Dota 2, grupp bildning!

Permalänk
Medlem

Dota 2, grupp bildning!

Dota 2 har blivit ett stort intresse för mig och nu känner jag för att komma vidare inom "dota karriären".

Med det sagt letar jag efter medspelare för att bilda ett lag.
Ett lag som är villiga att träffas iaf 3 ggr i veckan (vardagar).

Jag spelar Carry, support eller begränsad mid. Jag är ingen in game leader, men jag är villig att göra jobbet runt om.

Målen är att slippa blamegame och bara få spela och ha roligt! Vara med i turneringar etc!
Skulle va väldigt roligt att få vinna några weekend battle cups som går nu!

Hör av er till mig om ni som jag känner att dota 2 communityn inte hållit måtten för att ge bästa dota upplevelsen!

Med vänliga hälsningar, Ludvig!

ps, även om du är ensam så kan vi säkert skramla ihop ett lag genom våra kontakter!

ligger mellan 3.7 - 3,9k mmr för närvarande!
Spelar gärna med folk både med mer eller mindra mmr!

Permalänk
Medlem

Vad för mmr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Vad för mmr?

Jag ligger mellan 3,7 - 3,9
Spelar gärna med folk både över och under!

Permalänk

Är gärna med och testar. Skicka pm här. Pendlar mellan 4.2k och 4.4k i solo (min party är dock för tillfället bara 2.9k..). Spelar mestadels support.

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Vill någon av er lira Battle Cup om en dryg timme, eller någon annan. Vi är 4 st, där våran högsta har party mmr runt 3,5k.
Mumble kommer vi sitta i.

Skicka gärna PM.

Permalänk
Medlem

4.3k support och offlane. Spelar ett antal games per vecka så skicka pm vid intresse!

Visa signatur

Hörlurar : HD650 --- Förstärkare : X-Can V8 + X-Can psu

Permalänk
Medlem

Jag spelar mestadels support, och ligger på ca 2100 mmr. Försöker hitta spelare att fylla friendslisten med så man kan få ihop 5stacks, då jag gärna ser mer teamplay i matcherna än man får i pugs.

Jobbar frilans så har även möjlighet att spela under vardagar ibland

http://steamcommunity.com/id/albinlj

Visa signatur

CPU: intel i7 6700K GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G MOBO: ASUS Z170-P ATX RAM: Corsair 16GB DDR4 2666Mhz Vengeance LPX KYL: Cooler Master Hyper 212 EVO PSU: EVGA Supernova G2 750W BURK: Fractal Design Define S

Permalänk

Är ocå runt 3k kör typ bara roaming support är väldigt bra på att matcha spelstilar och att leda ingame pma

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Såg denna gamla tråden! Är den fortfarande aktiv så är jag intresserad av fler folk att spela med!
Ligger på 3,7k Mmr och spelar det mesta! Men mest kör jag mid och carry

Skicka gärna PM om tråden fortf är aktiv och det finns platser kvar

Mvh Ek