Tävla och vinn Samsung SSD 750 Evo 500 GB med Inet

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Samsung SSD 750 Evo 500 GB med Inet

Återförsäljaren Inet firar sommar och sol med en tävling på SweClockers, där fem fyndiga sångfåglar får chansen att kamma hem en rymlig SSD-enhet från Samsung.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

1, 2, 3, DRICK

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hiraeth:

1, 2, 3, DRICK

Fan också. Här trodde jag att jag var originell när jag skickade in mitt bidrag.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

@Hiraeth:
Lite för långt, går att korta ner det till "DRICK"

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

@Lucas G:
Lite för långt, går att korta ner det till "DRICK"

Är inte det den finska snapsvisan?

EDIT: "nu!!" är finska snapsvisan, förlåt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

@Lucas G:
Lite för långt, går att korta ner det till "DRICK"

Riktiga finnar dricker direkt ur flaskan utan skitsnack.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Avstängd

Inte för att man har en chans, men hälften vågat, allt vunnit

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Riktiga finnar dricker direkt ur flaskan utan skitsnack.

Två alkisar sitter på en parkbänk och krökar. "-Skål!" säger den ena. "-Vafan, ska vi snacka eller supa?" svarar den andre.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Är inte det den finska snapsvisan?

EDIT: "nu!!" är finska snapsvisan, förlåt.

"Int' nu, men NU!"

Det är en finsk snapsvisa som jag har fått lära mig!

Permalänk
Medlem

lycka till folket som är lite kreativa, hoppas man får läsa några av de bra efteråt?

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Nog knåpade man ihop tre verser nödrim alltså!

Skrivet av twk:

"Int' nu, men NU!"

Det är en finsk snapsvisa som jag har fått lära mig!

Den finns på danska också
"Icke nu, men NU!"

Visa signatur

En potatis

Permalänk
Avstängd

Funkar Samsung 750 Evo bra eller lider den av massa firmware buggar likt tidigare SSD enheter från Samsung?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rektor:

Funkar Samsung 750 Evo bra eller lider den av massa firmware buggar likt tidigare SSD enheter från Samsung?

Hade aldrig ens hört talas om 750-serien, men det är tydligen en lågbudgetserie under 850-serien som är relativt ny. Tänkt för OEM i första hand.

Storage Review har en recension:

http://www.storagereview.com/samsung_750_evo_ssd_review

Dock verkar inte varianten med 500 GB vara tillgänglig i USA - recensionen surar lite på att 250 GB är max, vilket ju i praktiken inte stämmer (i europa och antagligen asien).

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Avstängd

Dags för kräftor redan?

Edit, de borde verkligen byta ut den där fula maskot gubben till något annat...

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Hah skickade in mitt bidrag med "mors lilla olle" som melodi. Och sen märker man att man inte kan melodin på den efter man skickat in bidraget....

Permalänk
Medlem

Kunde man inte blivit bjuden på Samsungs fest också

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Avstängd

Såja, inskickat och klart. Lycka till allihopa!

Skulle verkligen behöva avlasta min andra Samsung SSD med lite Raid-Powah ^^

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Nu är mitt bidrag inne. En variant av "helan går". En klassiker.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk
Medlem

Jag kan inte minnas min snapsvisa i tid när minnes cellerna driftar i spänning och läshastigheten sjunker, firmwarpatchen kommer 18 månader för sent, två jular senare bli det julklappsrim istället.....

Permalänk
Skrivet av pa1983:

Jag kan inte minnas min snapsvisa i tid när minnes cellerna driftar i spänning och läshastigheten sjunker, firmwarpatchen kommer 18 månader för sent, två jular senare bli det julklappsrim istället.....

Till vilken melodi ska denna trall sluddras? 👰

Permalänk
Avstängd

Jonas går å Emil åker radiobil
Jonas går
sjung hopp fallerallan-lej

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Frågan är om de kommer skratta med mig eller åt mig när det kommer till mitt bidrag...

Visa signatur

FD Define 7 Compact Solid | 7800X3D | ASUS Dual 4070 Super | MSI MAG B650 Tomahawk | G.Skill Trident 32GB 6000MHz CL30 | WD Black SN850X 2TB | Seasonic Focus PX 750W | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Silent Wings 4 | 2st LG 27" 144Hz IPS 2560x1440

Permalänk
Medlem

Grymt rolig tävling! Har själv skickat in mitt bidrag och det kommer bli kul att se vem som vinner.

Permalänk
Medlem

Chansade och gjorde en version av Kalmarevisan, kan aldrig gå fel!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Kul med tävling men nu har jag gjort det igen! Slösat tid på att ta fram ett bidrag som jag tycker är roligt, bra och med en stor chans att vinna. Detta håller sedan i sig tills tävlingen är avslutad då jag ser vinnande bidragen för att inse att jag är värdelös och bestämmer mig för att inte slösa mer tid på tävlingar! Men det är inte lätt att vara gammal och glömma bort mellan gångerna...

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Medlem

Har avaktiverat adblock plus och även tagit bort Adblock från Chrome men ändå för upp medellandet att jag blockera annonsens på Sweclockers och kan ej skriva in min bidrag till tävling. Nåväl

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

"För att jag behöver mer platssss
Och det ingenting att skratta åt attsss
Jag har bara har pengar till snapssss "

Hej hå!!

Darrenj

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk

En mycket effektiv snapsvisa:

"TYSTNAD!
...tagning"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Rimmade samsung med pung, men i ett positivt lyse. En riktig snapsvisa ska vara fräck.

Permalänk
Medlem

Kul med lite snappa tävlingar! Även för mig som inte dricker mer

Urspårning /screamin-daemon, moderator