Permalänk
Medlem

Köpa Cherry switches

Kort och gott så har jag förstört 3 st brytare på mitt Func KB 460 och letar därför efter nån hemsida som levererar till sverige för ett rimligt pris. Jag har kunskaper och utrustning för att löda på nya brytare.

Brytarna jag letar efter är cherry mx bruna brytare, känner ni till någon sida som levererar bruna cherry brytare i typ 5-10 pack och som inte har löjligt dyr frakt till sverige?

Visa signatur

CPU:i5 4670k @4.7 Ghz Cooler:Hyper 421s Mobo:Gigabyte Z87X-D3H GPU: MSI GTX 760 2GB OC RAM:Corsair Vengance 8GB low profile SSD:Kingston 120GB HDD:WD Caviar Black 1TB PSU:Corsair CX600M Case:Corsair Vengance C70 Green OS:Win 8.1

Permalänk
Medlem

1. Ebay
2. Köpa ett trasigt tb
3. Ha tur att någon här har ett par liggandes

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heinel:

1. Ebay
2. Köpa ett trasigt tb
3. Ha tur att någon här har ett par liggandes

Skickades från m.sweclockers.com

Har hittills bara hittat dessa som levererar till sverige men det framgår inte hur mycket frakt som jag måste betala för att få de levererade hit
(har aldrig handlat på ebay eller amazon tidiagre)

Visa signatur

CPU:i5 4670k @4.7 Ghz Cooler:Hyper 421s Mobo:Gigabyte Z87X-D3H GPU: MSI GTX 760 2GB OC RAM:Corsair Vengance 8GB low profile SSD:Kingston 120GB HDD:WD Caviar Black 1TB PSU:Corsair CX600M Case:Corsair Vengance C70 Green OS:Win 8.1

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av jsson98:

Har hittills bara hittat dessa som levererar till sverige men det framgår inte hur mycket frakt som jag måste betala för att få de levererade hit
(har aldrig handlat på ebay eller amazon tidiagre)

Ok du skulle ha bruna... 4 st ca 50 kr med frakt
http://www.ebay.com/itm/4X-Brown-Mechanical-Keyboards-Key-Swi...
5 original 105 kr inkl frakt
http://www.ebay.com/itm/5X-CHERRY-MX-Series-Key-Switches-Axis...
10 för 92 kr
http://www.ebay.com/itm/10PCs-Cherry-3-Pin-MX-Series-Mechanic...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

@jsson98: Var i landet befinner du dig? Om Gbg m omnejd kan du hämta några brytare här. Jag har förvisso inga bruna MX hemma, men det är enkelt att byta brytartyp när de är avlödda, så länge slidern på de du ersätter är hel.

Permalänk
Medlem

Tacker precis vad jag letade efter

Skrivet av Khers:

@jsson98: Var i landet befinner du dig? Om Gbg m omnejd kan du hämta några brytare här. Jag har förvisso inga bruna MX hemma, men det är enkelt att byta brytartyp när de är avlödda, så länge slidern på de du ersätter är hel.

Tack för ett mycket generöst erbjudande befinner mig dock lite för långt ner i landet tyvär

Visa signatur

CPU:i5 4670k @4.7 Ghz Cooler:Hyper 421s Mobo:Gigabyte Z87X-D3H GPU: MSI GTX 760 2GB OC RAM:Corsair Vengance 8GB low profile SSD:Kingston 120GB HDD:WD Caviar Black 1TB PSU:Corsair CX600M Case:Corsair Vengance C70 Green OS:Win 8.1

Permalänk
Inaktiv

@jsson98: Om du befinner dig runt mellersta halland och det duger med Cherry-kopior (Outemu) kan jag donera 3-4 stycken bruna dito. Bara att hämta runt Varberg.

Eller PMa din adress så kan jag ful-packa dem i ett kuvert.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

@jsson98: Om du befinner dig runt mellersta halland och det duger med Cherry-kopior (Outemu) kan jag donera 3-4 stycken bruna dito. Bara att hämta runt Varberg.

Eller PMa din adress så kan jag ful-packa dem i ett kuvert.

Bor i trelleborg så men tack ändå, ska nog lägga en beställning på ebay ikväll

Visa signatur

CPU:i5 4670k @4.7 Ghz Cooler:Hyper 421s Mobo:Gigabyte Z87X-D3H GPU: MSI GTX 760 2GB OC RAM:Corsair Vengance 8GB low profile SSD:Kingston 120GB HDD:WD Caviar Black 1TB PSU:Corsair CX600M Case:Corsair Vengance C70 Green OS:Win 8.1