Vilken högtalare bör jag köpa?

Permalänk
Medlem

Vilken högtalare bör jag köpa?

Hej,

Håller på att kolla på lite högtalare, de som jag kollat på just nu är Harman Kardon Onyx Studio 2 ochHarman Kardon Onyx Studio.

Och från vad jag förstått så är onyx studio 2 efterföljaren men med få förändringar. Jag undrar om någon här är mer insatt i vilka förändringarna är? på onyx studio 2 finns det ett 3.5 uttag är det enda skillnaden?

Så är 2:an värd 500 extra?

Tacksam för alla svar.

Permalänk
Medlem

Försök att lyssna på dem o avgör? Bara du som kan avgöra vad som passar just din smak,hörsel och musik tycke.

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mogwaii:

Försök att lyssna på dem o avgör? Bara du som kan avgöra vad som passar just din smak,hörsel och musik tycke.

Har tyvärr ingen möjlighet att åka till stan och lyssna på båda, så tänkte se om någon med erfarenhet av dessa högtalare hade något väsentligt att säga om dem. Från vad jag har hört (youtube) så låter båda ganska bra för priset.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NaxxN:

Hej,

Håller på att kolla på lite högtalare, de som jag kollat på just nu är Harman Kardon Onyx Studio 2 ochHarman Kardon Onyx Studio.

Och från vad jag förstått så är onyx studio 2 efterföljaren men med få förändringar. Jag undrar om någon här är mer insatt i vilka förändringarna är? på onyx studio 2 finns det ett 3.5 uttag är det enda skillnaden?

Så är 2:an värd 500 extra?

Tacksam för alla svar.

http://wireless-speakers.specout.com/compare/49-1455/Harman-K...

EDIT: Blev fel i länken , fel modell.