Permalänk

Ny mus, vilken mus likar LG G9x laser mest?

Tjenare, har nu börjar inse att det är dags att begrava min kära g9x laser mus som jag har i gud vet hur länge.

Den började glappa på höger klick och nu har mus hjulet börjat glappa det också :/

Eftersom jag egentligen vill ha en exakt likadan men inte vill betala mellan 250-450 USD (Ja det är det som en ny kostar, amazon länk) så blir det att försöka hitta något som likar den så mycket som möjligt.

Någon som har något förslag?

Permalänk
Medlem

Jag tror corsair har liknande möss.
Edit det verkar som att de inte har det längre

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Mionix Naos har lite samma design.

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk

Tycker Corsair Gaming Sabre RGB Gaming Mus ser bra ut, ska in till centrum och kolla på den.

Tack alla, har ni mer bra förlag så lyssnar jag!

Permalänk
Medlem

Logitech G303 tror jag är en värdig ersättare. Men jag hade tyvärr aåldrig en G9x så kan tyvärr inte jämföra. Men jag är supernöjd med min G303.

Alternativt kan du skruva isär den, löda om switcharna , och skruva ihop den igen. Bör kunna hitta samma switchar på ebay.

Permalänk
Medlem

Hej,

Har samma mus och den börjar också ta slut nu.. Också letat efter en exakt likadan men finns bara på eBay för hiskeliga priser typ.

Corsair har en mus som är snarlik i form men med en jäkla massa knappar.
http://www.corsair.com/se-fi/scimitar-rgb-optical-moba-mmo-ga...

Mvh Alwx