Permalänk
Medlem

Strömadapter till D-Link DGS-105

Kanske en dum fråga, men är det någon som har en D-Link DGS-105 lätt tillgänglig och kan säga mig vad det är för modell-nummer på nätadaptern?

Permalänk
Medlem

@Aene:
Enligt manualen är DC Inputs "AC-DC 5V/1A", vilket lutar att det är D-Link's standard nätadapter, med andra ord de flesta från andra D-Link produkter kommer att fungera.

Dock så hittade jag denna DGS-105-16 om du vill ha specifikt till den.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Rekordmedlem
Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Tack! Problemet är lite att jag ska ge bort den och jag kan hitta ett gäng olika D-Link adaptrar som passar storleksmässigt. Men de verkar alla vara på 5V och 2.5A så det känns inte som att det skulle vara någon av dem.
Precis som @Belzader skriver så står den 5V/1A på den och jag har för mig den hade en adapter som matchade det.

Permalänk
Medlem

Ingen fara att den klarar av att leverera 2,5A. Switchen kommer bara ta den 1A den behöver. Värre med för hög spänning, där grillar man switchen.

Permalänk
Medlem

@Aene:

F05W-050100SPAV

Permalänk
Medlem

Tack! Då var det tyvärr ingen av dem jag hade hittat.