Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Finns det nåt sätta att joina closed alpha nu? Eller äre bara att vänta till betan?

Det 'r nog bara till att vänta på betan.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Hej någon här som testat Battlefield 1 med GTX 580? Jag har en dator stående hos en vän som han kan använda, den har just nu en Athlon II X3 445. GTX 580 3GB, 4GB ram. Min plan är att köpa en FX 83xx och 4GB ram extra till den så han kan vara med och spela Battlefield 1 i höst tror ni det kommer rulla på? Eller det kanske kommer fungera redan med nuvarande hårdvaran?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Ny trailer!

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Ny trailer!

Grym trailer helt klart

Snart dags för betan också, 21:a för insiders och 31:a för resten. Fortfarande lite orolig att det kanske inte blir det spelet jag hoppas på. Det är sjukt snyggt men kommer gameplayet kännas tillräckligt varierande för att hålla hundratals timmar som tidigare spelen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Grym trailer helt klart

Snart dags för betan också, 21:a för insiders och 31:a för resten. Fortfarande lite orolig att det kanske inte blir det spelet jag hoppas på. Det är sjukt snyggt men kommer gameplayet kännas tillräckligt varierande för att hålla hundratals timmar som tidigare spelen.

Vart kan man läsa 21:a för insiders? Du har säkert rätt men vill inte få upp förväntningarna och sedan sitter man 21:a utan att kunna spela.

Hittade svar på min egen fråga:
http://www.dice.se/news/battlefield-1-open-beta-slated-august...

Citat:

Today DICE, an Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) studio, announced the Battlefield™ 1 Open Beta* will begin August 31st on Xbox One, PC via Origin™ and PlayStation®4. Players who have signed up as a Battlefield Insider on http://www.battlefield.com and chosen their platform before August 21 will be eligible to receive early access to the Open Beta. The Battlefield 1 Open Beta will feature two franchise favorite modes – Conquest and Rush – on the new Sinai Desert map. Playable with up to 64 players, this map includes a new controllable Armored Train behemoth, ridable horses and three new Elite Classes – Sentry, Flame Trooper and Tank Hunter.

Kom precis på att det är ju på Söndag!!!

___tydligen får man börja spela 30:e om man skriver upp sig på insider före 21:e Augusti___

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

Kom hem nu efter 3 veckor semester, Skulle lira lite på Closed Alpha, Fick nu upp att jag måste köpa produkten eller skriva in serie nr? Är det något nytt? Försökte hitta ursprungsmailen men hittar fan inte det.

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neonodia:

Kom hem nu efter 3 veckor semester, Skulle lira lite på Closed Alpha, Fick nu upp att jag måste köpa produkten eller skriva in serie nr? Är det något nytt? Försökte hitta ursprungsmailen men hittar fan inte det.

Closed Alpha är slut. Skriv upp dig på Battlefield insider så kan du spela betan 30:e Augusti.
https://www.battlefield.com/community/insider

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Closed Alpha är slut. Skriv upp dig på Battlefield insider så kan du spela betan 30:e Augusti.
https://www.battlefield.com/community/insider

Länken fungerar och man kan bocka i rutan och sedan trycka continue.
Sedan får man dock en svart sida med texten:
Server Error

Something has gone wrong. Please check back soon.

bf>

Ser ut som en terminal prompt

Någon som får det att fungera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av datoriserad:

Länken fungerar och man kan bocka i rutan och sedan trycka continue.
Sedan får man dock en svart sida med texten:
Server Error

Something has gone wrong. Please check back soon.

bf>

Ser ut som en terminal prompt

Någon som får det att fungera?

Jag kan tyvärr inte kolla eftersom jag redan registrerat mig så kan bara ändra vilken plattform och så. Men testa om en stund så går det säkert. Du har ett par dagar på dig att få det att funka också!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Hej någon här som testat Battlefield 1 med GTX 580? Jag har en dator stående hos en vän som han kan använda, den har just nu en Athlon II X3 445. GTX 580 3GB, 4GB ram. Min plan är att köpa en FX 83xx och 4GB ram extra till den så han kan vara med och spela Battlefield 1 i höst tror ni det kommer rulla på? Eller det kanske kommer fungera redan med nuvarande hårdvaran?

Det borde rulla på men med begränsad grafikinställningar.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Loggar in på Battlelog så ser jag inte BF1, betyder det jag inte kom med alphan?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Loggar in på Battlelog så ser jag inte BF1, betyder det jag inte kom med alphan?

http://www.dice.se/news/battlefield-1-open-beta-slated-august...

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Vart kan man läsa 21:a för insiders? Du har säkert rätt men vill inte få upp förväntningarna och sedan sitter man 21:a utan att kunna spela.

Hittade svar på min egen fråga:
http://www.dice.se/news/battlefield-1-open-beta-slated-august...
Kom precis på att det är ju på Söndag!!!

___tydligen får man börja spela 30:e om man skriver upp sig på insider före 21:e Augusti___

Aha, Tråkigt. Måste ha stått fel där jag läste. :/
En dag före var inte något speciellt att hurra för direkt men aja inte så långt kvar iaf.
Håller tummarna att jag kommer gilla spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Aha, Tråkigt. Måste ha stått fel där jag läste. :/
En dag före var inte något speciellt att hurra för direkt men aja inte så långt kvar iaf.
Håller tummarna att jag kommer gilla spelet.

Kommer nog bli skitbra eller skitdåligt.

Gå in på www.twitch.tv/battlefield klockan 21:00 så kommer det visas gameplay från den ökenbanan.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Kommer nog bli skitbra eller skitdåligt.

Gå in på www.twitch.tv/battlefield klockan 21:00 så kommer det visas gameplay från den ökenbanan.

Tack, det ska jag kolla på.

Permalänk
Avstängd

Ser ut som vilken shooter som helst, för mycket automatvapen, tåg? Really? Ugh.

Och övermänskliga förmågor, Charge?

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem

Tycker det ser mycket bättre ut än senast, ska bli kul att se prestandan i betan.

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Tyckte ökenbanan såg rätt tråkig ut. Vet inte vad det var men, meh.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

10 minuter in så kan ni se en intervju Lars Gustavsson från DICE och senare i klippet 4 matcher på ökenbanan.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Ser ut som vilken shooter som helst, för mycket automatvapen, tåg? Really? Ugh.

Och övermänskliga förmågor, Charge?

Springa med en bayonet är ju riktigt mycket övermänskligt, Håller med!

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nimloths:

Springa med en bayonet är ju riktigt mycket övermänskligt, Håller med!

Så du såg inte hur jävla snabb han var då? Usain Bolt 2.0 med full utrustning...

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Avstängd

Det är därför det är ett spel och inte verklighet..

Skrivet av Lothbrok:

Så du såg inte hur jävla snabb han var då? Usain Bolt 2.0 med full utrustning...

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Hoppas nu verkligen styrningen på planen blir som i 42´och bf2 med joystick! Har varit horribelt sen bf3! :/

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Lothbrok:

Så du såg inte hur jävla snabb han var då? Usain Bolt 2.0 med full utrustning...

Har gjort sådan sprint, med dagens utrustning(Inte bara just kläder och läderbälte som dom hade på den tiden), med stridspackning, med ksp i hand....

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Problemet med sprinten är att det redan missbrukas utav folk och då är det liksom alpha och uppvisningsmatcher. Det kommer bli ett problem om dom väljer att ha kvar den hastigheten på springandet när man förbereder sig för att hugga någon. Jag är medveten om att man inte kan springa direkt efteråt men det kommer användas till annat än det är tänkt och det kommer bli störande. Varför ens lägga in en såpass dum sak..

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jinxswe:

Har gjort sådan sprint, med dagens utrustning(Inte bara just kläder och läderbälte som dom hade på den tiden), med stridspackning, med ksp i hand....

Då tittade du på en helt annan video. För jag tror knappast såvida du inte har skitlånga ben att du springer såpass snabbt.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem

Någon här som har koll på förhandsbokning? Kommer att förhandsboka det på Ps4 och vilket föredrar ni, digitalt eller på skiva?
Är sugen på att förhandsboka Battlefield 1 Early Enlister Deluxe Edition men antar att den kommer bara finnas i digital utgåva?

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

Riktigt sugen på detta spel!!!
Men ett nytt MOHAA hade suttit som en fläskläpp

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Vad tror ni man kommer behöva för grafikkort för bf1? Sitter nu på i7 2600k 4.6ghz och ett litet 750ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av GalaxyS:

Vad tror ni man kommer behöva för grafikkort för bf1? Sitter nu på i7 2600k 4.6ghz och ett litet 750ti

Jag skulle gissa på kort i klassen 1080 för ultra, 1060-480 för high.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.