Rösta fram Månadens Galleri (augusti 2016)

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Rösta fram Månadens Galleri (augusti 2016)

Hej alla SweClockare!

Återigen är det dags för denna mysiga tävling!

Det var mycket fina gallerier som postats de senaste två månaderna, denna gång är det 7 nominerade gallerier. Det är nu upp till er att rösta fram de tre vinnarna. För er som missat så är detta en tävling vi kör varannan månad tillsammans med SweClockers där jag nominerar ett antal gallerier som sticker ut ur mängden som ni sedan får rösta på. De tre gallerier med flest röster kammar hem fina priser från oss på Corsair samt utmärkelsen Månadens Galleri.

Omröstningen pågår i en vecka. Notera att man får rösta på fler än ett bidrag.

Tävlingsvinster.

Nominerade
(2016-06-07 - 2016-08-05)

Projekt Noxxis av @Adnerhill
Vattenkylning med massa UV!

DAWN av @timpelay
Mycket stilren casemod!

Laine's Zephyr av @Laine
Intressant scratchbygge med ett XBox One.

Ölkylare i oljefat av @NizWiz
Ovanligt kylnings-projekt!

Bartop Arcade av @AkP86
Häftigt arkad-projekt.

InWin 909 av @BunkeR
Ännu ett UV-bygge!

PreSonus R80 på egenbyggda stativ av @EliteSweden
Otroligt fina högtalar-stativ!

Permalänk
Medlem

Go go go brorsan! @timpelay

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Applause, any questions?

Permalänk
Medlem

Att se något annat än "vanliga" (de är faktiskt makalöst fina) datorbygganden är kul, min röst går till @AkP86 men jag hade velat lägga en röst på @NiZWiz också.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

Kul o hamna i månadens galler! många fina byggen på senaste tiden! Gillar framförallt Timpelay's bygge samt ölkylen från NizWiz!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Gillade Bartop Arcaden lite extra, fick min röst Alla var fina dock!

Permalänk
Medlem

Var jäkligt svårt att välja denna gång, fick bli en röst på både DAWN och Bartop Arcade!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

@EliteSweden Sweden fick min, riktig snygga stativ.

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Racingkonstnär

Mina röster går till @timpelay och @Laine sjukt läckra byggen

Permalänk
Avstängd

Det var svårt att välja, många bra moddar.
Men tillslut så fick Dawn min röst.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Ronin87:

Go go go brorsan! @timpelay

Skrivet av Adnerhill:

Kul o hamna i månadens galler! många fina byggen på senaste tiden! Gillar framförallt Timpelay's bygge samt ölkylen från NizWiz!

Skrivet av xpanterx:

Var jäkligt svårt att välja denna gång, fick bli en röst på både DAWN och Bartop Arcade!

Skrivet av AkP86:

Mina röster går till @timpelay och @JaZid sjukt läckra byggen

Skrivet av kaya:

Det var svårt att välja, många bra moddar.
Men tillslut så fick Dawn min röst.

Tack så mycket! Kul att komma med här igen och att galleriet på DAWN uppskattas

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Proffsmobbare

Tack för nomineringen! Fina gallerier den här månaden också.

Permalänk
Medlem

Zephyr va ju väldigt snyggt! Men arkad-spelet väcker vill-ha känslor! Det fick min röst.

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Entusiast

Finfina byggen... men jag saknar mastodonter. Börjar bli tjatigt med mITX och andra så små som möjligt-byggen

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Zpnk:

Finfina byggen... men jag saknar mastodonter. Börjar bli tjatigt med mITX och andra så små som möjligt-byggen

Ska bli!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Entusiast
Skrivet av timpelay:

Väntar med spänning... kör själv på stor variant. Men är väl ingen modmästare direkt

Permalänk
Medlem

Bartop Arcade fick min röst , ett ord FRÄSIGT!!!

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

@Zpnk: Kan ju sällan bli sämre än det jag fick till ändå haha

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Entusiast

@NatureBoyyy du i swerigs som fick lite problem där med grafikkortet?

Permalänk
Medlem

@Zpnk:

Yes, fullöste det, bytte plats, fick fortfarande fel så drog ut det andra kortet och nu fungerar det kanon (Y)

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Entusiast
Skrivet av NatureBoyyy:

@Zpnk:

Yes, fullöste det, bytte plats, fick fortfarande fel så drog ut det andra kortet och nu fungerar det kanon (Y)

Aj fan... tur i oturen att det inte var ett 1080 eller nåt annat "billigt" kort. Men surt som fan ändå

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Laine's Zephyr har en grym design som jag gillar men det blev ändå DAWN, mycket pga den stört högklassiga finishen.

Visa signatur

I7 4790k - Asus Z97 A - Palit Gtx 1070 JS - 16GB ram - 620 GB SSD - 2TB WD Black - Asus 24" 144hz

Permalänk

Fan alla var fina.. Kan man rösta på alla?.. är det bara jag men påminner xboxen lite om Kylo rens hjälm?

Permalänk
Medlem

Som galleri gillade jag Bartop Arcade bäst. Mycket bilder och beskrivning från början till slut gör det intressant och roligt att titta i.
Visst andra byggen är kanske snyggare, men 20 bilder på ett färdigt resultat är inte lika intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Som galleri gillade jag Bartop Arcade bäst. Mycket bilder och beskrivning från början till slut gör det intressant och roligt att titta i.
Visst andra byggen är kanske snyggare, men 20 bilder på ett färdigt resultat är inte lika intressant.

fast de är ju månadens galleri, inte månadens bygglogg därför det är 20 färdiga bilder.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Alla hade sina unika drag och karaktär, dock var det "DAWN" som fick mig att kolla lite extra. Verkligen snyggt bygge!

Permalänk
Medlem

Min röst går till @Laine, well done.

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Grattis till er vinnare! Sjukt jämnt var det så även 4an får sig ett pris denna gång, 3st ML Pro fläktar av valfri sort.