Tips: Goldeneye Source v5 ute nu!

Permalänk
Medlem

Tips: Goldeneye Source v5 ute nu!

Igår släpptes Goldeneye Source, v5. Länken hittar ni här.

För er som är Goldeneyenostalgiker så är spelet roligt in my humble opinion. Även för er som är för unga för att ha lirat spelet så kan det vara kul att testa. Det är en total conversion mod så de har försökt vara så nära originalet som möjligt, dock kan man numera hoppa, det gick inte i N64-versionen

Det är helt gratis. Du laddar ner filen, t.ex. på torrent, sedan bara installerar du spelet. Den kommer finnas i ditt Steambibliotek. Väldigt roligt lir att testa på. Pingen är inte så avgörande, jag lirar ofta på 120-150 ping servrar utan problem. Dock över 200 så märker man av.

Väl värt att testa att lira med polarna eller på egen hand om man vill bränna av en halvtimma eller något. Enkelt att komma in i utan vidare investering. Väl värt att testa!

Permalänk
Medlem

Det ska bli kul att prova. Man har ändå lirat GoldenEye på Nintendo 64a i hundratals timmar.

Permalänk
Medlem

Trodde man kunde ladda ner källkoden. Besvikelsen när jag insåg att source bara var namnet :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av talonmas:

Trodde man kunde ladda ner källkoden. Besvikelsen när jag insåg att source bara var namnet :/

Skickades från m.sweclockers.com

Den använder source motorn? Likt cs source