Spelsamling, Collectors ed, PS3, PS1, Xbox360 & PC

Permalänk
Medlem

Spelsamling, Collectors ed, PS3, PS1, Xbox360 & PC

Hej kära Sweclockare.

Har flyttat och inser att jag inte riktigt har plats för en del saker som jag därför tänker sälja. De flesta sakerna tar lite mer plats så ser helst att det mesta hämtas på Lidingö, men vill något skickas så står du för frakten.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och även att inte sälja alls. Mer info om spelen nedan. Budgivning som gäller om inget annat anges.

Bild 1.
Max Payne 3 Collectors edition. Staty, Steel Case mm.
Watch Dogs Dedsec edition. Staty mm.
Far Cry 4 Collectors ed.
Alone in the Dark: Collectors edition
Dead Island: Riptide. Zombie Bait Edition
Splinter Cell Collectors edition
Duke Nukem Forever Collectors ed.
Crysis 2: Nano Edition Steel Case
F.E.A.R 2 Collectors edition
Home Front: Resist Edition
Head Crab Zombie från Half Life 2, nr 147 av 300

De flesta koderna är använda osv, men tror dock att Dead Island och Alone in the Dark är ospelade. Fråga om ni vill veta mer. Föreslår dock att ni googlar om ni vill veta exakt vad som ingår i alla editions. Budgivning främst som paketpris. Samtliga är till PC.

Bild 2.
Ett gäng PS1-spel. Ni ser på bilden vilka spel det är och vilka som är standardutgåvor och vilka som är platinum-utgåvor. Dark Omen i vänstra övre hörnet är endast omslag + skiva. Resident Evil saknar manual och front. I övrigt ska alla vara kompletta men fråga gärna om ni vill veta mer.
Budgivning på samtliga eller på Resident Evil-spelen.

Bild 3.
PS3 och XBOX360-spel.
200 för alla?

Bild 4.
Äldre PC-spel jag köpte för en miljon år sedan. Ingår i en serie "Treasure Chest" med totalt tio spel. Komplett med undantag för spelet "Reunion". Dubbletter av "Finesse Bridge".
Bud?

Det var allt för denna gång. Som sagt, tveka inte att fråga om det skulle vara något.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Såg inget om något bud, så börjar väl med 50:- + frakt för Duke, då jag är en göteborgare dessvärre

Permalänk
Medlem

Hur mycket för riptide, FC4 och Alone in the dark ?

Och till vilka plattformar är spelen ?

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

50kr + frakt för Resident Evil 2!

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Meshify 2 Compact, Ryzen 7 5700x, MSI MAG B550 Tomahawk, Kingston HyperX Fury 32GB 3600Mhz CL18, Sapphire Radeon RX 5700 Pulse, Kingston A2000 1TB (x2), Seasonic Focus GX 650W, Noctua NH-U14S

NAS: Fractal Design Define R5, Ryzen 3 1200AF, Asus Prime B450M-A, 32GB ECC DDR4 @ 2133Mhz, 5x WD Red 4TB (Raidz2), WD Red 2TB (stripe), TrueNAS 12.0

Permalänk
Medlem
Skrivet av GodsGift:

Såg inget om något bud, så börjar väl med 50:- + frakt för Duke, då jag är en göteborgare dessvärre

noterat1

Skrivet av [TBOC]Razor:

Hur mycket för riptide, FC4 och Alone in the dark ?

Och till vilka plattformar är spelen ?

PC.
Bra fråga, ser helst att det blir budgivning, men vi kan väl dra igång på 300 så får vi se vart det bär?

Skrivet av Peking:

50kr + frakt för Resident Evil 2!

Noterat. Ser dock helst att alla tre säljs i paket

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

PC.
Bra fråga, ser helst att det blir budgivning, men vi kan väl dra igång på 300 så får vi se vart det bär?

Vilket land kommer Riptide ifrån förresten ? kom på att "nationaliteten" på statyn beror på var spelet såldes...

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Bjuder 50Kr+frakt för God of War III till PS3:an (om jag inte sett fel på bilden?)

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Citat:

Head Crab Zombie från Half Life 2, nr 147 av 300

Vart ligger startbudet på denna ungefär så man inte fliker in med ett skambud?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Vilket land kommer Riptide ifrån förresten ? kom på att "nationaliteten" på statyn beror på var spelet såldes...

Bra att du tog upp det. När jag googlade insåg jag att det troligen inte är ett komplett Riptide jag kommit över, då det inte innehåller någon staty tyvärr. Jag tar kort på innehållet när jag kommer hem och lägger upp här

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Bjuder 50Kr+frakt för God of War III till PS3:an (om jag inte sett fel på bilden?)

noterat.

Skrivet av Electrix:

Vart ligger startbudet på denna ungefär så man inte fliker in med ett skambud?

Inget startbud, jag säljer för ett rimligt pris. Vad jag kan se finns den inte att få tag i i Sverige och lägsta pris på Ebay för en ny oöppnad ligger på 1800:-, men då tillkommer frakt från Canada. Så det kan ju vara värt att ha i åtanke när det budas

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Inget startbud, jag säljer för ett rimligt pris. Vad jag kan se finns den inte att få tag i i Sverige och lägsta pris på Ebay för en ny oöppnad ligger på 1800:-, men då tillkommer frakt från Canada. Så det kan ju vara värt att ha i åtanke när det budas

Hmm. Har du original-förpackningen till den med frigolit osv?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Hmm. Har du original-förpackningen till den med frigolit osv?

Skickades från m.sweclockers.com

Tyvärr inte. Det är en ganska rejäl pjäs och kartongen var därför rejäl den med så den åkte i återvinningen :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Tyvärr inte. Det är en ganska rejäl pjäs och kartongen var därför rejäl den med så den åkte i återvinningen :/

Ajjabajja!! äkta spelsamlare vet att två tredjedelar av värdet sitter i förpackningen och inte innehållet

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Ajjabajja!! äkta spelsamlare vet att två tredjedelar av värdet sitter i förpackningen och inte innehållet

Haha, i normalfallet hade jag absolut hålla med, men då det bara är en statue kändes det inte lika relevant! Men men, då har alla koll på den biten 😌

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Haha, i normalfallet hade jag absolut hålla med, men då det bara är en statue kändes det inte lika relevant! Men men, då har alla koll på den biten 😌

Skickades från m.sweclockers.com

This thread is worthless without pics!

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

This thread is worthless without pics!

hmmm. Yeah, well, I posted the maximum pics allowed and I assume that if u'll want pics on something i particular u'll let me know. What pis are u missing? :=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Bra att du tog upp det. När jag googlade insåg jag att det troligen inte är ett komplett Riptide jag kommit över, då det inte innehåller någon staty tyvärr. Jag tar kort på innehållet när jag kommer hem och lägger upp här

Skrivet av SM-LoD:

hmmm. Yeah, well, I posted the maximum pics allowed and I assume that if u'll want pics on something i particular u'll let me know. What pis are u missing? :=)

Att statyn som är själva huvudnumret i zombie bait edition inte finns med är ju lite av en besvikelse om jag ska vara ärlig :/

Är FC4 helt komplett och är AItD oöppnat eller bara oanvänt ??

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk

Paketpris på ps1 spelen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Att statyn som är själva huvudnumret i zombie bait edition inte finns med är ju lite av en besvikelse om jag ska vara ärlig :/

Är FC4 helt komplett och är AItD oöppnat eller bara oanvänt ??

Helt klart förståligt. FC4 och AitD är båda kompletta men öppnade. Spelkoderna aktiverade på FC4, osäker på InGameContent-koderna. AitD öppnat och kontrollerat men oanvänt om jag minns rätt. PMa gärna din mail så kan jag skicka fler bilder

Skrivet av legoninja:

Paketpris på ps1 spelen?

500:- så är dom dina.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Tyvärr inte. Det är en ganska rejäl pjäs och kartongen var därför rejäl den med så den åkte i återvinningen :/

Ah, förpackningen var rätt värdefull (precis som de tidigare sagt) då det oftast står tillverkningsnummer på förpackningen också när det gäller limited editions.

Om du kan väga och mäta och se vad frakt med Schenker / Privatpaket kommer gå på (och att du lovar mig att du emballerar den bra så den överlever frakt) så är jag rätt sugen på att lägga ett bud?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Ah, förpackningen var rätt värdefull (precis som de tidigare sagt) då det oftast står tillverkningsnummer på förpackningen också när det gäller limited editions.

Om du kan väga och mäta och se vad frakt med Schenker / Privatpaket kommer gå på (och att du lovar mig att du emballerar den bra så den överlever frakt) så är jag rätt sugen på att lägga ett bud?

Hade jag haft möjlighet hade den sparats, men jag antar att man får lära av sina misstag helt enkelt Hade helst undvikit att skicka den men jag kollar upp fraktkostnad och ser över vilka möjligheter jag har till emballage och återkommer under helgen

Permalänk
Medlem

Intresserad av Max Payne 3. Startar på 50 kronor. Jag är sån besvärlig som behöver frakt. Kan jäääääkligt eeeeventuellt ordna med ett bud som kommer och hämtar. Skulle det göra det mer intressant @SM-LoD ?

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem
Skrivet av GilbertG:

Intresserad av Max Payne 3. Startar på 50 kronor. Jag är sån besvärlig som behöver frakt. Kan jäääääkligt eeeeventuellt ordna med ett bud som kommer och hämtar. Skulle det göra det mer intressant @SM-LoD ?

Frakten lir ju trots allt ditt problem eftersom du får stå för kostnaden. Dock är 50kr varken vår besväret eller mitt personliga värde till boxen så då behåller jag den hellre. Det är en av anledningarna till att jag vill sälja allt i klump så det blir lite pengar av det hela