Hur gammal är du och vad spelar du?

Permalänk
Medlem

Ålder: 13 Spelar CSGO, CoD BO2 och Minecraft.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

40

Diablo 3, Rocket League, GTA V, The Division, Shadow of Mordor just nu i mån av tid

Permalänk
Medlem

36 År
Plattform PC så klart.
Spelar Battlefield 4, blir nog en del WoW när expansionen kommit (brukar bli så)

Spelade mycket CS 1.6 under 00-talet.

Visa signatur

There is always a price to pay for convenient

Permalänk
Medlem

30
Numera Xbox One, The Division tidigare
Xbox 360 och MW 2 mfl..

Förr i tiden PC och CS 1.1 - 1.6

Permalänk
Medlem

Ålder: 23

Plattform: PC

Favoritspel: Dota2, Bioshock serien, The Witcher 3, Ori and the blind forest.
(Allt ifrån MOBA till ett bra singleplayer spel)

Mest spelat: Dota2

Permalänk
Medlem

Ålder: 25
Plattform: PC
Spelas just nu: I väntan på No Man's Sky så körs lite CS:GO.

Visa signatur

Desktop: Intel 4790K @ 4,7GHz, MSI 1080 ti SeaHawk EK X, ASUS Maximus VII Hero, 2x 500GB 850 EVO, 256GB Crucial MX100, 32GB 2133 HyperX, EVGA G2 850W, Custom Loop
Server: Synology DS918+
Laptop: Macbook Pro /w touchbar 15", i9 2,9GHz, 32GB, 512GB.

Permalänk
Medlem

Endast PC-spel som avkoppling.
Är 45år gammal och spelar oftast UT3 eller HMM6 & 7.

Gillar ID spelen för lite pangande och sparar kreativiteten till Word 2016 Pro samt 3D modelerande.
Av ren nyfikenhet kan det bli något RPG-spel och annat ibland i samlingen på 130+.

Permalänk
Medlem

PC endast.
Ålder:32
Spelar: Division/Ashes/Witcher 3/Windward

Visa signatur

[i7 6700k @4500|Asus Z170 Pro Gaming|Corsair Vengeance DDR4 3200MHz XMP |EVGA GQ 1000W Hybrid Modular 80+|MSI GeForce GTX 1080|Windows 10 Pro Swe|Aoc 28-4K|SSD Samsung 850 evo 250 Gb|

Permalänk
Medlem

Ålder: 37
Plattform: PC
Favoritspel: The forest - Älskar det, sitter och spelar med gåshud och lyset tänt! Har spelat 44h på 8dagar och semestern har ej börjat. När jag har tröttnat kommer jag förmodligen falla tillbaks på CS:GO.

Permalänk
Medlem

Fyller 24 om några månader. Spelar nästan exklusivt csgo nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Får uppdatera min gamla post.

Ålder: 30
Plattform: PC & PS4
Spel PC: Europa Universalis 4, Wow, Overwatch och Civ5
Spel PS4: Tropico 5
Bubblare: Pokemon Go

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk

Ålder: 22 detta år
Plattform: PC

Har Smite som fallback när jag tröttnar på annat eller när jag har lite tid över, annars har jag återupptagit min karriär i Skyrim med ett antal nya DLC's.

Edit: Jag är även den typen av människa som får MMO-återfall ca 2 gånger om året, vanligtvis SWTOR eller WoW. Jättetaggad på att börja spela igen, fyller på en månad, tröttnat efter 1 vecka. Någon som känner igen sig?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B450-F || Ryzen 3700X med Noctua NH-D15 || Gigabyte WF OC RTX 2060 Rev 2.0 || Corsair Vengeance 16GB @3200MHz || Corsair CX650M || Samsung 860 EVO 500GB || Fractal Design R4

Permalänk

alder 1957 mod. Pc.

hei hei jeg spiller det fineste spillet som er laget på denne planet: Rise of the tomb raider(patch 7) også det fra 2013 .Og jeg har også flere bra pc spill: Crysis 1-3. også Sniper elite 2+3 venter på 4. må ikke glemme Metro redux og last light de er veldig bra! Ja Dying Light og Alien Isolation er flotte. Men The Witcher 3 wild hunt er også meget bra.Det store er vel det som skal komme av pc spill er vel Sniper Ghost Warrior 3 med veldig åpent landskap som du må klare deg helt alene mot russerns hemmelige base, skal være meget realistisk å bruke sniper! ja det var noen av mine spill. her er hva jeg har av gaming pc: evga 980ti sc+ som er noe overklokket ekstra fra meg Core C: 125mhz og Mem C:119mhz/ I7 4771(3,5-3,9ghz) og Dell u2515h-2560x1440p og psu evga 850 g2 supernova og 16 gb ram. ja til slutt ha en god sommer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Ålder: 15
Plattform: PC
Spelar: Team fortress 2, Minecraft, Starcraft II, Ace of Spades, Need for speed, också N64 emulator med gamla godingar som Smash Bros och Ocarina Of Time.

Dold text

18, PC
Just nu gäller mest League of legends, overwatch och rocket league. Ska spela xcom enemy within nu och kanske xcom 2 sen då jag gillade enemy unknown.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem

27
PC
World of Warcraft Vanilla, Diablo 3.

Permalänk
Medlem

18
PC
BO3, GTA V & lite CS GO.

Permalänk

38

PC

The Secret World, WoW, Fallout 4

Permalänk

Ålder: 34
Spelar: Alldeles förmycket QuakeLive.
Men en bryter av med lite allt möjligt som gta, Fallout, Mass Effect,Star Craft, Overwatch, Metal Gear,mm.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ålder: 47
Plattform: PC
Spelas just nu: Far Cry 4 ( Steam )

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Ålder: 21
Plattform: PC
Favoritspel: CSS, Killing Floor 2 och Black Ops II. (Personliga favoriter)

Visa signatur

Speldator: [Intel Core i7 4790K] [ASUS Matrix GTX 780Ti x2] [ASUS MAXIMUS VII HERO] [Corsair Dominator Platinum 32GB] [Windows 7] [Logitech G400S] [Microsoft Ergonomic 4000] [BenQ XR3501 35" (HDMI)] [BenQ G900W 19" (VGA)]

Serverdator: [Intel Core i7 6850K] [ASUS X99-E WS] [Corsair Vengeance LPX 64GB] [2x Crucial MX300 1TB] [Cooler Master V1200] [CentOS 7]

Permalänk

Ålder: 19
Plattform: PC
Spelar just nu: SOMA och Dark Souls II

Permalänk
Medlem

Ålder: 26
Plattform: PC
Spelar: CS:GO, Fallout 4 och i höst kommer jag även köpa BF1. Uppskattar CS:GO eftersom det är ett spel där det är enkelt att spela med vänner, matcherna tar lagom tid och inträdesbarriären är inte för hög, förväntar mig samma sak från BF1.

Visa signatur

Chassi: Define Mini C Mobo: ASUS PRIME B450M-A CPU: Ryzen 5 2600 GPU:MSI GTX 1080 Gaming X RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB 3200 MHz

Permalänk
Medlem

Ålder: 42
Plattform: PC
Spelar: Stalker: Call Of Pripyat (med mods)

Permalänk
Medlem

Ålder: 47.
Plattform: PC.
Spelar mest VR nu. Annars FPS och lite retro. Vill köpa GTA V. Spelar inte jättemycket längre, köper mest spel och lägger på hög.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@arneanka78:
Hmm.
Online gamer ca 18 år, och real ålder runt 45.
Jag gillar action, så nu är det Elder Scrolls Online och med Dulfy lite Starwars the Old Republic.
Så MMO med andra ord.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem

Är 30 år och spelar lite av varje. Just nu är det Overwatch man spelar en del (o ragequitar i), prövade en del No Man's Lie också . Väntar på nya Deus Ex o andra goa spel i höst.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem

31 år, PC.

Jag kör nästan uteslutande Unreal Tournament 2004, 15 minuter per speltillfälle när tid ges (ca 1 gång per dag, flera på helgen). Detta har vait stående under flera år.

Lite backlog:
Senaste året har jag spelat Anarchy Online, CS:GO, Fallout 3, Black desert online.
Längre tillbaka så har jag även spelat Anarchy online och WoW.

Jag har svårt att hitta tid för att spela något som kräver mer tid än 30 minuter per dag. Vissa dagar har jag inte ens tid med det.

Permalänk

Ålder: 31
Plattform: PC
Spelar: Rainbow Six: Siege, Elite Dangerous och GTA V

Till hösten blir det Battlefield 1 och förmodligen köpa en Xbox One med EA access.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz

Permalänk
Medlem

30år.
Cities skylines. ~10tim/vecka, kan överstiga det när tjejen jobbar sent😄

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Lego Master

Dags för en uppdatering känner jag.
Fyller strax 33, och snart tvåbarnspappa.
Spelar fortfarande främst på PC, mindre och mindre på min stackars 360.

Just nu blir det främst No Man's Sky, GTA V, någon liten halvtimme WoW här och där, Just Cause 3 om jag får ett infall.
ARK Survival Evolved har jag lite hatkärlek till, men det är installerat och jag har egen server stående.
Efter förra inlägget spelade jag mycket BF4 i en period, men det har gått i stå. Samma med World of Warships.

Skrivet av Shudnawz:

Ålder: 28 år ung
Plattform: PC främst, sedan 360
Genre: FPS, RPG, MMORPG, Racing...det mesta utom sportspel i stort sett

Spel just nu: BF3, WoW-MoP, Skyrim, Minecraft, Supreme Commander (ettan), de flesta gamla NFS-spelen

Saknar: X-Wing Alliance, X-Wing vs. TIE-fighter...helt enkelt de gamla fina Star Wars-simulatorerna, det var grejjer det

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield