Varför får vissa inlägg två poäng när jag trycker på "bra inlägg"?

Permalänk
Medlem

Varför får vissa inlägg två poäng när jag trycker på "bra inlägg"?

Jag har märkt att vissa inlägg får två poäng när jag trycker på "bra inlägg"-knappen. Har märkt att detta oftast/bara händer på inlägg med redan låga poäng, men det händer inte alltid.

Är detta en bugg eller ligger det någon tanke bakom detta, och i sådana fall vilken?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Legendarisk

@Bakgrund: Gissar att det sker när du är trådskapare? Det är i.s.f. för att du ska ha lite mer att säga till om vad gäller tackande i det sammanhanget, och för att de som har gett bra hjälp ska få lite extra belöning.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@Bakgrund: Gissar att det sker när du är trådskapare? Det är i.s.f. för att du ska ha lite mer att säga till om vad gäller tackande i det sammanhanget, och för att de som har gett bra hjälp ska få lite extra belöning.

Så var det! Har aldrig sett mönstret att det bara sker när man är trådskapare, men då vet jag

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Vad är det som avgör ifall siffrorna är grå eller orange? Blir det orange ifall inlägget gillas av 'stjärnanvändare' ?

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz