Permalänk
Medlem

Pris på använd skärm.

Hej.

Har en ASUS 27" ROG Swift PG278Q som jag har använt nu i ca ett/två år och har tänkt kanske gå över till 4K eller 21:9 och nu vill jag veta priset jag kan sätta på skärmen.

Den fungerar felfritt, ser ny ut i alla fall på framsidan, har garanti på skärmen ännu för ett år från butiken.

Vad kan man be om, 50% av värdet, 75%?

/EQ.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

70-80% är ganska rimligt för en använd produkt i gott skick som fortfarande är aktuell tycker jag. pg278q är dock inte riktigt det så jag skulle säga 60% kanske. beror dock helt på vad folk är villiga att betala så klart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

70-80% är ganska rimligt för en använd produkt i gott skick som fortfarande är aktuell tycker jag. pg278q är dock inte riktigt det så jag skulle säga 60% kanske. beror dock helt på vad folk är villiga att betala så klart.

Okej tack, och om man t.ex. säljer sitt graffe med skärmen hur mycket kan man be för graffet?

Jag vet att jag har det dåliga GTX970.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.