Permalänk
Medlem

Köpa hoverboard, men vart?

Som rubriken sitter jag o letar efter en airboard med Samsung/LG batteri. Alltså ska det inte vara något skit!

Försöker hitta den billigaste sidan och tänkte höra med er den billigaste sidan ni vet, eller vart ni köpte er ifrån!
Tack på förhand

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem

Köpte en från hobbex till grabben... bör komma nästa vecka. 6,5"

Visa signatur

NEW ::i7 920 || GTX 295 1792MB || 1600MHz 6GB ||P6T Deluxe V2 || P182 || NH-U12P || TX 850W - LG - W3000H LCD MONITOR
--------
OLD :: X2 4400+ @ 2420Mhz x11 || Corsair TWINX2048-3200C2 @ 220Mhz || A lot of HDD-space ;) || A8N-SLI Premium || 6800GT Leadtek || OCZ 520 Modstream || - KÖPA ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ncc1701e:

Köpte en från hobbex till grabben... bör komma nästa vecka. 6,5"

Har tittat där, tänkte om man kunde sträcka sig ner till 2000.

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kan man lita på detta..?

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|MOBO:Asus Z170-Pro Gaming|PSU:EVGA SuperNOVA G2 750W|CASE: Fractal Design Define R5 |CPU:Intel Core i7-6700K|GPU: Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 |RAM: 8GB x 2 Corsair Vengeance LPX|HDD:Intel 535 series 480GB + SAMSUNG HD753LJ 750GB + WDC WD5000AAKS-00A7B0 500GB |COOLING:Noctua NH-D15 + 2x 140mm Front fans

Permalänk
Medlem

Letar efter en vit. Glömde ange detta i mitt första skrivande..

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Skrivet av RollBolt:

Kan man lita på detta..?

Varför inte?

Visa signatur

Live and let live.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GiveMeLibertyOrDeath1337:

Varför inte?

Är lite försiktig när det kommer till sånna sidor vid högre summor. Så detta känns sisådär.... :/

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Skrivet av RollBolt:

Är lite försiktig när det kommer till sånna sidor vid högre summor. Så detta känns sisådär.... :/

Med tanke på att du säkert kan få samma produkt för halva priset direkt från Kina, så är det endast logiskt att inte köpa därifrån om man anser att risken är större än 50% att du inte får varan då du beställer därifrån. Jag tror att sannolikheten är mindre än 50% och skulle personligen ha beställt från Kina.

Visa signatur

Live and let live.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GiveMeLibertyOrDeath1337:

Med tanke på att du säkert kan få samma produkt för halva priset direkt från Kina, så är det endast logiskt att inte köpa därifrån om man anser att risken är större än 50% att du inte får varan då du beställer därifrån. Jag tror att sannolikheten är mindre än 50% och skulle personligen ha beställt från Kina.

hoppas du skojar, den logiken är inte i närheten av logisk

Permalänk
Medlem
Skrivet av GiveMeLibertyOrDeath1337:

Med tanke på att du säkert kan få samma produkt för halva priset direkt från Kina, så är det endast logiskt att inte köpa därifrån om man anser att risken är större än 50% att du inte får varan då du beställer därifrån. Jag tror att sannolikheten är mindre än 50% och skulle personligen ha beställt från Kina.

Om du själv skulle köpt en från alibaba(china) vilken skulle du valt som du tycker verkar pålitligt.. Länka gärna det!

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Skrivet av DozeN:

hoppas du skojar, den logiken är inte i närheten av logisk

Det är inte ett argument.

Nåväl, om du gör mer än ett köp i ditt liv så kommer du sannolikt att göra större vinst på detta vis förutsatt att din estimering av sannolikhet för att något sker stämmer. Din förmåga att estimering bör dock justeras efter varje köp.

Visa signatur

Live and let live.

Permalänk
Skrivet av RollBolt:

Om du själv skulle köpt en från alibaba(china) vilken skulle du valt som du tycker verkar pålitligt.. Länka gärna det!

Ingen aning, jag brukar inte lägga pengar på skräp som jag tröttnar på efter 1 vecka!

Visa signatur

Live and let live.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem

Varför heter det Hoverboard när den har hjul
Min granne beställde en från Kina och han är riktigt nöjd med den.
Hur det sen är med garantin vet jag ej.
Usch så feta människor kommer att va i framtiden med alla dessa manicker

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mange75:

Varför heter det Hoverboard när den har hjul
Min granne beställde en från Kina och han är riktigt nöjd med den.
Hur det sen är med garantin vet jag ej.
Usch så feta människor kommer att va i framtiden med alla dessa manicker

Ingen aning, själv kallar jag det för airboard(för det mesta).. Inte för att det någon skillnad på airboard, hoverboard. Hur som helst, när man ser på det så kommer alla glida runt på dessa prylar i framtiden, fram & tillbaks till pizzerian . Är riktigt taggad på att prova och får hålla tummarna på att det inte blir akuten jag får åka till!

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av RollBolt:

Ingen aning, själv kallar jag det för airboard(för det mesta).. Inte för att det någon skillnad på airboard, hoverboard. Hur som helst, när man ser på det så kommer alla glida runt på dessa prylar i framtiden, fram & tillbaks till pizzerian . Är riktigt taggad på att prova och får hålla tummarna på att det inte blir akuten jag får åka till!

Jag håller också tummarna
Man har ju sett Hoverboard bloopers på nätet
Lycka till / Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mange75:

Jag håller också tummarna
Man har ju sett Hoverboard bloopers på nätet
Lycka till / Mange

Lite läskigt! Nu är det bara att vänta på den för att komma, beställd och klar :)!

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av RollBolt:

Lite läskigt! Nu är det bara att vänta på den för att komma, beställd och klar :)!

Är inte så svårt som man tror, det är bara de första minuterna son är lite vingliga, sen fattar man grejen liksom

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Är inte så svårt som man tror, det är bara de första minuterna son är lite vingliga, sen fattar man grejen liksom

Det är så pass!

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem

Typ inte sett ngn använde de orden ni säger... Här heter det Swagway

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extremaz:

Typ inte sett ngn använde de orden ni säger... Här heter det Swagway

Vet inte själv vilket ord jag ska hålla mig till.

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av RollBolt:

Lite läskigt! Nu är det bara att vänta på den för att komma, beställd och klar :)!

Hur har det gått? Ligger du på intensiven eller är du med på Bloopers

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Går dom inte lite väl sakta för att vara skoj?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mange75:

Hur har det gått? Ligger du på intensiven eller är du med på Bloopers

Nästinintill! Höll på att ramla och men klarade mig, tog emot i väggen! Väldigt rolig och snabblärd faktiskt, rekommenderas starkt.

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av soulis:

Går dom inte lite väl sakta för att vara skoj?

Lagom för min smak.

Visa signatur

Varför inte?

[Citera för svar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av RollBolt:

Nästinintill! Höll på att ramla och men klarade mig, tog emot i väggen! Väldigt rolig och snabblärd faktiskt, rekommenderas starkt.

Härligt att höra

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Avstängd

Köp en longboard eller kickbike istället så slipper du se ut som ett ägg.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Jag lånar tråden lite, Pojken min vill ha en hoverboard, jag har kollat lite på alibaba men blir tokig på allt utbud och försäljare, 6,5" däck, 8" däck, med luft utan luft onroad/offfroad osv osv.
Någon som beställt och kan ge mig en direktlänk till en bra bräda och seriös försäljare? jag har 0 koll.

EDIT
Prisklass 1500-2000 ink frakt, kan sträcka mig till någon 500 hundring till om det är motiverat

Edit igen
Eller ska man köpa i Sverige?