Permalänk
Medlem

InWin S Frame & Corsair 900D

InWin S Frame säljes.

S-Frame

Fint skick, Inga repor eller andra skador. Kartong och tillbehör finns.

Skickas EJ då kartongen är väldigt stor. Utan hämtas i Skövde.

Bud startar på 2000

Jag har även ett Corsair 900D som jag vill bli av med. Även det i bra skick.
Kartong finns. Skickas EJ
900D SÅLD

Bud startar på 500

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ang. S-Frame. Alla tillbehören? Varför säljer du? Garantier? När & vart är det köpt?

Mvh
Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

Ang. S-Frame. Alla tillbehören? Varför säljer du? Garantier? När & vart är det köpt?

Mvh
Daniel

Köpt på inet.se 2016-01-30
Alla tillbehör är med.
Anledningen till att jag säljer är helt enkelt att jag va sugen på ny låda
Kvitto finns.

Permalänk

inte vägarna förbi skåne kanske?

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Om du skulle närma dig göteborg är jag intresserad av 900D. Så här av dig om semestern tar dig hit.

Visa signatur

Desktop: Intel 4790K @ 4,7GHz, MSI 1080 ti SeaHawk EK X, ASUS Maximus VII Hero, 2x 500GB 850 EVO, 256GB Crucial MX100, 32GB 2133 HyperX, EVGA G2 850W, Custom Loop
Server: Synology DS918+
Laptop: Macbook Pro /w touchbar 15", i9 2,9GHz, 32GB, 512GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Milansson:

inte vägarna förbi skåne kanske?

Skrivet av ddog:

Om du skulle närma dig göteborg är jag intresserad av 900D. Så här av dig om semestern tar dig hit.

Jag har redan spenderat en vecka i Falkenberg. Men åker jag söder ut igen så kanske vi kan ordna något.

Permalänk
Skrivet av Ringu:

Jag har redan spenderat en vecka i Falkenberg. Men åker jag söder ut igen så kanske vi kan ordna något.

Låter bra, 900d jag är intresserad av!

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Lägger bud på 2000:- S -Frame

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Lägger bud på 2000:- S -Frame

Noterat! Det är väl en bit att åka från Älmsta till Skövde?

Permalänk
Medlem

Lägger bud på 500 för 900D upphämtning. Bor i Falköping, och semester i veckan, så kan komma när som helst

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

Lägger bud på 500 för 900D upphämtning. Bor i Falköping, och semester i veckan, så kan komma när som helst

Noterat

Permalänk
Medlem

@Ringu: du har inte vägarna förbi Stockholmstrakten framöver?

Permalänk
Medlem

Inlägg ignoreras

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anosh:

@Ringu: du har inte vägarna förbi Stockholmstrakten framöver?

Har inga planer på det.

Permalänk
Medlem

800 kr på 900D, bor i Skövde.

Permalänk
Medlem

Corsair 900D SÅLD

Permalänk
Medlem

Attans då, tråkigt att man inte fick chansen att buda vidare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggela:

Attans då, tråkigt att man inte fick chansen att buda vidare...

Ledsen för det, men ville bli av med de fort och kom överens med en att han fick ta de.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggela:

Attans då, tråkigt att man inte fick chansen att buda vidare...

De va jag som norpa det, va lite akut då mitt 1080 kom idag, och mitt gamla chassi hade jag inte fått plats med de tror jag. Hade nog varit på håret.

Skrivet av Ringu:

Ledsen för det, men ville bli av med de fort och kom överens med en att han fick ta de.

Får tacka för snabb och smidig affär, och helvete va stort de blev när de kom upp på skrivbordet, haha

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk

bjuder 2300kr för s-frame

Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

De va jag som norpa det, va lite akut då mitt 1080 kom idag, och mitt gamla chassi hade jag inte fått plats med de tror jag. Hade nog varit på håret.

Får tacka för snabb och smidig affär, och helvete va stort de blev när de kom upp på skrivbordet, haha

Ingen fara, ska bygga ett vattenkylningsprojekt och behöver ett större chassi. Jag letar vidare!

Permalänk
Medlem

vad krävs för att du ska överväga att skicka in win S frame ?

Visa signatur

ziefle