Vad tror du Rockstar Games kommer ge ut för spel härnäst?

Permalänk
Avstängd

Vad tror du Rockstar Games kommer ge ut för spel härnäst?

Hej. När E3 expo var detta året då skulle Rockstar Games presenterat något men det blev inte av. Var det kanske dem som avbröt det vem vet? Jag tror att dem kommer ge ut ett nytt Red Dead Redemption spel för det har varit rykten här och där och även någon gammal arbetare på RG avslöjade något som fick en att tro att det är Red dead redemption. Sitter ni på några nyheter eller vad tror ni? Jag tror det är för tidigt att dem skulle släppa Gta 6 för Gta v kom ju till PC för ett tag sedan.

Permalänk

@Ikasera: en ny FPS liknande CSGO fast den heter Poke GO,

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Avstängd

Det ryktas om en efterlängtad PC-version av gamla Red Dead Redemption och blir det så så lär det vara inför en kommande uppföljare. Jag gillar RDR men The Warriors var ju riktigt grymt så jag hoppas snarare att de gör en rerelease av det till moderna plattformar, men det är kanske inte så sannolikt. Annars blir det väl ett nytt Max Payne typ nästa år följt av nytt GTA om något år till eller så.

Permalänk
Medlem

GTA mobile

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

GTA in space! Eller uppföljare till Red dead redemption.

Permalänk

GTA GO?

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows