Permalänk
Medlem

svensexa - ge elstötar

Halloj,

Jag anordnar en svensexa och undrar om någon här vet var man kan köpa något som man kan ge lätta elstötar med.

iden från
https://www.youtube.com/watch?v=HuKva8GUwBk&feature=youtu.be

Antingen om man kör sådant här eller om man kör med lättare stötar och försöker få honom dricka öl meddans man ger elstötar.

Men var kan man hitta sakerna som ger lagom stötar?

Mvh
mba

Permalänk
Avstängd

Teknikmagasinet har massvis med leksaker som ger elstötar, pennor och annat. Annars kan ni använda en Piezo-tändare

Edit: teknikmagasinet verkar dragit ner på elstöts-sortimentet och såg nu bara 2 prylar hos dem :/

Permalänk
Medlem

kolla på t.ex. Tradera och Blocket efter begagnade stötleksaker som Teknikmagasinet brukade sälja. Finns vissa som levererar hög spänning och gör riktigt ont (har själv en som gick sönder efter ett antal år) men så vitt jag vet så slutade Teknikmagasinet att sälja dessa av någon skum anledning.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Sök efter butiker som har grejer för electro-play så hittar du saker du kan nyttja.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Nu känner jag förvisso inte brudgummen, men den som skulle få för sig dylikt till min svensexa skulle åka på ett entledigande från såväl vigsel som bröllop, komplementerat med en smäll på truten, om vederbörande inte kom på bättre tankar efter mitt 'nej'.

Nu tror jag inte att du eller någon av övriga deltagare skulle få för sig att propsa på något brudgummen inte vill i nyktert tillstånd, men ha med er det i tanken in i dimman.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Tror dom är olagliga (att använda på djur) i Sverige, men elektriska hundhalsband borde fungera. Finns flera youtubevideos med folk som provar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mba:

Halloj,

Jag anordnar en svensexa och undrar om någon här vet var man kan köpa något som man kan ge lätta elstötar med.

iden från
https://www.youtube.com/watch?v=HuKva8GUwBk&feature=youtu.be

Antingen om man kör sådant här eller om man kör med lättare stötar och försöker få honom dricka öl meddans man ger elstötar.

Men var kan man hitta sakerna som ger lagom stötar?

Mvh
mba

Varför vill ni förnedra brudgummen?

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Jag simmade över djurgårdsbrunnskanalen mot källhagen i oktober efter lite sportdryck.. Spännande simtur

Nästa gång sprang huvudpersonen upp för alla kyrkor vid ett torg iklädd en spindelmannen dräkt.

O på den vägen har det fortsatt

Permalänk
Medlem

Med nästa person åkte vi utomlands på en weekend.
Hade gömt en vattenflaska och en stor rosa sexleksak som man var tvungen att flytta ut. Och ställde oss naturligtvis i kön med den snygga 25 åriga säkerhetsvakten. Många stammande bortförklaringar.
Sjukt kul var det iallafall

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Har raderat en del dåliga råd. Tänk gärna på att det kan finnas människor som inte förstår att vissa "råd" är skrivna som skämt och utsätter då sig själv eller andra för livsfara

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

ändamålet med tråden var att hitta en el-stötsmojäng som gör det svårt att dricka öl. o hitta på lekar kring det. hittade dock inget youtube klipp med det.

Så en nivå han inte dör av med andra ord.

Permalänk
Medlem

Fattar inte alls förnedringsgrejen, vill man inte att brudgummen ska komma ihåg det som något positivt?

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk

Se bara till att han inte har dåligt hjärta för då kan ni ta dö på brudgummen...

Jag rekommenderar att ni hittar på något annat istället för att kanske skada någon...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Va folk är tråkiga, vill dom ha detta på svensexas så ska dom väl vara det utan att massa folk ska klaga på hur DOM hade gjort? Traditionerna är olika bland olika grupper, get over it och hjälp han om ni har ett bra förslag, annars BEHÖVER man inte skriva, speciellt om det inte tillför tråden något.

Tyvärr har jag inget bra förslag till TS.

Visa signatur

WS1: | Gigabyte X670 G AX | Ryzen 9 7950x3D | 32GB G.Skill Trident Z5 NeoRGB | Sapphire RX 7800XT Pure | Corsair RM650i | Lian-Li O11 | EK Nucleus CR360 | WS2: | Asus RoG Strix X470-F | Ryzen 7 5600x | 16gb G.skill Trident Z Neo 3600mhz | Asus RoG Strix 3070 | Lian-Li Lancool 205 | ESX Srvr1 | MSI B450-A Pro Max | Ryzen 7 3700x | 64GB Corsair Vengence | Jonsbo UMX4 | Srvr2 MacMini | ClearOS

Permalänk
Medlem

Att pilla på ett sån där insekts-dödande tennisracket är beroendeframkallande.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

sup ner honom och sätt honom på första bästa flyg till valfritt asiatiskt land.... Det råkade en av mina vänner ut för, han vaknade upp på en främmande soffa i ett främmande land (han vaknade i tokyo)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon34061:

sup ner honom och sätt honom på första bästa flyg till valfritt asiatiskt land.... Det råkade en av mina vänner ut för, han vaknade upp på en främmande soffa i ett främmande land (han vaknade i tokyo)

Nja det är inte bara att sätta någon på ett plan sådär. Än större problem kommer det att vara om man ska försöka få personen till att ha en minst 12 timmar lång minneslucka. Din vän spär på den där historien något fruktansvärt, han hade inte blivit insläppt i japan om han varit minnesluckefull.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mba:

Halloj,

Jag anordnar en svensexa och undrar om någon här vet var man kan köpa något som man kan ge lätta elstötar med.

iden från
https://www.youtube.com/watch?v=HuKva8GUwBk&feature=youtu.be

Antingen om man kör sådant här eller om man kör med lättare stötar och försöker få honom dricka öl meddans man ger elstötar.

Men var kan man hitta sakerna som ger lagom stötar?

Mvh
mba

Ser ut som en trimmad tens-apparat