Permalänk
Medlem

Ducky tangentbord

Ser att ni inte har några tangentbord kvar från Ducky i lager. Kommer ni ta in fler? Jag mailade för ett tag sen och frågade om ni hade någon koll på om Ducky One TKL kommer att släppas i nordisk layout och om ni kommer ta in det. Fick svaret att ni inte vet men att det troligtvis kommer släppas i nordisk layout. Skrev också till Ducky på facebook och frågade om nordisk layout och release och de svarade kanske augusti. Nu är det augusti och tänkte kolla om ni har någon mer koll nu på när/om det kommer till Sverige? Tänker på alla varianter av Ducky One TKL, men speciellt det som ej är bakgrundsbelyst.

MVH Fixoon

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Inet
Skrivet av Fixoon:

Ser att ni inte har några tangentbord kvar från Ducky i lager. Kommer ni ta in fler? Jag mailade för ett tag sen och frågade om ni hade någon koll på om Ducky One TKL kommer att släppas i nordisk layout och om ni kommer ta in det. Fick svaret att ni inte vet men att det troligtvis kommer släppas i nordisk layout. Skrev också till Ducky på facebook och frågade om nordisk layout och release och de svarade kanske augusti. Nu är det augusti och tänkte kolla om ni har någon mer koll nu på när/om det kommer till Sverige? Tänker på alla varianter av Ducky One TKL, men speciellt det som ej är bakgrundsbelyst.

MVH Fixoon

Ledsen för sen återkoppling.

Har varit lite strul med distributionen för Ducky i Norden och vi hoppas att det kommer förbättras nu under hösten så vi kan erbjuda ett fullt sortiment och ha bättre lagerhållning.

Just nu har vi tyvärr inte så mycket information än så att ge ut..

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

@Inet Hur ser det ut? Har ni fått någon mer info?

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Inet
Skrivet av Fixoon:

@Inet Hur ser det ut? Har ni fått någon mer info?

Tyvärr inte Ligger tyvärr utanför våra händer men vi säger till så fort vi vet mer.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

@Inet:
Ingen chans att ni har mer info?

Visa signatur

White Heart i5-6600k@4.8ghz 1.325v ~ EVGA 780TI SC+ @ 1304mhz ~ 2x8 gb Corsair 2166mhz ~ Samsung 840 240gb ~ Crossover 2795 QHD 1440p 120hz

3D-Mania i7-6700k@5.0ghz 1.396 ~ EVGA 1080 FTW @ 2189/11500 ~ 4x4 Corsair Dominator Platinum 3800 mhz ~ Samsung 850 Pro 512gb ~ Acer Predator x34a, 3440x1440 100hz

Permalänk
Avstängd

mer Ducky åt folket.. de andra skitmärkerna kan vi va utan

Permalänk
Inet
Skrivet av grimboso:

@Inet:
Ingen chans att ni har mer info?

Skrivet av captur605:

mer Ducky åt folket.. de andra skitmärkerna kan vi va utan

Hoppfull om en lösning inom närmsta veckorna! Håll ut lite till

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet

Sådär! Äntligen i sortimentet igen:

https://www.inet.se/tillverkare/520/ducky

Första leveransen landar förhoppningsvis runt lucia.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

@Inet Kul att se! Ser dock en avsaknad av TKL-varianter, vilket jag är ute efter. Hur ser det ut på den fronten?

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Inet:

Sådär! Äntligen i sortimentet igen:

https://www.inet.se/tillverkare/520/ducky

Första leveransen landar förhoppningsvis runt lucia.

Kan ni ta in Topre tangentbord också?

Permalänk
Inet
Skrivet av Fixoon:

@Inet Kul att se! Ser dock en avsaknad av TKL-varianter, vilket jag är ute efter. Hur ser det ut på den fronten?

Skrivet av anon114264:

Kan ni ta in Topre tangentbord också?

Det är tyvärr det som vi har möjlighet att få tag på just nu. Vi ska ligga på vår distributör att ta in fler modeller men för tillfället är det detta sortimentet som gäller.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

@Inet

Hej!

Har ni någon eta på Ducky One med bruna brytare? Artnr: 6100204

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Inet
Skrivet av Kompressor:

@Inet

Hej!

Har ni någon eta på Ducky One med bruna brytare? Artnr: 6100204

Hej!

Senaste beskedet är att ska landa i mellandagarna men tyvärr högst preliminärt.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

@Inet

Sedan jag skrev sist har ni i alla fall fått in RGB-varianten av Ducky One TKL vilket är kul att se. Lite i dyraste laget för mig dock och jag skulle gärna se någon av de icke belysta varianterna av Ducky One TKL. Som den här till exempel (fast med ISO layout). Är det något ni vet om ni kommer få in? Jag skrev till Ducky på Facebook igår och frågade om Ducky One TKL ISO utan bakgrundsbelysning men fick något knepigt svar om att de haft brist på keycaps och att de skulle tillverka mer tangentbord nu i mars.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Inet
Skrivet av Fixoon:

@Inet

Sedan jag skrev sist har ni i alla fall fått in RGB-varianten av Ducky One TKL vilket är kul att se. Lite i dyraste laget för mig dock och jag skulle gärna se någon av de icke belysta varianterna av Ducky One TKL. Som den här till exempel (fast med ISO layout). Är det något ni vet om ni kommer få in? Jag skrev till Ducky på Facebook igår och frågade om Ducky One TKL ISO utan bakgrundsbelysning men fick något knepigt svar om att de haft brist på keycaps och att de skulle tillverka mer tangentbord nu i mars.

Hej,

Vi har tagit in all Ducky vi kunnat faktiskt, men dessvärre finns inget mer att tillgå just nu - Så snart fler modeller finns kommer vi absolut se över vad vi kan ta in!

Vi hoppas också på någon nyårs-variant

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fixoon:

@Inet

Sedan jag skrev sist har ni i alla fall fått in RGB-varianten av Ducky One TKL vilket är kul att se. Lite i dyraste laget för mig dock och jag skulle gärna se någon av de icke belysta varianterna av Ducky One TKL. Som den här till exempel (fast med ISO layout). Är det något ni vet om ni kommer få in? Jag skrev till Ducky på Facebook igår och frågade om Ducky One TKL ISO utan bakgrundsbelysning men fick något knepigt svar om att de haft brist på keycaps och att de skulle tillverka mer tangentbord nu i mars.

Vissa Ducky t - bords modeller släpps inte i ISO/Nordic layout, har ett vitt ANSI Ducky One RGB YOTG med svarta brytare, detta t - bord kunde inte köpas i ISO/Nordic layout utan fanns bara att köpa med ISO/Nordic layout med röda å bruna brytare här i Sverige. T.ex att Ducky RGB YOTM finns bara att köpa med floating keycaps i ANSI layout. Ska tydligen finnas en ANSI variant med vanliga keycaps osså.

Finns lite info/rykte här i dessa länkar: http://www.overclock.net/t/1619273/ducky-year-of-the-monkey/1...

https://mechanicalkeyboards.com/shop/index.php?l=product_deta...

Tillägg i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.