Permalänk

Simpelt mobilställ med laddare

Hejsan!

Jag vet inte i vilken del av forumet denna fråga passar. Kände att jag kan få ett bra svar på denna fråga här, om någonstans

Jag letar efter ett supersimpelt mobilställ för Huawei Honor 7, helt justerbart, helst med inbyggd laddare.
Om det inte finns med inbyggd laddare skall det åtminstone enkelt gå att koppla in min egna laddare, det vill säga en öppning för detta i själva hållaren, om jag säger så.

Har ni några tips på några bra ställ ni använder?

Tack på förhand

Visa signatur

Ta det med en nya salt :)

Permalänk
Medlem

Jag beställde detta, men väntar på leverans så kan inte uttala mig om kvalitén ännu.

http://www.ebay.com/itm/122052316633

Ser ut att vara bra kvalitet och du använder din egen laddare, vilket var ett måste för mig då Dash-charge bara fungerar med 1+ originalladdare samt att jag kan använda samma även om jag skulle byta telefon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Skrivet av El1min4tor:

Jag beställde detta, men väntar på leverans så kan inte uttala mig om kvalitén ännu.

http://www.ebay.com/itm/122052316633

Ser ut att vara bra kvalitet och du använder din egen laddare, vilket var ett måste för mig då Dash-charge bara fungerar med 1+ originalladdare samt att jag kan använda samma även om jag skulle byta telefon.

Skickades från m.sweclockers.com

Den där såg fin ut! Du får väldigt gärna komma med lite feedback om den när du haft den ett tag, så kanske jag också införskaffar den

Tack för tipset

Visa signatur

Ta det med en nya salt :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ljungqvist93:

Den där såg fin ut! Du får väldigt gärna komma med lite feedback om den när du haft den ett tag, så kanske jag också införskaffar den

Tack för tipset

Will do!

Bör dyka upp denna eller nästa vecka.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av ljungqvist93:

Den där såg fin ut! Du får väldigt gärna komma med lite feedback om den när du haft den ett tag, så kanske jag också införskaffar den

Tack för tipset

Fick stället för några dagar sedan. Kvalitén är ruskigt bra. Genomtänkt design och det står mycket stabilt.

Rekommenderas varmt!

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av ljungqvist93:

Hejsan!

Jag vet inte i vilken del av forumet denna fråga passar. Kände att jag kan få ett bra svar på denna fråga här, om någonstans

Jag letar efter ett supersimpelt mobilställ för Huawei Honor 7, helt justerbart, helst med inbyggd laddare.
Om det inte finns med inbyggd laddare skall det åtminstone enkelt gå att koppla in min egna laddare, det vill säga en öppning för detta i själva hållaren, om jag säger så.

Har ni några tips på några bra ställ ni använder?

Tack på förhand

Ett gammalt kassetbandsfodral funkar bra om du vill modda dit en laddare själv. Använde det till jag skaffade ett skal som va lite för tjockt för att passa i.

Permalänk
Medlem

Jag har en sådan här stående i hallen: http://www.bluebox.se/iPadstall-Square
Har uttag för att föra genom laddkabel i botten och man kan ställa/lägga telefon/tablet hur man känner på den.