Nvidia bundlar Gears of War 4 med utvalda grafikkort och bärbara datorer

Permalänk
Melding Plague

Nvidia bundlar Gears of War 4 med utvalda grafikkort och bärbara datorer

I samband med att Gears of War på allvar gör återinträde på PC-plattformen drar Nvidia igång en ny kampanj, där det senaste tillskottet bundlas med Geforce GTX 1080 och GTX 1070.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att man fick tag på ett i somras då.

Permalänk
Medlem

Synd att spelet inte ser så intressant ut då, men gratis är gott, antar jag.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Blir en del koder till salu då, åtminstone.

Visa signatur

Rigg: Intel Core i7-8700K @ 3,7 GHz, 32GB RAM (3200 MHz), ASUS TUF RTX 3080, Corsair TX850M
Tillbehör: Iiyama ProLite X4372UHSU (43", 4K), Razer Naga Hex MOBA, Func KB-460 (Cherry MX Red)
NAS: Synology Diskstation 413j + 4 * 3TB WD RED

Permalänk
Medlem

Om man köpte ett 1080 för ca 2 veckor sen?
Är man körd?

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Lite snålt att man inte fick några bundlade spel med Titan X.

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Om man köpte ett 1080 för ca 2 veckor sen?
Är man körd?

Skulle nog tro det. Du kan ju dock prata med butiken du köpte kortet av och kolla om de inte kan fixa det.

Jag vet att när jag köpte mitt GTX 980 ti från Inet, så följde ju senaste Batman spelet med som var dyngtrasigt till PC, snackade med Inet och så fick jag Metal Gear Solid 5 istället (och detta var typ en månad i efterhand, när jag köpte mitt kort fanns inte MGS5 med Nvidia kort ännu).

Men Inet har ju rätt bra kundservice, dom är ofta "good will"-inriktade i sina kundkontakter.

Permalänk
Medlem

Då får Pascal komma nu, har varit dåligt med dom i lager länge nu i butikerna.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

10721a"]
Skulle nog tro det. Du kan ju dock prata med butiken du köpte kortet av och kolla om de inte kan fixa det.

Jag vet att när jag köpte mitt GTX 980 ti från Inet, så följde ju senaste Batman spelet med som var dyngtrasigt till PC, snackade med Inet och så fick jag Metal Gear Solid 5 istället (och detta var typ en månad i efterhand, när jag köpte mitt kort fanns inte MGS5 med Nvidia kort ännu).

Men Inet har ju rätt bra kundservice, dom är ofta "good will"-inriktade i sina kundkontakter.
[/quote]

Aight, får kolla med Netonnet då.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Ser inga detaljer om detta på komplett, inte dykt upp en eller?

Permalänk
Medlem

Aldrig fått ett sånt snabbt svar ifrån netonnet supporten tidigare Gäller endast köp ifrån klockan 15.00 2016-09-15 - 2016-10-30.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus ROG Strix Z270H | EVGA GeForce GTX 1080 Ti SC | Corsair Vengeance LPX 32GB 3000MHz | Corsair HX 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Aight, får kolla med Netonnet då.

Uppdatera gärna, sitter själv i samma sits. Tror inte att vi är ensamma om det heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raphaei:

Uppdatera gärna, sitter själv i samma sits. Tror inte att vi är ensamma om det heller.

Ovanför ditt inlägg står det vad netonnet svarade.

Permalänk
Medlem

Kontaktade Inet och frågade om kunde byta Paragon spelkupoong mot detta. Då jag inte har nån nytta av Paragon spel kupongen. Har inte fått svar ännu. Köpte EVGA 1080 FTW 31 Aug.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Kontaktade Inet och frågade om kunde byta Paragon spelkupoong mot detta. Då jag inte har nån nytta av Paragon spel kupongen. Har inte fått svar ännu. Köpte EVGA 1080 FTW 31 Aug.

När skrev du till dem? Innan klockan 19?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onyx:

När skrev du till dem? Innan klockan 19?

18:00 tiden.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Så... Nvidia bundlar ett Windows 10 DX12 spel, med sina GPUer som tappar prestanda i DX12 vs DX11 och har fortsatta problem med "Windows 10 nativa drivrutiner" till AU. (Fungerar ju om du laddar ner Nvidias egna drivare så klart, men de är ju bättre optimerade för DX11...)
*/me kliar sig i huvudet...*

Aja... som folk sa ovan: Gratis är inget fel...

Permalänk
Medlem

Frågade komplett.se supporten om erbjudandet.

Citat:

Kampanjen kommer gälla alla gtx 1070 och 1080 kort, men den kommer inte aktiveras riktigt ännu då dem har lite problem med koderna som ska skickas ut, men det ska komma upp en banner på produktsidan när det är igång.

Om du köper idag och inte får en kod så kan du återkomma till oss så kan vi ta det vidare och skicka ut en kod i efterhand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onyx:

Ovanför ditt inlägg står det vad netonnet svarade.

Hittar inget i hela tråden. Kan du direktlänka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer_A:

Aldrig fått ett sånt snabbt svar ifrån netonnet supporten tidigare Gäller endast köp ifrån klockan 15.00 2016-09-15 - 2016-10-30.

Skrivet av Raphaei:

Hittar inget i hela tråden. Kan du direktlänka?

Detta inlägget ovan menade jag. Eller missförstod jag dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onyx:

Detta inlägget ovan menade jag. Eller missförstod jag dig?

Du förstod mig rätt, vet inte varför jag inte såg den. Läste genom tråden flera gånger utan att se den, måste varit sömnbrist eller något.

+1

Permalänk
Medlem

Komplett har erbjudandet uppe nu, jag kontaktade support och fick kod idag trots att jag köpte GPU förra veckan precis som de lovade!

Permalänk
Medlem

har någon aktiverat sin kod? min gick igenom men kan inte se att jag har spelet i xbox appen i win10?

Permalänk
Medlem
Skrivet av F0rcen:

Komplett har erbjudandet uppe nu, jag kontaktade support och fick kod idag trots att jag köpte GPU förra veckan precis som de lovade!

Så du köpte alltså ditt kort en vecka före erbjudandet och fick ändå kod? Jag skickade till inet men jag beställde mitt kort för några månader sedan så jag fick ingen kod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onyx:

Så du köpte alltså ditt kort en vecka före erbjudandet och fick ändå kod? Jag skickade till inet men jag beställde mitt kort för några månader sedan så jag fick ingen kod.

Beror på hur man ser det, man skulle kunna säga att de var en vecka sen med erbjudandet för de skulle tydligen ha börjat samtidigt som alla andra när artikeln postades ungefär. Jag köpte efter jag läste om erbjudandet här och på nvidias sida, så jag frågade komplett om detta innan jag köpte och de sa att de var lite sena men att jag kunde få kod om jag köpte då samt frågade i efterhand.
Postade vad de sa en bit upp i tråden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av F0rcen:

Beror på hur man ser det, man skulle kunna säga att de var en vecka sen med erbjudandet för de skulle tydligen ha börjat samtidigt som alla andra när artikeln postades ungefär. Jag köpte efter jag läste om erbjudandet här och på nvidias sida, så jag frågade komplett om detta innan jag köpte och de sa att de var lite sena men att jag kunde få kod om jag köpte då samt frågade i efterhand.
Postade vad de sa en bit upp i tråden.

Ja men det var ju roligt att du fick det iallafall, pluspoäng till komplett!

Permalänk
Medlem

Märkte nu att man får fyra koder i ens xbox meddelanden som innehåller de fyra tidigare xbox 360 spelen i gears of war serien (1, 2, 3 och judgement) när man löser in/köper 4an på windows store!
Funkar nog på xbox one med.