LoL kraschsar efter champ select.

Permalänk

LoL kraschsar efter champ select.

Hej, jag har haft ett problem dom senaste veckorna, det första lol gamet jag kör efter att jag bootat upp datorn, så kraschar spelet. Ibland har jag tur och kan stänga av LoLClient.exe/LoLPatcher.exe + Services.exe,via aktivitetshanteraren, och då fungerar spelet. Men det funkar kanske två utav fem ggr. Har letat runt på google, men alla säger bara att man ska avinstallera LoLReplay, men jag har aldrig laddat ner det. Däremot har jag en rune page som heter Replay.gg, påverkar detta något? All hjälp uppskattas

Permalänk
Medlem

jag har ingen aning men jag har själv haft problem med spelet jag dc:ar i spelet och ibland i loading screen innan matchen börjar och enda fixen är att starta en ny match, mitt internet funkar som det ska men spelet är inte spelbart när det händer är riktigt irriterande och verkar som att det inte finns någon riktig lösning heller.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14