar.

_DSC4394-Edit by Robert Petersson, on Flickr

_DSC4414-Edit by Robert Petersson, on Flickr

Permalänk
Medlem

Loppisrunda på landet.

Looks like rain. by Mattias Burling, on Flickr

Pipe dream. by Mattias Burling, on Flickr

Old stuff is cool looking. by Mattias Burling, on Flickr

Window shopping. by Mattias Burling, on Flickr

Permalänk
Medlem

Fåglar är definitivt inget jag brukar fota, men när jag var ute sist och såg en tärna som flög och sökte efter mat längs samma linje gång på gång ganska nära mig så kunde jag inte låta bli att rota fram telezoomen från väskan.

_DSC4323 by Robert Petersson, on Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av dumbo:

Fåglar är definitivt inget jag brukar fota, men när jag var ute sist och såg en tärna som flög och sökte efter mat längs samma linje gång på gång ganska nära mig så kunde jag inte låta bli att rota fram telezoomen från väskan.

BOKEH!

Permalänk
Medlem

Lekte med ett fotografi i Photoshop i brist på sysselsättning.

Waiting for darkness by Erik Edgren, on Flickr

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Stenbro vid Gråbovägen by Daniel Cederberg, on Flickr

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Lekte runt med ett halvbra fotografi i Photoshop. Gjorde så att det ser ut som en målning, i hopp om att det dåliga (överexponeringen) skulle ändras till det bättre. Blev nöjd med resultatet. Dock måste ni zooma in på fotografiet, för att se det mer.

Nature painting by Erik Edgren, on Flickr

Det, som i "för att se resultatet mer"
Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Sunset by Erik Edgren, on Flickr

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Inte postat i fototrådarna på länge, mest p.g.a. haft lite tid för foto senaste åren, men nu har jag plockat uppkameran lite igen, här kommer lite bilder från Öland

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk

Gillat verkligen första bilden
Vilken kamera + objektiv?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av VeryMadMeatball:

Gillat verkligen första bilden
Vilken kamera + objektiv?

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar

Canon EOS 70D+17-40mm

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Första gången jag gjort lång exponering. Skapligt nöjd. Synd bara att det inte blev fler bilar på högersidan :3

Jimmy Westerberg Photography by jimmy westerberg, on Flickr

Sen har vi en selfie.

Jimmy Westerberg Photography by jimmy westerberg, on Flickr

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop