Problem med allt ljud i min dator

Permalänk
Medlem

Problem med allt ljud i min dator

Hej, igår så kopplade jag in mitt ps4 till min dator o bytte då bara hdmi sladden från datorn till ps4at. Sen har jag två skärmar så jag tänkte att jag kan spela ps4 på den ena och ha uppe skype,google,spotify mm på den andra skärmenmen när jag ska ta upp spotify fungerar inget ljud och sen när jag kollar vidare är allt jävla ljud dött. Kan inte ens ringa upp på skype, när jag har uppe ljud på internet så syns det inte ens på volymkontrollen att ljud spelas. Jag förstår ingeting o skulle gärna vilja ha lite hjälp.

/Erik

Permalänk
Medlem

Kolla inaktiverade enheter? Är dina skärmar uppkopplade med HDMI? Hur är PS4 inkopplad till datorn och varför? Är det inte lättare att bara ha PS4 på en skärm och datorn på en annan?

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Rekordmedlem

Har du startat om eller drog du bara kabeln ?
Har du valt rätt ljudutgång ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.