Edifier S760D- Något att ha? Tips på alternativ

Permalänk

Edifier S760D- Något att ha? Tips på alternativ

Hej!
Jag har spanat in detta högtalarsystem och undrar om det är någon som har några åsikter om det? Är det någon nöjd/missnöjd ägare som har några kommentarer? Det är enligt min mening rätt fattigt med vettiga recensioner online.

Även förslag på andra och bättre grejer att spendera sina klöver på välkomnas, men det måste vara i samma härad prismässigt. Behöver inte nödvändigtvis vara just datorhögtalare, bara jag kan få ut surroundljud från datorn, helst i bättre kvalitet än mitt gamla trötta Logitech Z-5500, så blir jag rimligtvis nöjd.

Hepåhre

Permalänk
Medlem
Skrivet av grasklippare:

Hej!
Jag har spanat in detta högtalarsystem och undrar om det är någon som har några åsikter om det? Är det någon nöjd/missnöjd ägare som har några kommentarer? Det är enligt min mening rätt fattigt med vettiga recensioner online.

Även förslag på andra och bättre grejer att spendera sina klöver på välkomnas, men det måste vara i samma härad prismässigt. Behöver inte nödvändigtvis vara just datorhögtalare, bara jag kan få ut surroundljud, helst i bättre kvalitet än mitt gamla trötta Logitech Z-5500, så blir jag rimligtvis nöjd.

Hepåhre

Jag sitter på Edifier S730 (steget under) och kan bara säga det är en utav de bästa jag någonsin ägt !
Är verkligen nöjd med allt speciellt bygg kvaliteten !!

Här har du vad folk har sagt om just dessa. Det ska inte vara någon skillnad mellan dom du nämner och dessa förutom fler högtalare då samt en mer avancerad fjärrkontroll

https://www.inet.se/produkt/6307206/edifier-s730-gaming?utm_s...

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk

Inte så många som bidragit med några åsikter men de få som gjort det verkar alltigenom vara positivt inställda. Tror nog att jag kör på det här spåret. Tack till alla inblandade!